Пошуковий запит: (<.>A=Лебедєв А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 66
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Лебедєв А. Ю. Визначення коефіцієнта втрат на тертя для розрахунку характеристики лабіринтно-гвинтового насоса [Електронний ресурс] / А. Ю. Лебедєв // Праці Таврійського державного агротехнологічного університету. - 2012. - Вип. 12, т. 3. - С. 215-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptdau_2012_12_3_32
|
2. |
Лебедєв А. Ю. Математичне моделювання течії робочої рідини в лабіритно-гвинтовому насосі [Електронний ресурс] / А. Ю. Лебедєв, Я. І. Мальцев // Праці Таврійського державного агротехнологічного університету. - 2013. - Вип. 13, т. 6. - С. 196-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptdau_2013_13_6_23 Наведено результати математичного моделювання течії робочої рідини в проточній частині лабіринтно-гвинтового насоса. Одержані лінії течії та розподіл тиску по довжині насоса надають змогу обгрунтовано проводити вибір конструктивних параметрів його робочих органів і частоти обертання гвинта.
|
3. |
Лебедєв А. Т. Динамічна модель грунтообробних машинно-тракторних агрегатів з пасивними робочими органами у складі енергетичного засобу зі здвоєними шинами [Електронний ресурс] / А. Т. Лебедєв, Є. І. Калінін // Системи обробки інформації. - 2010. - Вип. 2. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2010_2_25 Розглянуто динамічну модель грунтообробного машинно-тракторного агрегату у складі енергетичного засобу із здвоєними шинами, яка враховує особливості руху трактора на гоні і схему агрегатування його з сільськогосподарською машиною. За допомогою одержаної динамічної моделі оцінено динамічну стійкість орного агрегату ХТЗ-150К-09+ПЛН-5-35 на агрофоні нормальної вологості.
|
4. |
Лебедєв А. Т. Планування експерименту при дослідженні впливу зміни ефективного прохідного перерізу соплових отворів розпилювача форсунки дизельного двигуна на потужнісні характеристики МТА, працюючого на альтернативних видах палива [Електронний ресурс] / А. Т. Лебедєв, М. Л. Шуляк, Є. І. Калінін // Системи обробки інформації. - 2011. - Вип. 8. - С. 79-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2011_8_19 Розглянуто методику планування експериментальних досліджень під час вивчення впливу коксування форсунок дизельного двигуна, працюючого на альтернативних видах палива, на потужнісно-енергетичні показники машинно-тракторного агрегату. Одержано рівняння регресії, яке встановлює детермінований зв'язок між обертами колінчатого вала двигуна, домішками альтернативного палива до дизельного та зміною ефективного прохідного перерізу соплових отворів розпилювача форсунки з гаковою потужністю машинно-тракторного агрегату. Одержано поверхні відклику, за допомогою яких проаналізовано процеси, які викликані даним зв'язком.
|
5. |
Лебедєв А. Т. Тракторна енергетика: проблеми та рішення [Електронний ресурс] / А. Т. Лебедєв, В. И. Кравчук, С. А. Лебедєв // Інженерія природокористування. - 2014. - № 1. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Iprk_2014_1_3
|
6. |
Лебедєв А. Т. Математична модель руху комбінованого посівного агрегату у складі трактора ХТЗ-150К-09 та сівалки прямої сівби АПП-6 при впливі оператора на рульове керування [Електронний ресурс] / А. Т. Лебедєв, Р. В. Антощенков // Системи обробки інформації. - 2009. - Вип. 3. - С. 135-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2009_3_35 Розроблено математичну модель руху комбінованого посівного агрегату в складі трактора ХТЗ-150К-09 та сівалки прямої сівби АПП-6 у разі впливу оператора на рульове керування.
|
7. |
Артьомов М. П. Щодо залежності тягової динаміки мобільних сільськогосподарських агрегатів від технічного стану [Електронний ресурс] / М. П. Артьомов, А. Т. Лебедєв, О. В. Кот // Інженерія природокористування. - 2014. - № 2. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Iprk_2014_2_4 Проведено аналіз впливу на тягову динаміку мобільного сільськогосподарського агрегату від зміни його технічного стану в цілому і окремих деталей і вузлів. Використано аналіз і моделювання парціальних прискорень в процесі виконання агротехнічних операцій з обробки грунту.
|
8. |
Павлюк Д. А. Станція для штампових випробувань дорожніх конструкцій та їх шарів (друк. рос. мовою) [Електронний ресурс] / Д. А. Павлюк, В. В. Павлюк, В. В. Павлюк, А. С. Лебедєв, В. В. Гаврищук, М. В. Шурьяков, І. С. Шуляк // Автошляховик України. - 2013. - № 2. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/au_2013_2_9
|
9. |
Павлюк Д. А. Сравнение результатов исследования по возможности приживаться тонких слоев износа в натурных условиях и с помощью устройства "ЦП-НТУ" [Електронний ресурс] / Д. А. Павлюк, В. М. Глуховеря, А. С. Лебедєв, В. В. Дзисяк, Н. М. Кисарець // Автошляховик України. - 2010. - № 6. - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/au_2010_6_8
|
10. |
Лебедєв А. Тракторна енергетика: проблеми та рішення [Електронний ресурс] / А. Лебедєв // Техніка і технології АПК. - 2014. - № 5. - С. 37-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titapk_2014_5_13
|
11. |
Лебедєв А. Т. Забезпечення стійкості і керованості сільськогосподарських агрегатів із змінною масою [Електронний ресурс] / А. Т. Лебедєв, М. П. Артьомов, М. Л. Шуляк, І. А. Лебедєва // Збірник наукових праць Вінницького національного аграрного університету. Серія : Технічні науки. - 2015. - Вип. 1(1). - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpvnutn_2015_1(1)__13
|
12. |
Лебедєв А. Т. Опір перекочування колеса, що працює з буксуванням [Електронний ресурс] / А. Т. Лебедєв, Є. І. Калінін, М. Л. Шуляк // Сільськогосподарські машини. - 2015. - Вип. 32. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/silmah_2015_32_20
|
13. |
Лебедєв А. Т. Вірогідність контролю функціональної точності і працездатності рульового керування трактора [Електронний ресурс] / А. Т. Лебедєв, І. А. Лебедєва, І. В. Колєснік // Системи обробки інформації. - 2016. - Вип. 8. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2016_8_9 На основі достовірності контролю функціональної точності і працездатності рульового керування трактора обгрунтовані ймовірності придатності його до подальшої експлуатації.
|
14. |
Лебедєв А. Тягово-енергетичний аналіз неусталеного руху тракторного агрегату [Електронний ресурс] / А. Лебедєв, М. Артьомов, О. Кот // Техніко-технологічні аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сільського господарства України. - 2013. - Вип. 17(2). - С. 271-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttar_2013_17(2)__37
|
15. |
Лебедєв А. Обґрунтування ефективності використання ґрунто-обробних машинно-тракторних агрегатів моделюванням парціальних прискорень [Електронний ресурс] / А. Лебедєв, М. Артьомов // Техніко-технологічні аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сільського господарства України. - 2013. - Вип. 17(2). - С. 280-292. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttar_2013_17(2)__38
|
16. |
Лебедєв А. Аналіз комбінованих МТА за рівнями складності елементів [Електронний ресурс] / А. Лебедєв, І. Лебедєва // Техніко-технологічні аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сільського господарства України. - 2013. - Вип. 17(2). - С. 293-301. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttar_2013_17(2)__39
|
17. |
Артьомов М. П. Оцінка тягово-динамічних властивостей на основі прискорення трактора [Електронний ресурс] / М. П. Артьомов, А. Т. Лебедєв, М. Л. Шуляк, Ю. М. Кулаков // Інженерія природокористування. - 2015. - № 1. - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Iprk_2015_1_17 Необхідність проведення оцінки функціонування МТА є однією з важливих задач сучасної науки. З великою ймовірністю можливо стверджувати що, як тягова концепція трактора, так і методи оцінки тягово-динамічних і економічних властивостей потребують змін за умов сучасного тракторобудування. Особливу актуальність ці питання набувають при оцінці тягових параметрів закордонних тракторів великої енергонасиченості. Звичайні тягові випробування не дають можливості оцінити потенційні можливості тракторів бо реалізувати потужність двигуна через рушії енергонасиченого трактора дуже важко. Також слід зауважити, що класична тягова характеристика не враховує динамічні навантаження трактора під час виконання технологічної операції. Проведено аналіз та виявлено ряд суттєвих недоліків існуючих методів дослідження МТА. Запропоновано методику оцінки тягово-динамічних і економічних властивостей тракторів, що надасть можливість враховувати стохастичні навантаження, при виконанні технологічних операцій, та одержати динамічну тягову характеристику. Одним з недоліків запропонованої методики є необхідність досить складної аналітичної обробки результатів експерименту, та досить велике значення для якості одержаних результатів має кваліфікація наукового персоналу. Розроблено аналітичне авторське програмне забезпечення, що дозволяє зменшити складність обробки результатів та дозволяє використовувати наведений метод в сільськогосподарських підприємствах без залучення висококваліфікованих наукових співробітників. Запропонована програма має можливість в режимі реального часу проводити обробку результатів вимірювання та ав томатично розраховує значення тягового зусилля, ефективної потужності, швидкості. Результати розрахунків виводяться на екран у вигляді графічних залежностей, також можливо одержати результати в цифрових значеннях для подальшої обробки.
|
18. |
Лебедєв А. Ю. Експериментальні дослідження занурювального насосного агрегата з лабіринтно-гвинтовими ступенями [Електронний ресурс] / А. Ю. Лебедєв // Промислова гідравліка і пневматика. - 2014. - № 2. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inhpn_2014_2_6
|
19. |
Андренко П. М. Експериментальні дослідження лабіринтно-гвинтового насоса [Електронний ресурс] / П. М. Андренко, А. Ю. Лебедєв, І. І. Білокінь, Ю. М. Стеценко, В. А. Макогон, В. Ф. Кошевий // Промислова гідравліка і пневматика. - 2013. - № 2. - С. 21-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inhpn_2013_2_5
|
20. |
Шуляк М. Л. Оцінка функціонування сільськогосподарського агрегату за динамічними критеріями [Електронний ресурс] / М. Л. Шуляк, А. Т. Лебедєв, М. П. Артьомов, Є. І. Калінін // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2016. - № 4. - С. 218-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2016_4_28 Наведено аналіз причини виникнення додаткових втрат енергії в режимі сталого руху колісних машин. Зазначений режим супроводжується появою поздовжніх лінійних прискорень, що викликають коливання лінійної швидкості машини, щодо свого середнього значення. Запропоновано розглянути сталий рух МТА, як послідовність розгонів та сповільнень. Аналіз напряму вектора повного прискорення дозволяє стверджувати, що будь-які відхилення цього вектора від осей ординат і аплікат викликають шкідливу роботу і втрату енергії. Залежно від знака проекції, робота вздовж напрямку руху є додатковою втратою енергії, і в той же час умовою динамічної рівноваги. Умовою динамічної рівноваги є рівність по модулю від'ємних і додатних проекцій вектора на вісь абсцис.
|
| |