Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Лакомський В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Лакомський В. Пріоритет — фундаментальні дослідження : внесок Інституту електрозварювання ім. Є. О. Патона в теорію металургійних процесів [Електронний ресурс] / В. Лакомський // Вісник Національної академії наук України. - 2010. - № 2. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2010_2_2
| 2. |
Лакомський В. Й. Питомий електричний опір електродного термоантрациту в компактному стані при температурах 1500–2540 °С [Електронний ресурс] / В. Й. Лакомський, Д. Д. Міщенко, В. І. Галинич // Доповiдi Національної академії наук України. - 2009. - № 4. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnanu_2009_4_17 Одержано експериментальні дані про питомий електричний опір компактного електродного термоантрациту за температур 1500 - 2540 <$E symbol Р>C.
| 3. |
Лакомський В. Й. Явище електроконтактної пам'яті термоантрациту [Електронний ресурс] / В. Й. Лакомський // Доповiдi Національної академії наук України. - 2008. - № 12. - С. 88-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnanu_2008_12_18 Electrode thermoanthracite is the main raw material in the carbon electrode production. The study of electrocontact properties of thermoanthracite reveals, for the first time, its new physical phenomenon - the electrocontact memory.
| 4. |
Лакомський В. Й. Електричні властивості термоантрациту [Електронний ресурс] / В. Й. Лакомський // УглеХимический журнал. - 2012. - № 3-4. - С. 31-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukhj_2012_3-4_12
| 5. |
Леонець В. А. Аналіз втомного руйнування валів якорів генераторів DUGG-28 після ремонту [Електронний ресурс] / В. А. Леонець, А. О. Лукашевич, В. О. Дегтярев, В. В. Лакомський, О. В. Тимошенко, Л. М. Чаус // Залізничний транспорт України. - 2019. - № 4. - С. 57-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2019_4_13 Ремонт валів якорів генераторів DUGG-28, встановлених у пасажирських вагонах залізничного транспорту, передбачає нанесення покриття електроконтактним наплавленням на їх хвостовики з наступною механічною обробкою поверхні. Зареєстровано випадки втомного руйнування хвостовиків генераторів, яких було відремонтовано з застосуванням наведеної технології нанесення покриття. Багатоциклове втомне руйнування вала якоря генератора відбувається біля галтелі хвостовика. При цьому спостерігається скол покриття по всьому периметру бокової поверхні шпонкового паза. Хімічний аназ показав, що у покритті біля стінок шпонкового паза зменшена кількість C, Cr, Mo, що, в свою чергу, знижує пластичність наплавленої сталі, підвищує її холодоламкість та зменшує міцність феритної фази. Причини сколу покриття вимагають досліджень. Металофізичними дослідженнями встановлено, що у покритті існують мікротріщини біля неметалевих включень. Після ремонту трапляються випадки невідповідності допусків на діаметр хвостовика вимогам ремонтної документації, зменшення дожини шийки чи її відсутність, зменшення радіуса галтелі, різна довжина шпонкового паза. Шляхом статичних випробувань зразків на крутіння, виготовлених зі зруйнованого вала, визначено механічні характеристики конструкційної сталі вала якоря генератора: границю міцності матеріалу вала <$Etau sub пч ~=~643,3> МПа, границю плинності <$Etau sub 0,3 ~=~400> МПа, границю пропорційності <$Etau sub пц ~=~330,67> МПа, границю витривалості зразка під час випробувань на крутіння за умов симетричного циклу навантаження <$Etau sub -1 ~=~187> МПа та границю витривалості хвостовика вала якоря генератора DUGG-28 з покриттям <$Etau sub {R roman D } sup 1 ~=~126,65> МПа. Величину <$Etau sub {R roman D } sup 1> визначено за умови, що на хвостовик вала якоря одночасно діють крутні моменти реакції якоря у разі електричного навантаження генератора та кутових переміщень редуктора карданного приводу, які зумовлені коливанням візка відносно кузова. Розглянуто випадок, коли відсутні в покритті локальні концентратори напружень. Показано, що зменьшення довжини шийки від 6 мм до 4,4 мм з одночасним зменьшенням радіуса галтелі від 1 мм до 0,2 мм та радіуса переходу шийки в розвинуту частину вала від 2,5 мм до 1,7 мм можуть бути збільшити імовірність руйнування вала якоря генератора тому, що при цьому коефіцієнт запасу втомної міцності хвостовика <$En sub tau sup 1 ~=~1,725> менший допустимого значення [n] = 2,1. Зроблено припущення, що зародження втомної тріщини біля галтелі можливе через коцентрацію напружень, зумовлену в тому числі сколом покриття, дією максимального крутного моменту пресового з'єднання, а також дією крутних моментів коливань візка відносно кузова, переміщень колісної пари. Вплив полічастотного навантаження на втомну міцність покриття з мікротріщинами вимагає досліджень. Зроблено висновок про доцільність доповнення інструментальним контролем відсутності мікротріщин в незруйнованих покриттях, в першу чергу, біля стінок шпонкового пазу, галтелі технології відновлення геометричних розмірів хвостовиків валів якорів генераторів DUGG-28 шляхом електроконтактного наплавлення покриття, регламентних робіт щодо обслуговування та ремонту цих генераторів.Ремонт валів якорів генераторів DUGG-28, встановлених у пасажирських вагонах залізничного транспорту, передбачає нанесення покриття електроконтактним наплавленням на їх хвостовики з наступною механічною обробкою поверхні. Зареєстровано випадки втомного руйнування хвостовиків генераторів, яких було відремонтовано з застосуванням наведеної технології нанесення покриття. Багатоциклове втомне руйнування вала якоря генератора відбувається біля галтелі хвостовика. При цьому спостерігається скол покриття по всьому периметру бокової поверхні шпонкового паза. Хімічний аназ показав, що у покритті біля стінок шпонкового паза зменшена кількість C, Cr, Mo, що, в свою чергу, знижує пластичність наплавленої сталі, підвищує її холодоламкість та зменшує міцність феритної фази. Причини сколу покриття вимагають досліджень. Металофізичними дослідженнями встановлено, що у покритті існують мікротріщини біля неметалевих включень. Після ремонту трапляються випадки невідповідності допусків на діаметр хвостовика вимогам ремонтної документації, зменшення дожини шийки чи її відсутність, зменшення радіуса галтелі, різна довжина шпонкового паза. Шляхом статичних випробувань зразків на крутіння, виготовлених зі зруйнованого вала, визначено механічні характеристики конструкційної сталі вала якоря генератора: границю міцності матеріалу вала <$Etau sub пч ~=~643,3> МПа, границю плинності <$Etau sub 0,3 ~=~400> МПа, границю пропорційності <$Etau sub пц ~=~330,67> МПа, границю витривалості зразка під час випробувань на крутіння за умов симетричного циклу навантаження <$Etau sub -1 ~=~187> МПа та границю витривалості хвостовика вала якоря генератора DUGG-28 з покриттям <$Etau sub {R roman D } sup 1 ~=~126,65> МПа. Величину <$Etau sub {R roman D } sup 1> визначено за умови, що на хвостовик вала якоря одночасно діють крутні моменти реакції якоря у разі електричного навантаження генератора та кутових переміщень редуктора карданного приводу, які зумовлені коливанням візка відносно кузова. Розглянуто випадок, коли відсутні в покритті локальні концентратори напружень. Показано, що зменьшення довжини шийки від 6 мм до 4,4 мм з одночасним зменьшенням радіуса галтелі від 1 мм до 0,2 мм та радіуса переходу шийки в розвинуту частину вала від 2,5 мм до 1,7 мм можуть бути збільшити імовірність руйнування вала якоря генератора тому, що при цьому коефіцієнт запасу втомної міцності хвостовика <$En sub tau sup 1 ~=~1,725> менший допустимого значення [n] = 2,1. Зроблено припущення, що зародження втомної тріщини біля галтелі можливе через коцентрацію напружень, зумовлену в тому числі сколом покриття, дією максимального крутного моменту пресового з'єднання, а також дією крутних моментів коливань візка відносно кузова, переміщень колісної пари. Вплив полічастотного навантаження на втомну міцність покриття з мікротріщинами вимагає досліджень. Зроблено висновок про доцільність доповнення інструментальним контролем відсутності мікротріщин в незруйнованих покриттях, в першу чергу, біля стінок шпонкового пазу, галтелі технології відновлення геометричних розмірів хвостовиків валів якорів генераторів DUGG-28 шляхом електроконтактного наплавлення покриття, регламентних робіт щодо обслуговування та ремонту цих генераторів.
| 6. |
Козін Р. В. Аналіз металургійних і зварювальних флюсів, шлаків, аерозолей на вміст гідрогену, нітрогену, оксигену [Електронний ресурс] / Р. В. Козін, В. В. Лакомський, М. М. Калинюк // Сучасна електрометалургія. - 2022. - № 1. - С. 56-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sovele_2022_1_9 Наведено інформацію з застосування металургійних, зварювальних флюсів і шлаків та їх класифікацію за хімічним складом. Показано важливість вивчення закономірностей взаємодії газів із розплавленими флюсами та шлаками. Визначено, що проблеми виплавлення та зварювання металів із мінімальним (або контрольованим) вмістом газових домішок (оксигену, нітрогену, гідрогену) є основними у взаємодії трьох фаз - газ - флюс (шлак) - метал. Наведено огляд літератури з поглинання гідрогену, нітрогену, оксигену розплавленими флюсами та шлаками та з методів визначення їх вмісту в шлаках, флюсах, оксидах, нітридах, аерозолях. Розроблено нові та доповнено існуючи методики визначення вмістів оксигену, нітрогену, гідрогену в шлаках і флюсах.
|
|
|