Пошуковий запит: (<.>A=Лугова В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Лугова В. М. Зростання ролі особистісної компетентності керівника в умовах гуманістичного підходу до управління [Електронний ресурс] / В. М. Лугова, Р. С. Гринь // Бізнес Інформ. - 2012. - № 10. - С. 263-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_10_61
|
2. |
Лугова В. М. Актуальність мотивації неперервної освіти управлінського персоналу підприємства [Електронний ресурс] / В. М. Лугова, Д. О. Сєріков // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2012. - № 1. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2012_1_14
|
3. |
Лугова В. М. Діагностика здатності керівника-лідера до ефективної взаємодії [Електронний ресурс] / В. М. Лугова, О. А. Єрмоленко // Проблеми економіки. - 2013. - № 3. - С. 214-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2013_3_30 Розглянуто проблему діагностики здатності керівника-лідера до ефективної взаємодії. Здійснено теоретичний аналіз переліку якостей ефективного керівника та лідера. Уточнено якості, які забезпечують його здатність до ефективної соціальної взаємодії. До них віднесено організаційні якості та соціальну перцепцію. Запропоновано методики їх діагностики, а саме: "Психологічна оцінка організаторських здібностей особистості в рамках групи"; "Діагностика перцептивно-інтерактивної компетентності". Апробація цих методик на п'яти підприємствах Харківського регіону показала, що рівень розвитку організаційних якостей та перцептивно-інтерактивної компетентності керівників є середнім. Доведено, що керівники українських підприємств ще не готові бути для своїх підлеглих одночасно і лідерами. Запропоновано розвивати здатність керівника-лідера до ефективної взаємодії шляхом одержання нової інформації про себе і особливості своєї взаємодії з іншими людьми, переосмислення уявлень про себе і свою поведінку, вибудовування нових форм поведінки і регулювання міжособистісної взаємодії, закріплення позитивного досвіду в умовних ситуаціях управлінської взаємодії за допомогою тренінгів.
|
4. |
Лугова В. М. Забезпечення розвитку професійної компетентності управлінського персоналу на засадах програмно-цільового підходу [Електронний ресурс] / В. М. Лугова, І. В. Литовченко // Економічний часопис-ХХІ. - 2014. - № 9-10(2). - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_9-10(2)__15
|
5. |
Лугова В. М. Професійна Я-концепція керівника як фундаментальна умова його професійного розвитку [Електронний ресурс] / В. М. Лугова // Бізнес Інформ. - 2013. - № 3. - С. 354-358. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_3_67
|
6. |
Лугова В. М. Соціально-психологічні аспекти мотивації підприємницької діяльності [Електронний ресурс] / В. М. Лугова, О. А. Єрмоленко // Проблеми економіки. - 2017. - № 4. - С. 296-301. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2017_4_39 Мета роботи - дослідження мотивації підприємницької діяльності та соціально- психологічних аспектів, що її визначають. Обгрунтовано актуальність дослідження соціально-психологічних аспектів мотивації. Уточнено перелік і сутність понять, пов'язаних із поняттям "мотивація". Визначено специфічні особливості особистих потреб підприємців. Розглянуто групи мотивів підприємницької діяльності. Досліджено психологічні властивості особистості підприємця. Обгрунтовано роль позитивної Я-концепції у забезпеченні мотивації підприємницької діяльності. Визначено цінності та ціннісні орієнтації, характерні для підприємців. Розглянуто особливості українського менталітету, які найбільш яскраво простежуються в діяльності та поведінці підприємців. Визначено особливості нормативної регуляції поведінки людини в сучасному суспільстві.
|
7. |
Лугова В. М. Психологічні аспекти реклами як інструменту маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / В. М. Лугова, Я. М. Кущ, Д. Є. Архипова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 5. - С. 102-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2018_5_12
|
8. |
Сєріков Д. Розробка педагогічної моделі розвитку управлінської компетентності керівників [Електронний ресурс] / Д. Сєріков, В. Лугова. // Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка. - 2019. - Вип. 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adupped_2019_6_4
|
9. |
Лугова В. Формування професійного іміджу викладача в закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / В. Лугова, Г. Чумак. // Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка. - 2019. - Вип. 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adupped_2019_6_11
|
10. |
Лугова В. Сучасні підходи до оцінки якості науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / В. Лугова. // Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка. - 2017. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adupped_2017_3_20
|
11. |
Лугова В. М. Напрями удосконалення іміджу викладача закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / В. М. Лугова, Г. М. Чумак // Молодий вчений. - 2020. - № 3(2). - С. 399-404. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_3(2)__49
|
12. |
Лугова В. М. Особливості конфлікту як способу соціальної взаємодії у підлітковому віці [Електронний ресурс] / В. М. Лугова, І. В. Литовченко // Молодий вчений. - 2020. - № 5(2). - С. 199-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_5(2)__20
|
13. |
Лугова В. М. Напрями діагностики мотивації управлінського персоналу відповідно до сучасних теорій мотивації [Електронний ресурс] / В. М. Лугова, А. О. Чуркін // Бізнес Інформ. - 2022. - № 1. - С. 390-397. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_1_57 Мета роботи - дослідження закономірностей трудової поведінки особистості та визначення напрямів діагностування мотивації працівників різних рівнів управління. Проаналізовано сучасні теорії мотивації: змістовні, процесні та теорії поля. Визначено закономірності теорій мотивації та запропоновано напрями діагностики мотивації персоналу відповідно до виявлених закономірностей. Згідно зі змістовними теоріями мотивації поведінка людини визначається її незадоволеними потребами; згідно з процесними - її очікуваннями та суб'єктивними оцінками, пов'язаними із конкретною ситуацією, та можливими наслідками обраного нею типу поведінки; згідно з теорією поля - її особистісними характеристиками та чинниками оточення (організаційною культурою, соціальним середовищем). Відповідно до цього діагностичний інструментарій мотивації персоналу має забезпечити отримання інформації про перелік потреб і їх ієрархію; суб'єктивні оцінки працівників стосовно значущості та справедливості винагороди, її відповідності витраченим зусиллям, складності роботи тощо та визначити мотиваційний вплив організаційної культури та лідерства на трудову поведінку персоналу. Обгрунтовано доцільність застосування анкети "Мотиваційний профіль" Ш. Річі та П. Мартіна для визначення актуальних потреб персоналу; розроблено авторську анкету для отримання оцінок управлінців стосовно чинників мотивації, визначених у процесних теоріях мотивації та теоріях "поля". Застосування "Мотиваційного профілю" дозволило визначити найбільш значущі чинники мотивації персоналу, серед яких: матеріальне заохочення, визнання, цікава та корисна робота, самовдосконалення та прагнення досягнень. Авторська анкета дозволила виявити взаємозвіязок між зусиллями, результатом і винагородою. Результати анкетування працівників свідчать, що система винагородження персоналу застаріла, трудові внески значно перевищують отриману винагороду, соціальне середовище неоднозначно впливає на їх мотивацію. Отримані результати дозволили визначити проблемні місця в мотивації управлінців, що в подальшому дозволить сформувати ефективний механізму мотивації управлінського персоналу.
|
14. |
Іванісов О. В. Реальний стан і перспективи реформування системи соціального забезпечення [Електронний ресурс] / О. В. Іванісов, О. С. Лебединська, В. М. Лугова // Бізнес Інформ. - 2022. - № 12. - С. 184-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_12_24 Проаналізовано теоретичні підходи та особливості визначення понять "соціальне забезпечення", "соціальна робота". Розглянуто дві основні теоретичні моделі соціальної роботи, а саме: соціально-орієнтовану модель, яка базується на допомозі з боку держави, профспілок, органів соціального захисту, та психологічно-орієнтовану модель, яка заснована суцільно на оптимізації власних зусиль клієнтів у подоланні кризової ситуації. Досліджуються особливості вуличної соціальної роботи в полі соціального забезпечення як на вітчизняному просторі, так і за кордоном. Ця робота розглядається як: метод соціальної роботи; основний напрямок соціальної політики держави; соціальна допомога та підтримка громадян; метод, що полягає в наданні соціальними службами послуг своїм клієнтам на вулиці. Зазначено основні напрями та принципи, за якими повинна здійснюватись соціальна робота. Перспективами подальшого дослідження на рівні аналізу є вивчення особливостей організаційних засад щодо здійснення вуличної соціальної роботи у воєнний час. У прикладному аспекті ще недостатньо вивченими залишаються конкретні механізми і технології соціальної роботи в полі соціального забезпечення. Необхідно розробити систему державних стандартів соціальних послуг і класифікатор соціальних послуг, що дозволить у подальшому чітко визначати основні складові кожної соціальної послуги та розраховувати її вартість. Також потребують удосконалення реформи діючої системи соціального захисту та соціального забезпечення в аспекті урахування надання допомоги за категоріями видатків.
|