Пошуковий запит: (<.>A=Кузло Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Биркун Л. Сучасні тенденції розуміння змісту іншомовної лінгвістичної компетентності [Електронний ресурс] / Л. Биркун, Н. Кузло // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_19 Подано компонентний склад визначень іншомовної лінгвістичної компетенції, окреслено сучасні тенденції розуміння її змісту. За допомогою аналізу вітчизняних та закордонних наукових джерел проаналізовано та порівняно визначення іншомовної лінгвістичної компетенції у широкому та вузькому значеннях, а також з погляду наявності навичок і вмінь. Зазначено, що у визначеннях наявних наукових джерел простежується тенденція не лише до розширення змісту іншомовної лінгвістичної компетенції, а й до акцентування уваги на аналітико-синтетичній здатності здійснювати когнітивні дії та формулювати комунікативні інтенції в міжкультурному контексті. Зроблено висновок, що така лінгвістична компетенція як компонент міжкультурної комунікативної компетенції розглядається як у вузькому, так і в широкому значеннях. Зміст і структура іншомовної лінгвістичної компетенції варіюється залежно від вказівок на наявність і специфіку в ній знань, навичок, умінь та інших суттєвих концептуальних змістово-структурних факторів.Представлен компонентный состав определений иноязычной лингвистической компетенции, а также современные тенденции понимания ее содержания. С помощью анализа отечественных и зарубежных научных источников проанализированы и сравнены определения иноязычной лингвистической компетенции в широком и узком значениях, а также с точки зрения наличия навыков и умений. Указано, что в определениях имеющихся научных источников прослеживается тенденция не только к расширению содержания иноязычной лингвистической компетенции, но и к акцентированию внимания на аналитико-синтетической способности осуществлять когнитивные действия и формулировать коммуникативные интенции в межкультурном контексте. Сделан вывод о том, что лингвистическая компетенция в качестве компонента межкультурной коммуникативной компетенции рассматривается как в узком, так и в широком смыслах. Содержание и структура иноязычной лингвистической компетенции варьируется в зависимости от указаний на наличие и специфику в ней знаний, навыков, умений и других существенных концептуальных содержательно-структурных факторов.Presents the component structure definitions of foreign language linguistic competence, as well as current trends to understand its content. By analyzing the domestic and foreign scientific sources are analyzed and compared to determine the foreign language linguistic competence in a broad and narrow sense, but also in terms of the availability of skills. Pointed out that in the definitions of existing scientific literature there is a tendency not only to expand the content of the foreign language linguistic competence, but also to focus on the analytic-synthetic ability to perform cognitive actions and formulate communicative intentions in an intercultural context. It is concluded that the linguistic competence as a component of intercultural communicative competence is seen as a narrow and a broad sense. The content and structure of foreign language linguistic competence varies depending on the indication of the presence and specificity of her knowledge, skills, abilities, and other significant conceptual content-structural factors.
|
2. |
Горбачев П. Ф. Вероятностная модель потока заявок на перевозку груза с учетом закономерностей их поступления [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачев, А. В. Макаричев, Н. В. Кузло // Автомобильный транспорт. - 2014. - Вып. 34. - С. 83-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2014_34_18 Предложена аналитическая модель расчета вероятности получения заявки на перевозку груза конкретным перевозчиком с учетом продолжительности ее ожидания, на основе параметров потока разовых заявок и структуры самих заявок.
|
3. |
Кузло Н. М. Аналіз специфіки відбору вправ для формування орфографічної та семантичної компетенції студентів будівельних спеціальностей [Електронний ресурс] / Н. М. Кузло // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2012. - № 45. - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2012_45_26
|
4. |
Кузло Н. М. Система вправ на формування англомовної лінгвістичної компетенції у студентів будівельних спеціальностей відповідно до підготовчого етапу розробки проекту [Електронний ресурс] / Н. М. Кузло // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2014. - № 49. - С. 117-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2014_49_31
|
5. |
Кузло Н. М. Знання як зміст англомовної лінгвістичної компетенції студентів будівельних спеціальностей [Електронний ресурс] / Н. М. Кузло // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2013. - № 47. - С. 113-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2013_47_34
|
6. |
Кузло Н. М. Особливості підсистеми вправ з формування англомовної лінгвістичної компетенції студентів будівельних спеціальностей [Електронний ресурс] / Н. М. Кузло // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2016. - Вип. 14. - С. 116-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2016_14_35
|
7. |
Кузло Н. М. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної лінгвістичної компетенції студентів будівельних спеціальностей на матеріалі автентичного ескізного робочого будівельного проекту [Електронний ресурс] / Н. М. Кузло // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 71(1). - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_71(1)__9
|
8. |
Кузло Н. М. До питання про особливості формування англомовної лексико-граматичної компетенції студентів будівельних спеціальностей в межах комунікативно-когнітивного підходу [Електронний ресурс] / Н. М. Кузло // Молодий вчений. - 2016. - № 12.1. - С. 449-452. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_12
|
9. |
Кузло Н. М. Англомовна лінгвістична компетенція в межах комунікативно-когнітивного підходу [Електронний ресурс] / Н. М. Кузло // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2015. - № 51. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2015_51_24
|
10. |
Биркун Л. Принципи створення навчального посібника "English for Civil Engineering Students" [Електронний ресурс] / Л. Биркун, Н. Кузло // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 23. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_23_3
|