Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (18)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Курган Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Бондаренко І. О. 
Вирішення задач надійності системи на основі моделювання напружено-деформаційного стану залізничної колії засобами теорії розповсюдження пружних хвиль [Електронний ресурс] / І. О. Бондаренко, Д. М. Курган // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - Вип. 1. - С. 139-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_1_16
Застосовано аналітичний метод складання та розв'язання рівнянь напруженого стану елементів залізничної колії за різними методиками з огляду на питання, що можуть вирішуватися. Використано метод моделювання під час створення певної моделі залізничної колії. Рівняння, що описують напружений стан елементів залізничної колії, в первинному вигляді мають диференційні складові для врахування часу та динамічного навантаження. Але для вирішення більшості задач вони суттєво спрощуються - складні залежності замінюються емпіричними коефіцієнтами, деякими показниками просто нехтують. Показано межі застосування розрахунків, що накладають на них певні припущення. Як альтернативу наведено можливості створення моделі залізничної колії на основі теорії розповсюдження пружних хвиль. Тоді час дії напружень, задіяна маса та інші показники підпорядковані фронту розповсюдження хвиль, а рівняння рівноваги базуються на динамічному представлені теорії пружності. Обгрунтовано загальні принципи формування моделі залізничної колії на основі теорії розповсюдження пружних хвиль як альтернативи рівнянь, що мають диференційні складові для врахування часу та динамічного навантаження. Дані розробки можуть використовуватися як інструмент для вирішення задач, пов'язаних із надійністю залізничної колії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 664.649 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Рибкін В. В. 
Раціоналізація перебудови кривих в плані при підвищенні швидкостей руху поїздів [Електронний ресурс] / В. В. Рибкін, М. Б. Курган, Д. М. Курган, В. І. Харлан // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2003. - Вип. 2. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2003_2_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.723 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Зубко А. П. 
Аналіз можливості застосування в україні рухомого складу з примусовим нахилом кузова вагонів при організації швидкісного руху [Електронний ресурс] / А. П. Зубко, І. П. Корженевич, М. Б. Курган, Д. М. Курган // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2004. - Вип. 4. - С. 156-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2004_4_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 421.267 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Курган М. Б. 
Визначення допустимої швидкості руху поїздів з примусовим нахилом кузовів вагонів в кривих ділянках колії [Електронний ресурс] / М. Б. Курган, Д. М. Курган, В. І. Харлан // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2006. - Вип. 12. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2006_12_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 456.896 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Харлан В. І. 
Вирішення задач вибору раціональних швидкостей руху поїздів за допомогою математичного моделювання процессу експлуатації залізничної ділянки [Електронний ресурс] / В. І. Харлан, Д. М. Курган, І. О. Бондаренко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 16. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_16_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 295.416 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Курган М. Б. 
Методика визначення допустимих швидкостей руху поїздів на складних ділянках плану залізниці [Електронний ресурс] / М. Б. Курган, Д. М. Курган, Н. П. Хмелевська, С. Ю. Байдак // Наука та прогрес транспорту. - 2014. - № 2. - С. 83-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_2_11
Удосконалено способи визначення допустимих швидкостей руху на складних ділянках плану залізниці. Використано математичне моделювання руху потоку поїздів і на його основі здійснено прогнозування середньозваженої швидкості та підвищення зовнішньої рейки на перспективу. Проаналізовано випадки встановлення швидкостей руху в кривих ділянках колії. Параметри деяких кривих негативно впливають на комфортабельність їзди й інтенсивність розладу колії, а також на причини, що зумовлюють виникнення обмежень швидкості руху поїздів на залізницях України. Розроблено методику виконання розрахунків зі встановлення допустимих швидкостей руху поїздів і перевірено в кривих на реальних ділянках залізниць, де впроваджено прискорений рух поїздів. Розроблено пропозиції щодо автоматизації виконання розрахунків у дистанціях і службах колії з визначення допустимих швидкостей у кривих. Розроблено методику визначення допустимих швидкостей руху й підвищення зовнішньої рейки на складних ділянках плану залізниці. Запропонований підхід надає змогу одержувати раціональні рішення щодо перебудови плану з урахуванням місцевих умов. Розроблену методику визначення допустимої швидкості в кривих була реалізовано у вигляді програми DopShvid та апробовано на реальних ділянках залізниць, де впроваджено прискорений рух поїздів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 530.719 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Харлан В. І. 
Вирішення задач вибору раціональних швидкостей руху поїздів за допомогою математичного моделювання процесу експлуатації залізничної ділянки [Електронний ресурс] / В. І. Харлан, Д. М. Курган, І. О. Бондаренко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 18. - С. 71-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_18_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 313.908 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Курган Д. М. 
Вплив стану залізничної ділянки і структури поїздопотоку на життєвий цикл колії [Електронний ресурс] / Д. М. Курган, І. О. Бондаренко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 19. - С. 78-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_19_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 360.933 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Корженевич І. П. 
Вплив підвищення швидкості руху поїздів на витрати енергоресурсів [Електронний ресурс] / І. П. Корженевич, М. Б. Курган, Ю. С. Бараш, Д. М. Курган // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2008. - Вип. 20. - С. 233-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2008_20_56
Попередній перегляд:   Завантажити - 442.729 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Бабенко А. І. 
Встановлення допустимої швидкості на складних ділянках плану залізниці з урахуванням комфортабельності їзди [Електронний ресурс] / А. І. Бабенко, Д. М. Курган, М. М. Черняков // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Транспортні системи і технології. - 2012. - Вип. 21. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2012_21_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.274 Mb    Зміст випуску     Цитування
11.

Бондаренко І. О. 
Стосовно питань щодо підвищення стабільності земляного полотна залізничної колії [Електронний ресурс] / І. О. Бондаренко, Д. М. Курган // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Транспортні системи і технології. - 2012. - Вип. 21. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2012_21_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 643.706 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Курган Д. М. 
До вирішення задач розрахунку колії на міцність із урахуванням нерівнопружності підрейкової основи [Електронний ресурс] / Д. М. Курган // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 1. - С. 90-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_1_11
Мета роботи - одержання рішення в межах припущень та наробок зазначеного документу. Запропоновано як модель розглядати рейку як балку, яка має суцільне навантаження з таким обрисом, відповідним до значення модуля пружності, що надає еквівалентний прогин за вільного обпирання на опори. У цьому випадку нерівномірність модуля пружності враховується відповідною зміною обрису навантаження і, з деякими припущеннями, надає змогу одержати корективи для загальновідомих залежностей. Одержано метод врахування поступової зміни модуля пружності підрейкової основи введенням коригувального коефіцієнту в інженерний розрахунок колії на міцність. Розроблено розширення існуючого розрахунку колії на міцність для врахування різкої зміни модуля пружності підрейкової основи (наприклад, при переході з баластної конструкції колії на міст). Одержано характеристику зміни сил, що діють від рейки на основу, в залежності від відстані до моста на ділянці підходу з баластної конструкції колії. Одержані результати перерозподілу дії сил за різкої зміни модуля пружності підрейкової основи пояснюють утворення вертикальних нерівностей перед мостом. Удосконалено методику інженерного розрахунку колії на міцність для виконання розрахунків із урахуванням нерівнопружності підрейкової основи. Одержані результати дозволять виконувати інженерні розрахунки для оцінки міцності колії в місцях нерівнопружності, обумовленої станом колії або особливостями конструкції. Також стає можливою вирішення зворотної задачі - визначення модуля пружності підрейкової основи за результатами натурних вимірювань напружень в рейках (з урахуванням зазначених умов).
Попередній перегляд:   Завантажити - 375.274 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Курган Д. М. 
Bизначення динамічного навантаження від колеса на рейку для розрахунків колії на міцність в умовах високих швидкостей руху [Електронний ресурс] / Д. М. Курган // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 3. - С. 118-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_3_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 402.806 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Курган Д. М. 
Адаптація енергетичного методу оцінки безпеки утримання безстикової колії за показником стискаючої сили для інженерних розрахунків [Електронний ресурс] / Д. М. Курган, Н. М. Лапшева // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2013. - № 6. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2013_6_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 845.421 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Курган Д. М. 
Моделювання накопичення деформацій залізничної колії на основі ентропії системи [Електронний ресурс] / Д. М. Курган // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 4. - С. 99-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_4_10
Передбачено проведення теоретичних досліджень щодо використання методів, які визначають термін експлуатації залізничної колії (ЗК) не тільки за показником загального обсягу навантаження, а й враховують його структуру та динамічні характеристики. Метою таких досліджень є створення моделі нагромадження деформацій для оцінки термінів експлуатації ЗК із урахуванням зазначених особливостей. Для моделювання процесу поступової зміни стану за час експлуатації (нагромадження деформацій) ЗК представлена як система, яка складається з множин часток різних речовин, зібраних у цільну конструкцію. Доцільно говорити не про появу деформацій якоїсь визначеної величини в певному перерізі колії, а про імовірність такої події на ділянці. Якщо оперувати вірогідністю появи відхилень, стан системи зручно характеризувати кількістю розривів умовних внутрішніх зв'язків. Однаковому стану системи можуть відповідати різні комбінації розривів. Чим більша кількість розривів, тим більша кількість варіантів змін структури системи, що відповідають її поточному стану. У разі старіння системи її ентропія постійно збільшується. Зростання ентропії виражається змінами внутрішньої енергії системи, які можна визначити, використовуючи механічну роботу сил, дія яких призводить до деформацій. Це надає змогу визначити кількісний показник розриву зв'язків у системі як наслідок виконання механічної роботи. Розроблено методику оцінювання строків життєвого циклу експлуатації ЗК із урахуванням таких факторів, як: структура поїздопотоку, конструкція верхньої будови колії, рух поїздів із високими швидкостями. Вперше для моделювання нагромадження деформацій ЗК використаний такий показник, як ентропія системи. Розгорнуті аналітичні залежності доведено до практичної методики, що надає змогу аналізувати ділянки колії із різними конструкціями або з різними умовами експлуатації за строками нагромадження деформацій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 406.472 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Курган М. Г. 
Коаґулопатична кровотеча при розсіяному внутрішньосудинному зсіданні крові. Терапія гепарином і лікувальним плазмаферезом [Електронний ресурс] / М. Г. Курган, М. В. Кокоруз, Д. М. Курган, В. Л. Новак // Львівський клінічний вісник. - 2015. - № 4. - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lkv_2015_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.866 Mb    Зміст випуску     Цитування
17.

Курган Д. М. 
Основи математичного опису хвильової моделі поширення напружень у залізничній колії [Електронний ресурс] / Д. М. Курган // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 5. - С. 101-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_5_13
В сучасних наукових дослідженнях неодноразово наводяться практичні приклади виникнення динамічних ефектів роботи залізничної колії, які виходять за межі статичних розрахункових схем. Особливої актуальності такі питання набувають на ділянках, де швидкість руху поїздів наближається до швидкостей розповсюдження хвиль у шарах підрейкової основи. Адекватним інструментом для вивчення таких питань може бути застосування хвильової теорії поширення напружень. Мета роботи - створення математичного опису основних принципів хвильової моделі поширення напружень у залізничній колії, які можуть бути використані як основа для практичних розробок відповідних розрахункових систем. Модель напружено-деформованого стану залізничної колії на основі хвильової теорії поширення напружень полягає в поєднанні рівнянь геометрії обрису частини простору системи, що залучена до взаємодії на певну мить часу, і рівнянь динамічної рівноваги її деформації. Розв'язання задачі базується на використанні законів теорії пружності. Фронт хвилі описується рівняннями еліпсоїда. Для визначення зміни в часі положення поверхні еліпсоїда застосовується векторний підхід. Рівняння геометрії руху хвилі визначають обсяги речовини шарів підрейкової основи, які беруть участь у взаємодії на певну мить. Визначення динамічної рівноваги деформованого стану простору, обмеженого фронтом хвилі, надає змогу розрахувати як самі напруження й деформації, так і їх зміну за час сприйняття навантаження. Таким чином, одержано математичні описи процесів, що мають місце при сприйнятті навантаження елементами залізничної колії за високих швидкостей руху. Набули подальшого розвитку задачі моделювання взаємодії колії та рухомого складу, зокрема, з урахуванням динамічного прогину підрейкової основи. Вперше запропоновано основи математичного опису хвильової моделі поширення напружень в залізничній колії, які можуть бути використані для виконання практичних розрахунків. Одержані дані можуть бути використані для обгрунтування конструкції колії або встановлення відповідних значень допустимих швидкостей для впровадження руху поїздів із високими швидкостями.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.804 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Курган М. Б. 
Дослідження нерівностей колії в межах залізничних переїздів [Електронний ресурс] / М. Б. Курган, Д. М. Курган, О. Ф. Лужицький // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 5. - С. 84-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_5_10
Мета роботи - оцінка процесів виникнення та розвитку нерівностей колії у зоні переїзду й виявлення факторів, що їх спричиняють. Наявність відступів у плані й профілі в межах залізничного переїзду та на підходах до нього знижують плавність їзди і комфорт пасажира. На сьогодні існують різні можливості для зйомки натурної геометрії залізничної колії. Для проведення досліджень значної кількості ділянок за тривалий термін експлуатації найбільш зручним, перш за все, враховуючи регулярність заїздів, залишається стрічка колієвимірювального вагону. Однак цей засіб спрямовано для оцінки стану залізничної колії, а не для визначення точного геометричного положення. Проведений статистичний аналіз показав стійку тенденцію накопичення нерівностей колії у зоні розташування переїзду. Як правило, рівень нерівностей у вертикальній площині зростає в 1,3 - 3,2 рази, та в 1,2 - 2,0 рази - в горизонтальній площині (у порівнянні з ділянками за межами переїзду). Під час прогину колії від дії рухомого складу в зоні переїзду залізобетонні плити працюють як ребра жорсткості, обмежуючи прогини рейкошпальної решітки. У разі розташуванні коліс візка до (або після) і в межах переїзду розрахункові модулі пружності підрейкової основи, приведені до точки контакту колеса, можуть відрізнятись до 3 разів. Набули подальший розвиток питання оцінки та дослідження розвитку нерівностей колії. Одержано статистичні дані щодо накопичення нерівностей колії у зоні переїзду. Надано аналітичні обгрунтування зміни характеристик напружено-деформаційної роботи колії в місці укладання переїзду. Одержані результати будуть корисні для проведення заходів щодо поліпшення плавності руху поїздів і підвищення рівня комфортабельності їзди.
Попередній перегляд:   Завантажити - 447.785 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Курган М. Б. 
Вплив нерівностей колії в межах залізничних переїздів на безпеку руху поїздів [Електронний ресурс] / М. Б. Курган, Д. М. Курган, О. Ф. Лужицький // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2015. - № 9. - С. 55-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2015_9_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.002 Mb    Зміст випуску     Цитування
20.

Курган Д. М. 
Оцінка безпеки руху за умови забезпечення стійкості проти вкочування гребеня колеса на головку рейки [Електронний ресурс] / Д. М. Курган, О. В. Губар // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2016. - № 11. - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2016_11_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 998.712 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського