Пошуковий запит: (<.>A=Кіндзерський Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кіндзерський Ю. В. Деструктиви промислової політики в Україні та можливості їх подолання [Електронний ресурс] / Ю. В. Кіндзерський // Економіка України. - 2012. - № 12. - С. 4-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2012_12_2 Розкрито вади діючої в Україні промислової політики з точки зору здатності забезпечувати бажані структурні зміни в економіці, а також порівняно з поширеними у світі моделями такої політики. Запропоновано деякі напрями усунення цих вад на основі відновлення активної господарської ролі держави.
|
2. |
Кіндзерський Ю. В. До засад стратегії та політики розвитку промисловості [Електронний ресурс] / Ю. В. Кіндзерський // Економіка України. - 2013. - № 4. - С. 24–43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2013_4_4 Розкрито концептуальні засади стратегії розвитку вітчизняної промисловості. Обгрунтовано її місію, стратегічні та структурні пріоритети. Запропоновано заходи щодо інноваційно-інвестиційної підтримки для їх досягнення.Розкрито концептуальні засади стратегії розвитку вітчизняної промисловості. Обгрунтовано її місію, стратегічні та структурні пріоритети. Запропоновано заходи щодо інноваційно-інвестиційної підтримки для їх досягнення.
|
3. |
Кіндзерський Ю. В. До засад стратегії та політики розвитку промисловості (закінчення) [Електронний ресурс] / Ю. В. Кіндзерський // Економіка України. - 2013. - № 5. - С. 38–55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2013_5_4 Розкрито концептуальні засади стратегії розвитку вітчизняної промисловості. Обгрунтовано її місію, стратегічні та структурні пріоритети. Запропоновано заходи щодо інноваційно-інвестиційної підтримки для їх досягнення.Розкрито концептуальні засади стратегії розвитку вітчизняної промисловості. Обгрунтовано її місію, стратегічні та структурні пріоритети. Запропоновано заходи щодо інноваційно-інвестиційної підтримки для їх досягнення.
|
4. |
Кіндзерський Ю. В. Імператив використання державного сектору в модернізації економіки [Електронний ресурс] / Ю. В. Кіндзерський // Економіка України. - 2013. - № 11. - С. 29–40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2013_11_4 Проаналізовано існуючі положення теорії приватизації, що розвивалась в світовій економічній думці впродовж останньої чверті століття. Показано результати емпіричних оцінок наслідків приватизації для ряду країн. Поставлено під сумнів домінуючі у вітчизняній практиці управління щодо безумовно вищої ефективності приватного сектору порівняно з державним. З огляду на світовий досвід використання державного сектору в економічних перетвореннях, а також на довгострокові перспективи зміцнення і поширення в світі моделі державного капіталізму, показано, що держсектор може відіграти провідну роль у модернізації країни, ставши її ключовим "агентом".Проаналізовано існуючі положення теорії приватизації, що розвивалась у світовій економічній думці в останню чверть століття. Показано результати емпіричних оцінок наслідків приватизації для ряду країн. Поставлено під сумнів домінуючі у вітчизняній практиці урядування погляди щодо безумовно вищої ефективності приватного сектору порівняно з державним. З огляду на світовий досвід використання державного сектору в економічних перетвореннях, а також на довгострокові перспективи зміцнення і поширення у світі моделі державного капіталізму, показано, що держсектор може відіграти провідну роль у модернізації країни, ставши її ключовим "агентом".
|
5. |
Кіндзерський Ю. В. Ризики розвитку промисловості і пріоритети політики її реформування у стратегії економічних перетворень в Україні [Електронний ресурс] / Ю. В. Кіндзерський // Економіка промисловості. - 2010. - № 4. - С. 44-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2010_4_8
|
6. |
Кіндзерський Ю. В. Імператив використання державного сектору в модернізації економіки [Електронний ресурс] / Ю. В. Кіндзерський // Економіка України. - 2013. - № 12. - С. 40–52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2013_12_4 Проаналізовано існуючі положення теорії приватизації, що розвивалась в світовій економічній думці впродовж останньої чверті століття. Показано результати емпіричних оцінок наслідків приватизації для ряду країн. Поставлено під сумнів домінуючі у вітчизняній практиці управління щодо безумовно вищої ефективності приватного сектору порівняно з державним. З огляду на світовий досвід використання державного сектору в економічних перетвореннях, а також на довгострокові перспективи зміцнення і поширення в світі моделі державного капіталізму, показано, що держсектор може відіграти провідну роль у модернізації країни, ставши її ключовим "агентом".Проаналізовано існуючі положення теорії приватизації, що розвивалась у світовій економічній думці в останню чверть століття. Показано результати емпіричних оцінок наслідків приватизації для ряду країн. Поставлено під сумнів домінуючі у вітчизняній практиці урядування погляди щодо безумовно вищої ефективності приватного сектору порівняно з державним. З огляду на світовий досвід використання державного сектору в економічних перетвореннях, а також на довгострокові перспективи зміцнення і поширення у світі моделі державного капіталізму, показано, що держсектор може відіграти провідну роль у модернізації країни, ставши її ключовим "агентом".
|
7. |
Кіндзерський Ю. Цілі, інструменти та моделі промислової політики в економічних перетвореннях [Електронний ресурс] / Ю. Кіндзерський // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2009. - № 5. - С. 5-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2009_5_2
|
8. |
Кіндзерський Ю. Проблеми розбудови інституту власності у світлі модернізації економіки [Електронний ресурс] / Ю. Кіндзерський // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2010. - № 4. - С. 15-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2010_4_3
|
9. |
Кіндзерський Ю. Інститут державного замовлення в Україні: причини та наслідки функціональної деградації [Електронний ресурс] / Ю. Кіндзерський // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2014. - № 2. - С. 28-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2014_2_4 Розкрито чинники втрати стимулюючої функції державного замовлення в Україні. Виявлено автономність систем державного замовлення і державних закупівель відносно одна одної. Показано потенціал державного замовлення для стимулювання вітчизняного виробництва за умов інтеграції у нього державних закупівель і створення єдиного технологічного циклу задоволення суспільних потреб. Обгрунтовано напрями формування в Україні державної контрактної системи як господарського механізму реалізації державного замовлення на основі зазначеного циклу.
|
10. |
Кіндзерський Ю. Державна контрактна система в моделі держави-підприємця: засади формування в Україні [Електронний ресурс] / Ю. Кіндзерський // Економіст. - 2011. - № 9. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2011_9_3
|
11. |
Кіндзерський Ю. Особливості розвитку світової промисловості та їх вплив на формування екзогенних обмежень для виробництва в Україні [Електронний ресурс] / Ю. Кіндзерський // Економіст. - 2011. - № 12. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2011_12_3
|
12. |
Кіндзерський Ю. В. Державне замовлення у світі та особливості його застосування у політиці розвитку: уроки для України [Електронний ресурс] / Ю. В. Кіндзерський // Економіка України. - 2015. - № 3. - С. 4-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2015_3_2 Розкрито роль та особливості застосування держзамовлення (ДЗ) в економічній політиці розвинутих країн. Показано специфічні риси державних контрактів, які дозволяють реалізувати стимулюючу функцію ДЗ. Розкрито зміст цієї функції. Звернуто увагу на необхідність розрізняти поняття "закупівлі для державних потреб" і "закупівлі для суспільних потреб". Показано підпорядкованість категорії "державні закупівлі" у відношенні до категорії "державне замовлення". Висвітлено нові концепції розвитку системи ДЗ. Серед них виокремлено систему "sustainable procurement", в основу використання якої покладено принципи ефективності, екологічності та соціальної корисності ДЗ. Показано нові форми контрактів між державою та бізнесом у рамках зазначеної концепції (зокрема, так звані "контракти "нового покоління"", які закріплюють довгострокову співпрацю між сторонами з приводу залучення інвестицій у створення соціально значущих об'єктів та їх подальшого обслуговування). Поглиблено розглянуто різновиди вказаних контрактів - такі, як контракти життєвого циклу та довгострокові партнерські угоди. Особливу увагу приділено розкриттю специфіки технології управління єдиним технологічним циклом реалізації ДЗ у рамках спеціально створеного інституту - державної контрактної системи. Окремо розглянуто практику застосування ДЗ та особливості контрактної системи у США та в деяких країнах ЄС. Показано структуру Федеральної контрактної системи США, коротко висвітлено правові основи використання і види ДЗ в цій країні, розкрито схему його формування та виконання у рамках названої системи. Наведено приклади застосування ДЗ у США як інструменту, що стимулює розвиток окремих категорій бізнесу та секторів економіки. Детально висвітлено типологію державних контрактів, яка дозволяє підвищити гнучкість і ефективність такого інструменту. Вказано основні тенденції розвитку Федеральної контрактної системи США. Розкрито специфічні риси і відмінності систем ДЗ у таких країнах ЄС, як Великобританія, Німеччина і Франція. Коротко викладено причини нерозвинутості та неефективності в Україні інституту ДЗ. Зроблено висновок про необхідність спрямувати основний вектор реформування зазначеного інституту в Україні на створення державної контрактної системи, використовуючи для цього досвід найкращої зарубіжної практики.
|
13. |
Кіндзерський Ю. Проблеми розвитку промисловості та розбудови ефективної промислової політики в Україні [Електронний ресурс] / Ю. Кіндзерський // Економіст. - 2012. - № 8. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2012_8_4
|
14. |
Кіндзерський Ю. Проблеми розвитку промисловості та розбудови ефективної промислової політики в Україні [Електронний ресурс] / Ю. Кіндзерський // Економіст. - 2012. - № 10. - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2012_10_13
|
15. |
Кіндзерський Ю. Проблеми розвитку промисловості та розбудови ефективної промислової політики в Україні [Електронний ресурс] / Ю. Кіндзерський // Економіст. - 2012. - № 12. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2012_12_9
|
16. |
Кіндзерський Ю. До питання формування стратегії розвитку промисловості, політики та механізмів її реалізації [Електронний ресурс] / Ю. Кіндзерський // Економіст. - 2013. - № 8. - С. 8-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_8_4
|
17. |
Кіндзерський Ю. До питання формування стратегії розвитку промисловості, політики та механізмів її реалізації [Електронний ресурс] / Ю. Кіндзерський // Економіст. - 2013. - № 9. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_9_9
|
18. |
Кіндзерський Ю. Державне замовлення в Україні та напрями формування контрактної системи його реалізації для цілей розвитку [Електронний ресурс] / Ю. Кіндзерський // Економіст. - 2014. - № 3. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2014_3_8
|
19. |
Кіндзерський Ю. Стимулювання виробництва та міжрегіональне вирівнювання через спеціальні економічні зони: досвід Польщі в контексті євроінтеграційного курсу України [Електронний ресурс] / Ю. Кіндзерський // Економіст. - 2015. - № 6. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2015_6_13
|
20. |
Кіндзерський Ю. Державне замовлення в Україні та напрями формування контрактної системи його реалізації для цілей розвитку [Електронний ресурс] / Ю. Кіндзерський // Економіст. - 2014. - № 2. - С. 20-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2014_2_7
|
| |