Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (26)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (23)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кузькін Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
1.

Кузькін Є. Ю. 
Моделювання ризику в інвестиційному проектуванні [Електронний ресурс] / Є. Ю. Кузькін, Є. О. Глотов // Теорія та практика державного управління. - 2009. - Вип. 4. - С. 184-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2009_4_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 170.439 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кузькін Є. Ю. 
Фінансовий потенціал підприємств машинобудівної галузі [Електронний ресурс] / Є. Ю. Кузькін // Фінанси України. - 2009. - № 7. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2009_7_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 406.394 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кузькін Є. Ю. 
Mісцеве оподаткування як інструмент зміцнення власної дохідної бази місцевого самоврядування [Електронний ресурс] / Є. Ю. Кузькін // Фінанси України. - 2015. - № 4. - С. 34-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2015_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.34 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кузькін Є. Ю. 
Теоретичні аспекти фіскальної децентралізації [Електронний ресурс] / Є. Ю. Кузькін // Наукові праці НДФІ. - 2014. - Вип. 4. - С. 3-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npndfi_2014_4_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 193.769 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Затонацька Т. Г. 
Перспективи та передумови бюджетної децентралізації в Україні на сучасному етапі [Електронний ресурс] / Т. Г. Затонацька, Є. Ю. Кузькін, А. В. Ставицький // Наукові праці НДФІ. - 2015. - Вип. 1. - С. 74-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npndfi_2015_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 472.178 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Кузькін Є. Ю. 
Розширення повноважень місцевого самоврядування в сучасних умовах: основні напрями та подолання перешкод [Електронний ресурс] / Є. Ю. Кузькін, О. В. Шишко // Фінанси України. - 2015. - № 11. - С. 43-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2015_11_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.859 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Барабаш Т. Г. 
Вплив децентралізації на місцеві фінанси та зарубіжний досвід організації самоврядування [Електронний ресурс] / Т. Г. Барабаш, Є. Ю. Кузькін, О. В. Шишко // Наукові праці НДФІ. - 2015. - Вип. 4. - С. 27-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npndfi_2015_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 265.334 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Кузькін Є. Ю. 
Вплив децентралізації на розвиток регіонів [Електронний ресурс] / Є. Ю. Кузькін // Наукові праці НДФІ. - 2016. - Вип. 3. - С. 39-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npndfi_2016_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 327.08 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Кузькін Є. Ю. 
Зарубіжний досвід фіскальної децентралізації: проблеми та шляхи їх розв’язання [Електронний ресурс] / Є. Ю. Кузькін, Я. В. Котляревський, О. В. Шишко // Фінанси України. - 2015. - № 12. - С. 63-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2015_12_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 196.304 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Кузькін Є. Ю. 
Теоретичні засади використання цільових форм міжбюджетних трансфертів місцевим бюджетам [Електронний ресурс] / Є. Ю. Кузькін // Фінанси України. - 2016. - № 12. - С. 45-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2016_12_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.518 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Кузькін Є. Ю. 
Ключові проблеми формування фіскальної спроможності місцевих бюджетів [Електронний ресурс] / Є. Ю. Кузькін // Наукові праці НДФІ. - 2017. - Вип. 1. - С. 53-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npndfi_2017_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.62 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Корнєєва Ю. В. 
Приватизаційні компенсаційні гарантії як інструмент залучення приватних іноземних інвестицій до державного сектору [Електронний ресурс] / Ю. В. Корнєєва, Є. Ю. Кузькін // Наукові праці НДФІ. - 2018. - Вип. 1. - С. 33-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npndfi_2018_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 658.566 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Леоненко П. М. 
Інституціональне середовище бюджетної системи [Електронний ресурс] / П. М. Леоненко, Є. Ю. Кузькін, Я. В. Юхименко // Фінанси України. - 2018. - № 5. - С. 110-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2018_5_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.439 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Кузькін Є. Ю. 
Формування фіскального простору місцевого самоврядування в умовах децентралізації державних фінансів [Електронний ресурс] / Є. Ю. Кузькін // Проблеми економіки. - 2018. - № 2. - С. 328-334. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2018_2_44
Мета роботи - теоретичне обгрунтування структурної побудови та визначення особливостей формування фіскального простору місцевого самоврядування в умовах децентралізації державних фінансів. Визначено основні підходи до ідентифікації сутності фіскального простору: цільовий; кількісний; ресурсний; видатковий; результативний; динамічний; інституціональний. Встановлено передумови набуття місцевою владою реальної суб'єктності у фіскальній сфері в рамках процесу децентралізації державних фінансів і реформування системи міжбюджетних відносин в Україні. Запропоновано визначення сутності та надано підхід щодо структуризації фіскального простору місцевого самоврядування як сукупності локалізованих у межах певної території економічних процесів і господарських відносин, результати здійснення яких у рамках дії податкового та бюджетного механізмів держави визначають на основі розробки та реалізації активної фіскальної політики фінансовий потенціал, що може бути використаний для реалізації органами самоврядування на місцевому рівні діапазону рішень у сфері регіонального розвитку в межах дотримання вимог та обмежень щодо збереження стійкості фінансового стану держави та її регіонів. Доведено, що формування фіскального простору місцевого самоврядування являє собою складну послідовність розгортання економічних явищ і процесів, в ході здійснення яких відбувається утворення податкового потенціалу, бюджетного потенціалу, бюджетної ємності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 442.961 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Кузькін Є. Ю. 
Методичні аспекти реалізації програмно-цільового підходу до формування місцевих бюджетів в умовах децентралізації державних фінансів [Електронний ресурс] / Є. Ю. Кузькін // Бізнес Інформ. - 2018. - № 6. - С. 290-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_6_41
Мета роботи - вдосконалення та подальший розвиток методичних положень щодо використання програмно-цільового підходу при формуванні місцевих бюджетів в умовах децентралізації державних фінансів. Визначено переваги та обмеження щодо використання програмно-цільового підходу у сфері розробки програм і проектів регіонального соціально-економічного розвитку, фінансування реалізації яких передбачається здійснювати за кошти місцевого бюджету. Узагальнено послідовність етапів стратегічного планування соціально-економічного розвитку регіону. Запропоновано підхід до розробки та виконання цільових проектів і програм регіонального соціально-економічного розвитку, що базується на інтеграції положень програмно-цільового підходу та концепції фіскального простору. Доведено, що розподіл обсягів бюджетного фінансування обов'язково має враховувати потенціал розширення фіскального простору як один з ключових критеріїв структуризації та ранжування цільових програм та відображення спроможності місцевого бюджету щодо мобілізації додаткових джерел фінансування та залучення коштів з урахуванням вимог збереження фінансової стабільності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 602.757 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Кузькін Є. Ю. 
Теоретико-методологічний базис формування фіскального простору місцевого самоврядування в умовах фінансової децентралізації [Електронний ресурс] / Є. Ю. Кузькін // Бізнес Інформ. - 2019. - № 1. - С. 322-331. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_1_48
Мета роботи - обгрунтування, визначення та систематизація складових теоретико-методологічного базису формування фіскального простору місцевого самоврядування в умовах фінансової децентралізації. Визначено взаємозв'язок принципів децентралізації державної влади та забезпечення фіскальної самостійності місцевого самоврядування. Встановлено доцільність доповнення системи базових і ключових положень, представлених у дослідженнях проблематики перерозподілу владних повноважень у фінансовій сфері та розширення фіскального простору, в контексті децентралізації державної влади та забезпечення фіскальної самостійності місцевого самоврядування. Сформульовано авторську гіпотезу щодо формування теоретико-методологічного базису розширення фіскального простору місцевого самоврядування в умовах фінансової децентралізації. Визначено основні елементи теоретико-методологічного базису розширення фіскального простору місцевого самоврядування, які характеризують ключові питання та протиріччя, що знаходять прояв у контексті здійснення процесу розширення фіскального простору та вирішення яких потребує наукового обірунтування та практичного опрацювання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 438.149 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Кузькін Є. Ю. 
Оцінка бюджетного потенціалу регіонів в умовах фінансової децентралізації [Електронний ресурс] / Є. Ю. Кузькін. // Ефективна економіка. - 2018. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2018_9_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.346 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Семенець А. 
Статистичне дослідження формування доходів місцевих бюджетів в умовах децентралізації [Електронний ресурс] / А. Семенець, Д. Тюріна, Є. Кузькін, О. Ярмак // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2021. - № 1. - С. 310-319. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2021_1_35
Проведено економіко-статистичні дослідження тенденцій формування доходів місцевих бюджетів (МБ) унаслідок реформи децентралізації, ідентифікації основних проблем, таких як: значна диференціація у бюджетній забезпеченості регіонів, що виникає через низку чинників (соціальних, географічних, ресурсних, законодавчих); залежність регіонів від центральних органів влади через відсутність дієвих механізмів передавання повноважень на місця, що гальмує ефективність і знижує доцільність делегування деяких функцій; недостатній рівень фінансової забезпеченості регіонів. А також виявлення напрямів їх усунення. Основними напрямами розв'язання зазначених проблем є створення умов для нарощення власних доходів МБ в умовах обмеженості бюджетних коштів. Дослідження показали, що соціально-економічний розвиток (СЕР) регіонів України має значну диференціацію за адміністративно-територіальними одиницями (АТО), що відображається на рівні та якості життя населення в регіонах, рівні їхньої конкурентоспроможності, розвитку економіки, соціально-економічного стану. Державна регіональна політика, що велася країною десятиліттями, створила глибоку залежність регіонів від центру і брак стимулів до розвитку власними силами на основі розроблення механізмів ефективного використання потенціалу регіонів України. Саме на ліквідацію цих негативних тенденцій і направлена політика децентралізації, що проводиться останнім часом. Успіх цієї політики може бути забезпечений тільки на основі вдосконалення та реформування системи фінансування місцевого самоврядування. МБ є основним інструментом, за допомогою якого місцева влада реалізує на практиці програму СЕР регіону. Але в даний час механізм формування МБ є неефективним, що підтверджується недостатньою кількістю фінансових ресурсів у МБ для проведення самостійної програми СЕР. На основі статистичної інформації досліджено структуру та склад доходів МБ, визначено їх вплив на СЕР регіонів України. Проведені дослідження надають можливість зробити висновок про те, що для успішної реалізації політики децентралізації потрібний індивідуальний підхід до формування кожної адміністративно-територіальної одиниці з грунтовним опрацюванням економічної достатності та самостійності цієї одиниці, а також на цій основі соціально-економічного розвитку цієї АТО в цілому.
Попередній перегляд:   Завантажити - 370.928 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Семенець А. 
До проблеми методологічної некоректності принципу превалювання сутності над формою в сучасному бухгалтерському обліку в контексті реалій міжнародного бізнесу [Електронний ресурс] / А. Семенець, О. Панфілов, Є. Кузькін, С. Кузнецова, І. Гладій // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2021. - № 5. - С. 145-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2021_5_17
Проаналізовано історичний процес і фактори, які сприяли становленню та розвиткові принципу превалювання сутності (ППС) над формою у світовій і вітчизняній практиці ведення бухгалтерського обліку, його впливу на ведення бізнесу як в окремих країнах, так і в міжнародному бізнесі. Організація та ведення бухгалтерського обліку базується на сукупності принципів бухгалтерського обліку, які повинні забезпечити якісний облік фактів господарської діяльності і як наслідок перетворення цієї інформації у фінансову звітність, яка слугує джерелом інформації для ухвалення управлінських рішень різними категоріями користувачів фінансової та економічної інформації, у тому числі суб'єктами міжнародного бізнесу. Одним із таких принципів виступає ППС над формою. Досліджено філософську основу формулювання та застосування ППС над формою. Доведено, що у формулюванні ППС над формою здійснено поєднання несумісних у діалектичному плані понять. А саме сукупність внутрішніх, стійких і визначальних зв'язків, що відображають основні риси та тенденції розвитку об'єктів і процесів, у цьому разі бухгалтерського обліку і фінансової звітності в господарських операціях превалює над способом існування та вираження змісту, організації та структури бухгалтерського обліку і фінансової звітності. Таке поєднання діалектично несумісних категорій може призводити до різних інтерпретацій сутності бухгалтерських записів і як наслідок змісту фінансової звітності. Розглянуто випадки застосування та використання ППС над формою як у нормативних документах, так і у практиці бухгалтерського обліку. Проаналізовано основні переваги та недоліки застосування ППС над формою в теорії та практиці бухгалтерського обліку під час ведення фінансово-господарської діяльності та міжнародного бізнесу. Дослідження показали, що застосування ППС над формою підвищує суб'єктивізм в обліку та багато в чому визначається кваліфікацією бухгалтера, який приймає професійне судження, та його морально-етичними якостями. Виявлено основні причини виникнення конфліктних ситуацій у разі застосування ППС над формою та запропоновано шляхи подолання наявних протиріч, які виникають у процесі відображення фактів господарської діяльності в бухгалтерському обліку між їхніми юридичним (документальним) оформленням та економічним змістом.
Попередній перегляд:   Завантажити - 342.639 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Семенець А. О. 
Удосконалення Управління Підприємством Шляхом Підвищення Дієвості Внутрішнього Контролю В Контексті Міжнародного Бізнесу [Електронний ресурс] / А. О. Семенець, Г. В. Даценко, О. Ю. Панфілов, Є. Ю. Кузькін, О. М. Панкратова // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 1. - С. 173-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_1_20
Успішний вихід національного підприємства на світовий ринок, зайняття ним місця у світовій системі поділу праці, міжнародного бізнесу з великою ймовірністю гарантує підприємству, а під час масштабної тенденції, у межах національної економіки й усієї цієї економіки в цілому - стійкий, стабільний розвиток. Це підтверджується досвідом низки країн як незаперечних історичних лідерів: США, ЄС, Японія, так і нових економічних лідерів: Китай, Південна Корея, Сінгапур, Тайвань. Цей досвід, на наш погляд, може бути корисний і Україні. На підставі обробки й аналізу статистичного матеріалу, наукових джерел досліджено питання розвитку світового ринку, перш за все ринку машинобудівної продукції, деякі тенденції, що превалюють на цих ринках, позначено основні ризики, пов'язані з виходом і функціонуванням на цих ринках, деякі можливі напрями їхнього розвитку, а також підприємств, суб'єктів господарювання, які функціонують на них. Визначено деякі вимоги до підприємств, що функціонують у досліджуваному середовищі, насамперед у питаннях: продуктивності праці; завантаження потужностей; технічного рівня, якості, собівартості продукції, яку випускають; рівня, якості, змісту та обсягів науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт; усього комплексу питань, пов'язаних із розробленням, виробництвом і просуванням продукції на національному та світовому ринках. Визначено деякі пріоритетні напрями, сегменти, у яких машинобудівні підприємства України можуть досягти успіхів на світовому ринку. Досліджено роль і місце бухгалтерського обліку, внутрішнього контролю, внутрішнього аудиту в системі управління підприємством, їхній вплив на результати фінансово-господарської діяльності суб'єктів господарювання й успішність оперування на світовому ринку в системі міжнародного бізнесу. Досліджено деякі найбільш істотні, на нашу думку, реалії, в яких доведеться функціонувати підприємствам України, їхнім менеджменту, системам управління в сучасних умовах.
Попередній перегляд:   Завантажити - 964.544 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського