Пошуковий запит: (<.>A=Марков О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 87
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Марков О. М. Економічна динаміка і здатність підприємства до адаптації [Електронний ресурс] / О. М. Марков // Регіональна бізнес-економіка та управління. - 2013. - № 1. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Rbetu_2013_1_25
|
2. |
Марков О. Д. Планування виробничої програми станції технічного обслуговування автомобілів [Електронний ресурс] / О. Д. Марков, Н. В. Веретельнікова, Є. А. Вельбовець, В. В. Низьковолосов // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2012. - Вип. 9. - С. 113-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2012_9_28
|
3. |
Марков О. Д. Автосервіс – проблеми персоналу [Електронний ресурс] / О. Д. Марков, Н. В. Веретельнікова, І. В. Вінарчук, В. Н. Грищенко // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2012. - Вип. 9. - С. 119-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2012_9_29
|
4. |
Марков О. Д. Методи визначення потужності автосервісу дилерського центру [Електронний ресурс] / О. Д. Марков, Н. В. Веретельнікова, В. М. Грищенко, В. В. Низьковолосов, Є. А. Вельбовець // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2012. - Вип. 9. - С. 125-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2012_9_30
|
5. |
Марков О. Д. Криза автосервісу та її причини [Електронний ресурс] / О. Д. Марков, Н. В. Веретельнікова, О. О. Пенський // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2011. - Вип. 8. - С. 128-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2011_8_36
|
6. |
Марков О. Д. Сервіс як головна передумова забезпечення якості розширеного продукту [Електронний ресурс] / О. Д. Марков, Н. В. Веретельнікова, П. Д Ямцун, О. В. Васькевич // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2011. - Вип. 8. - С. 134-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2011_8_37
|
7. |
Марков О. Д. До питання підвищення ефективності автосервісу за рахунок удосконалення системи постачання запасних частин [Електронний ресурс] / О. Д. Марков, П. В. Степаненко, П. Г. Таталаєвський // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2012. - Вип. 10. - С. 129-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2012_10_25
|
8. |
Марков О. Д. Якість автосервісу: аналіз середовища [Електронний ресурс] / О. Д. Марков, П. Д. Ямцун, П. В. Степаненко, Н.В. Веретельнікова // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2012. - Вип. 10. - С. 133-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2012_10_26
|
9. |
Марков О. Д. Якість систем та процесів автосервісу [Електронний ресурс] / О. Д. Марков, П. Д. Ямцун, П.В. Степаненко, Н.В. Веретельнікова // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2012. - Вип. 10. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2012_10_27
|
10. |
Марков О. Д. Форми організації виробництва в автосервісі як засіб оптимізації часу виконання замовлень [Електронний ресурс] / О. Д. Марков, С. В. Морозюк, Н. В. Веретельнікова // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2010. - Вип. 7. - С. 138-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2010_7_31
|
11. |
Cлабкий Г. О. Цінність та вартість – дві компоненти системи оцінки медичних технологій та прийняття рішень в охороні здоров’я [Електронний ресурс] / Г. О. Cлабкий, О. Ю. Марков, О. В. Горбенко // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України. - 2012. - № 2. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSG_2012_2_21
|
12. |
Марков О. Е. Закрытие осевых дефектов при осадке заготовок с вогнутым поперечным сечением [Електронний ресурс] / О. Е. Марков // Научный вестник Донбасской государственной машиностроительной академии. - 2013. - № 1. - С. 12-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvdgma_2013_1_4 Исследована новая технологическая схема ковки крупных слитков выпуклыми клиновыми бойками. Суть технологии заключается в профилировании кузнечных слитков на четырехлучевые заготовки, которые в последующем деформируются на круглое сечение плоскими бойками. Установлено, что при ковке по этой схеме полное закрытие осевых дефектов, равномерное распределение деформаций по сечению поковки и максимальный уровень сжимающих напряжений в осевой зоне, обеспечивает схема ковки выпуклыми бойками с углом клина 160 - 180 градусов, вогнутость граней 25 %. Бойки для последующей обкатки - плоские, способ укладки заготовки в бойках - "на ребро".
|
13. |
Марков О. Д. Системи автосервісу [Електронний ресурс] / О. Д. Марков, П. О. Марков // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2013. - Вип. 11. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2013_11_9
|
14. |
Поліщук М. Є. Порівняльна оцінка частоти виявлення черепно-мозкової травми у великих містах України [Електронний ресурс] / М. Є. Поліщук, О. В. Марков, Ю. О. Гайдаєв, С. В. Комарницький, В. Г. Полторацький, А. Л. Литвиненко, Р. А. Скляр // Український нейрохірургічний журнал. - 2002. - № 4. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unkhj_2002_4_9
|
15. |
Марков О. Д. Критерії та показники ефективності автосервісу [Електронний ресурс] / О. Д. Марков, П. О. Марков // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2013. - Вип. 12. - С. 110-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2013_12_14
|
16. |
Cлабкий Г. О. Від фармакоекономічних досліджень - до оцінки медичних технологій: досвід країн світу [Електронний ресурс] / Г. О. Cлабкий, О. Ю. Марков, О. В. Горбенко // Україна. Здоров'я нації. - 2011. - № 3. - С. 132-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzn_2011_3_26
|
17. |
Марков О. Д. Automotive Aftermarket – незалежний автосервіс: необхідні кардинальні зміни [Електронний ресурс] / О. Д. Марков, Н. В. Веретельникава, В. Кушнір, І. Винарчук // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2011. - № 24(1). - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2011_24(1)__27
|
18. |
Марков О. Д. Методологічні засади побудови системи управління процесом надання послуг автосервісу [Електронний ресурс] / О. Д. Марков, Н. В. Веретельнікова, П. Ямцун, Б. Сидоренко, М. Савчук, В. Кушнір, В. Грищенко // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2011. - № 24(1). - С. 107-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2011_24(1)__28
|
19. |
Марков О. Д. Авторизований автосервіс України, 2012 рік [Електронний ресурс] / О. Д. Марков, Н. В. Веретельникова, П. В. Степаненко, П. Д. Ямцун // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2012. - № 26(1). - С. 588-596. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2012_26(1)__120
|
20. |
Марков О. Д. Незалежний автосервіс України, 2012 рік [Електронний ресурс] / О. Д. Марков, Н. В. Веретельникова, П. В. Степаненко, П. Д. Ямцун // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2012. - № 26(1). - С. 596-600. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2012_26(1)__121
|
| |