Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Лапкіна І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Лапкіна І. О. Оцінка проектів диверсифікації судноплавної компанії з використанням теорії нечітких множин [Електронний ресурс] / І. О. Лапкіна, М. А. Ветошнікова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2018. - № 2. - С. 144-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2018_2_27
| 2. |
Лапкіна І. О. Проектування та оптимізація транспортних систем з твикористанням методів імітаційного моделювання [Електронний ресурс] / І. О. Лапкіна, М. О. Малаксіано, Є. С. Савченко // Вісник Одеського національного морського університету. - 2018. - Вип. 3. - С. 80-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonmu_2018_3_8
| 3. |
Ковтун М. І. Особливості офтальмологічної допомоги хворим на ускладнену катаракту [Електронний ресурс] / М. І. Ковтун, М. Л. Кочина, І. І. Лапкіна // Міжнародний медичний журнал. - 2019. - Т. 25, № 4. - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mmzh_2019_25_4_20
| 4. |
Лапкіна І. О. Транзитний потенціал України в торговій і транспортній взаємодії з КНР [Електронний ресурс] / І. О. Лапкіна, О. І. Лапкін // Розвиток транспорту. - 2019. - Вип. 2. - С. 52-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/transdevel_2019_2_6
| 5. |
Лапкіна І. О. Види ресурсів та їх залучення до проекту [Електронний ресурс] / І. О. Лапкіна, Г. І. Брашовецька // Управління проектами та розвиток виробництва. - 2014. - № 3. - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uprv_2014_3_12
| 6. |
Ходікова І. В. Сутність і рівні реалізації проєктів транспортно-логістичного забезпечення туристських центрів [Електронний ресурс] / І. В. Ходікова, І. О. Лапкіна // Бізнес Інформ. - 2023. - № 3. - С. 63-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2023_3_11 Туристський центр - місцевість (селище, місто, ландшафт), що приваблює туристів через наявність специфічних ресурсів і є центром обслуговування туристів зі стійкими туристичними потоками, провідною системою для яких є відповідна транспортно-логістична система. Її складовими є транспортно-логістична інфраструктура - дороги, шляхи сполучення, вокзали (пасажирські термінали) та транспортні засоби. Своєю чергою, транспортно-логістичне забезпечення туризму, і безпосередньо туристських центрів, виявляється у використанні цієї інфраструктури і транспортних засобів та наданні відповідних послуг. Стан транспортно-логістичної інфраструктури туристського центру забезпечує певний рівень транспортно-логістичного обслуговування туристів, включно з вартістю, часом, якістю та безпекою. Визначено основні види проєктів транспортно-логістичного забезпечення туристських центрів та встановлення їх специфіки як бази для подальших розробок, пов'язаних з управлінням даною категорією проєктів. Встановлено основні види проєктів транспортно-логістичного забезпечення туристських центрів, які пов'язані зі створенням/модернізацією/розвитком за видами транспорту: об'єктів транспортно-логістичної інфраструктури (дороги, колії, вокзали, пасажирські термінали); парку транспортних засобів; відповідних сервісів (транспортних маршрутів). Визначено, що проєкти транспортно-логістичного забезпечення туристичних центрів повіязані з отриманням продукту, який може мати значення для різних сфер (не тільки туристичної) та на різних рівнях, що обгрунтовує поняття "багатоаспектність" і "багаторівневість" даних проєктів та визначає сутність їх специфіки. Крім того, багато проєктів даної категорії реалізуються на державному рівні (або за часткової підтримки держави) і не є комерційними. Встановлено, що в багатьох проєктах виникає необхідність узгодження параметрів транспортно-логістичної інфраструктури суміжних туристських центрів та транспортних хабів, які є базовими для туристських потоків певного туристського центру або їх сукупності. Вказані властивості приводять до необхідності оцінки цінності даних проєктів з урахуванням наявної специфіки.
|
|
|