Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Куденко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Куденко О. В. 
Критичний аналіз методів та підходів до сегментування ринку [Електронний ресурс] / О. В. Куденко // Продуктивність агропромислового виробництва. економічні науки. - 2014. - № 26. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pav_2014_26_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 250.164 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Куденко О. В. 
Mетодика оцінювання величини потенційного фактора сегментації ринку комп'ютерних пристроїв з функцією мережевого підключення для українського підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Куденко, О. К. Шафалюк // Економічний простір. - 2016. - № 111. - С. 180-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2016_111_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 363.369 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Куденко О. В. 
Дослідження рівнів сегментування ринку мобільних пристроїв з функцією виходу в мережу Інтернет [Електронний ресурс] / О. В. Куденко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 12. - С. 138-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2017_12_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 453.138 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Куденко О. 
Курс "Обслуговування в бібліотеці" [Електронний ресурс] / О. Куденко // Бібліотечний вісник. - 1995. - № 6. - С. 6-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_1995_6_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.614 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Куденко О. В. 
Аналіз сучасних маркетингових стратегій відповідно до рівня сегментації ринку [Електронний ресурс] / О. В. Куденко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 1. - С. 108-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_1_16
Виокремлено основні напрями, суть та приклади стратегії диверсифікації, представлено переваги стратегії концентрованого маркетингу, а також показано, коли максимальний рівень сегментації ринку досягається з використанням стратегії індивідуалізованого маркетингу. Представлена характеристика маркетингової стратегії - недиференційованого, індивідуального та відволікаючого маркетингу. Стратегія сегментації ринку сприяє стимулюванню розробки нових товарів, розробці ефективного комплексу маркетингу, а також сприяє розподілу маркетингових ресурсів між різними товарами. Висновки: отже, стратегія сегментації ринку сприяє стимулюванню розробки нових товарів, розробці ефективного комплексу маркетингу, а також сприяє розподілу маркетингових ресурсів між різними товарами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 87.164 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Куденко О. В. 
Критичний аналіз методів та підходів до сегментування ринку [Електронний ресурс] / О. В. Куденко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 8(3). - С. 79-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_8(3)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.447 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського