Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Куденко О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Куденко О. В. Критичний аналіз методів та підходів до сегментування ринку [Електронний ресурс] / О. В. Куденко // Продуктивність агропромислового виробництва. економічні науки. - 2014. - № 26. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pav_2014_26_7
| 2. |
Куденко О. В. Mетодика оцінювання величини потенційного фактора сегментації ринку комп'ютерних пристроїв з функцією мережевого підключення для українського підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Куденко, О. К. Шафалюк // Економічний простір. - 2016. - № 111. - С. 180-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2016_111_19
| 3. |
Куденко О. В. Дослідження рівнів сегментування ринку мобільних пристроїв з функцією виходу в мережу Інтернет [Електронний ресурс] / О. В. Куденко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 12. - С. 138-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2017_12_27
| 4. |
Куденко О. Курс "Обслуговування в бібліотеці" [Електронний ресурс] / О. Куденко // Бібліотечний вісник. - 1995. - № 6. - С. 6-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_1995_6_6
| 5. |
Куденко О. В. Аналіз сучасних маркетингових стратегій відповідно до рівня сегментації ринку [Електронний ресурс] / О. В. Куденко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 1. - С. 108-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_1_16 Виокремлено основні напрями, суть та приклади стратегії диверсифікації, представлено переваги стратегії концентрованого маркетингу, а також показано, коли максимальний рівень сегментації ринку досягається з використанням стратегії індивідуалізованого маркетингу. Представлена характеристика маркетингової стратегії - недиференційованого, індивідуального та відволікаючого маркетингу. Стратегія сегментації ринку сприяє стимулюванню розробки нових товарів, розробці ефективного комплексу маркетингу, а також сприяє розподілу маркетингових ресурсів між різними товарами. Висновки: отже, стратегія сегментації ринку сприяє стимулюванню розробки нових товарів, розробці ефективного комплексу маркетингу, а також сприяє розподілу маркетингових ресурсів між різними товарами.
| 6. |
Куденко О. В. Критичний аналіз методів та підходів до сегментування ринку [Електронний ресурс] / О. В. Куденко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 8(3). - С. 79-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_8(3)__19
|
|
|