Пошуковий запит: (<.>A=Лебедєва І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Лебедєва І. Неопубліковані протоколи засідань Генерального Секретаріату Центральної Ради [Електронний ресурс] / І. Лебедєва // Студії з архівної справи та документознавства. - 2002. - Т. 8. - С. 215-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sasd_2002_8_32
|
2. |
Лебедєва І. Розвиток співпраці з російськими колегами [Електронний ресурс] / І. Лебедєва // Студії з архівної справи та документознавства. - 2002. - Т. 8. - С. 248-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sasd_2002_8_37
|
3. |
Горошко О. О. Параметричні коливання гіроскопічного маятника [Електронний ресурс] / О. О. Горошко, І. В. Лебедєва // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія : Фізико-математичні науки. - 2013. - Вип. 3. - С. 121-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_fiz_mat_2013_3_29 Досліджено параметричні коливання гіроскопічного маятника, збуджені вертикальною вібрацією точки підвісу. Для опису коливань застосовано параметр віброактивності опори - відношення віброприскорення до прискорення вільного падіння - та модифіковану площину Айнса - Стрета. Побудовано область нестійкості прецесійного руху та підтверджено нечутливість нутаційних коливань до параметричних збуджень гіроскопічного маятника за реальних значень параметра віброактивності.
|
4. |
Лебедєва І. А. Використання можливостей педагогічної діагностики у післядипломній освіті вчителів математики [Електронний ресурс] / І. А. Лебедєва // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2013. - № 1. - С. 135-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2013_1_31
|
5. |
Лебедєва І. А. Формалізація процесу подання запитів у системі управління базами даних [Електронний ресурс] / І. А. Лебедєва, Я. Ю. Стасєва, Р. Ю. Жермельова // Системи обробки інформації. - 2006. - Вип. 8. - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2006_8_12
|
6. |
Пастухов М. В. Підвищення завадо-стійкості радіоканалів телекомунікаційних систем управління і зв‘язку [Електронний ресурс] / М. В. Пастухов, Б. В. Остроумов, І. А. Лебедєва // Системи обробки інформації. - 2005. - Вип. 3. - С. 204-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2005_3_31
|
7. |
Косенко В. В. Адаптивна процедура підвищення завадостійкості прийому [Електронний ресурс] / В. В. Косенко, М. Ф. Сидоренко, І. А. Лебедєва // Системи обробки інформації. - 2005. - Вип. 4. - С. 74-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2005_4_13 Запропоновано адаптивну процедуру обчислення лінійних вирішальних функцій, яка сприяє підвищенню завадостійкості прийому у мережах передачі даних.
|
8. |
Лебедєв А. Т. Забезпечення стійкості і керованості сільськогосподарських агрегатів із змінною масою [Електронний ресурс] / А. Т. Лебедєв, М. П. Артьомов, М. Л. Шуляк, І. А. Лебедєва // Збірник наукових праць Вінницького національного аграрного університету. Серія : Технічні науки. - 2015. - Вип. 1(1). - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpvnutn_2015_1(1)__13
|
9. |
Лебедєв А. Т. Вірогідність контролю функціональної точності і працездатності рульового керування трактора [Електронний ресурс] / А. Т. Лебедєв, І. А. Лебедєва, І. В. Колєснік // Системи обробки інформації. - 2016. - Вип. 8. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2016_8_9 На основі достовірності контролю функціональної точності і працездатності рульового керування трактора обгрунтовані ймовірності придатності його до подальшої експлуатації.
|
10. |
Лебедєв А. Аналіз комбінованих МТА за рівнями складності елементів [Електронний ресурс] / А. Лебедєв, І. Лебедєва // Техніко-технологічні аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сільського господарства України. - 2013. - Вип. 17(2). - С. 293-301. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttar_2013_17(2)__39
|
11. |
Лебедєва І. А. Управління розвитком дитини в системі розвивального навчання Б. Д. Ельконіна – В. В. Давидова [Електронний ресурс] / І. А. Лебедєва // Таврійський вісник освіти. - 2015. - № 3. - С. 211-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2015_3_38
|
12. |
Горошко О. О. Прецесійні рухи та самоцентрування роторів [Електронний ресурс] / О. О. Горошко, І. В. Лебедєва // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія : Фізико-математичні науки. - 2014. - Вип. 4. - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_fiz_mat_2014_4_13 Досліджено вимушені прецесійні рухи ротора на нелінійних опорах, зумовлені дисбалансами ротора. Одержано нові результати з перебігу резонансних процесів та самоцентрування ротора за умов зовнішнього та внутрішнього тертя.
|
13. |
Лебедєва І. Перші кроки Генерального секретаріату (за неопублікованими протоколами) [Електронний ресурс] / І. Лебедєва // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Історія, економіка, філософія. - 2015. - Вип. 20. - С. 105-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_Ief_2015_20_10
|
14. |
Малярець Л. М. Неперервна математична підготовка економістів: знання, навички, вміння [Електронний ресурс] / Л. М. Малярець, І. Л. Лебедєва // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_12
|
15. |
Іванова Ю. В. Фактори, що формують якість запасних частин та методи контролю якості [Електронний ресурс] / Ю. В. Іванова, І. А. Лебедєва // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2013. - Вип. 139. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2013_139_13 Проаналізовано фактори, що формують якість запасних частин до сільськогосподарської техніки. Опрацьовано методи контролю якості запчастин.
|
16. |
Лебедєва І. Створення Генерального Секретаріату Центральної Ради (за спогадами учасників подій) [Електронний ресурс] / І. Лебедєва // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Історія, економіка, філософія. - 2018. - Вип. 23. - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_Ief_2018_23_9
|
17. |
Лебедєва І. Англія напередодні і під час буржуазної революції (1603–1660 рр.) [Електронний ресурс] / І. Лебедєва // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Історія, економіка, філософія. - 2018. - Вип. 23. - С. 193-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_Ief_2018_23_18
|
18. |
Лебедєва І. Л. ЗНО з математики: про що свідчать результати (порівняльний аналіз методичних підходів та результатів тестування) [Електронний ресурс] / І. Л. Лебедєва, Л. О. Норік // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_18
|
19. |
Калінін Є. Обгрунтування раціональної системи амортизації трелювального колісного трактора [Електронний ресурс] / Є. Калінін, В. Романченко, А. Коробко, І. Лебедєва // Техніко-технологічні аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сільського господарства України. - 2019. - Вип. 24. - С. 38-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttar_2019_24_5 Мета дослідження - підвищення ефективності роботи трелювальних машин обгрунтуванням раціональних систем їх амортизації для широкого діапазону природно-виробничих умов. Методи дослідження - аналітична модель трелювальної машини для визначення її коливальних характеристик. На навантажену лісотранспортну машину, що рухається по трелювальному волоку, крім збурень від мікрорельєфу, впливають згинальні коливання пакета хлистів (дерев). Взаємодія двох чинників створює складний динамічний стан системи, тому вивчення коливань трелювального колісного трактора є необхідним для вирішення завдання вибору раціональної системи підресорювання цих спеціальних машин. Саме тому мета дослідження - підвищення ефективності роботи трелювальних машин обгрунтуванням раціональних систем їх амортизації для широкого діапазону природно-виробничих умов. Для дослідження повної коливальної системи (трактор-пакет хлистів) в роботі використаний метод дискретних мас. З аналізу основних парціальних частот зроблено висновок, що друга власна частота значно віддаляється від першої, а двомасова система у визначенні частот може бути замінена одномасовою в широкій смузі частотного режиму. Параметри системи, які входять у вираз передавальної функції, частково приймаються відповідно до конструкції трактора (інерційні параметри і лінійні розміри), а інші параметри (жорсткості і демпфування) визначаються під час оптимізації системи. Окрім того, встановлено, що додатковий непружний опір в шині для системи з основним прогином у підвісці дає малий демпфувальний ефект. І, навпаки, з основною еластичністю в шині додаткове демпфування в підвісці дає помітне поліпшення динамічних якостей. Отже, максимальна деформація пружних елементів підвіски вивченої системи повинна розраховуватися за неусталеним режимом руху через одиничну нерівність на максимальну величину 8 см від положення статичної рівноваги. Питання конструкційного виконання підвіски, яке відповідає зазначеним вимогам, потребує спеціального вивчення. Одним із шляхів зменшення прогинів підвіски і усунення її пробоїв є введення гідравлічних амортизаторів і гумових буферів. Висновки: остаточний аналіз систем підресорювання показав, що кращими амортизаційними властивостями володіє система з основним прогином і демпфуванням у підвісці. Отримана під час дослідження оптимізована система підресорювання дасть змогу значно поліпшити плавність ходу і знизити дина мічне навантаження трелювальних колісних тракторів. Аналітичні залежності для вибору раціональної системи амортизації трелювального трактора можуть бути використані для транспортних засобів загального і сільськогосподарського призначення.
|
20. |
Калінін Є. Математична модель гусеничного трактора з урахуванням зміни гакового навантаження та вертикальних коливань остова [Електронний ресурс] / Є. Калінін, І. Колєснік, І. Лебедєва, Т. Балабай // Техніко-технологічні аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сільського господарства України. - 2019. - Вип. 24. - С. 49-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttar_2019_24_6 Мета дослідження - розроблення математичного опису функціонування гусеничного трактора в складі машинно-тракторного агрегата з урахуванням змінного характеру тягового навантаження, непрямолінійності руху і коливань тракторного остова, викликаних впливом грунтових нерівностей. Методи дослідження - формування математичного аналога трактора, максимально наближеного до реального об'єкта. До цього часу аналітичні дослідження роботи трактора в складі агрегата проводилися з припущеннями, що виключають з одночасного розгляду окремі види впливів на трактор, серед яких виділяють перехідні і сталі динамічні процеси, крутильні коливання в приводі і системі автоматичного регулювання двигуна, низькочастотні і високочастотні (вібрації) коливання окремих деталей, періодичні і випадкові процеси, які виникають внаслідок взаємодії трактора і знаряддя з грунтом, а також коливання, які генеруються окремими агрегатами і системами трактора. Таке явище можна пояснити досить складними математичними моделями, розв'язання яких неможливе без використання комп'ютерного забезпечення, тому як вплив приймається, як правило, або тягове навантаження, або грунтові нерівності. Мета роботи - розроблення математичного опису функціонування гусеничного трактора в складі машинно-тракторного агрегата з урахуванням змінного характеру тягового навантаження, непрямолінійності руху і коливань тракторного остова, викликаних впливом грунтових нерівностей. Першим впливом на систему прийнятий прикладений до умовного вала трактора момент опору знаряддя, який є випадковою функцією часу. Другим впливом на систему прийнята базова координата, яка представляє собою лінію, яка копіює слід попереднього проходу і є випадковою функцією часу. Це означає, що під час руху машини відстежується напрямна. З огляду на дискретний характер керівних впливів оператора і пов'язаний з цим дискретний характер роботи механізму повороту трактора, поворот трактора навколо вертикальної осі описується двома рівняннями, які відповідають двом умовам за курсовим кутом. Поведінка оператора в процесі керування напрямком руху трактора може бути уподібнена функціонуванню ймовірнісної системи із самоорганізацією та самоналаштуванням. В основу математичного опису оператора покладено опис, розроблений у результаті великих експериментальних досліджень дій водія трактора під час оранки. У математичному описі в системі підресорювання приймаються такі припущення: профіль колії під обома гусеницями однаковий; котки описують профіль колії, маючи постійний контакт з гусеницею; остов трактора є жорстким тілом, тому переміщення точок повністю визначають переміщення центра ваги трактора; кут нахилу лінії дії тягового опору під час коливань остова трактора не змінюється; вертикальне навантаження на праву і ліву гусениці однакові. Виводячи рівняння, дійсна схема каретки була замінена еквівалентною і було зроблено припущення, що нерівності профілю дороги впливають безпосередньо на пружні в'язі підвіски. Висновки: встановлено, що співвідношення кутових швидкостей намотування гусениці і розмотування визначає швидкість поступального руху трактора.
|
| |