Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Костецька О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Полторак І. Ю. Стан місцевого імунітету у дітей з алергічною схильністю [Електронний ресурс] / І. Ю. Полторак, А. І. Корчак, А. І. Колосович, А. В. Омельченко, О. В. Костецька // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2012. - № 2. - С. 133-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unmmj_2012_2_34
| 2. |
Костецька О. П. Індивідуальне мовлення автора як об’єкт лінгвістики та підходи до його дослідження [Електронний ресурс] / О. П. Костецька // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Серія : Філологічна. - 2014. - Вип. 49. - С. 196-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2014_49_61
| 3. |
Полторак І. Ю. Стан гуморального імунітету у дітей з алергічною схильністю [Електронний ресурс] / І. Ю. Полторак, А. І. Корчак, А. І. Колосович, А. В. Омельненко, О. В. Костецька // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2012. - № 1. - С. 109-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unmmj_2012_1_30
| 4. |
Костецька О. Я. Особливості правового режиму охорони сільськогосподарських угідь, зайнятих багаторічними насадженнями [Електронний ресурс] / О. Я. Костецька // Проблеми законності. - 2011. - Вип. 116. - С. 146-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pz_2011_116_22
| 5. |
Костецька О. І. Причини виникнення шкільної тривожності молодшого школяра в процесі провідної діяльності [Електронний ресурс] / О. І. Костецька // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 28. - С. 124-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_28_24 Аргументовано, що основной цінністю в системі освіти є успіхи в навчанні. Доведено, що у результаті успішного виконання навчальних завдань Я-концепція школяра поступово пронизується цінностями та стандартами, безпосередньо пов'язаними з досягненнями в навчальній діяльності. Досліджено причини та механізми виникнення шкільної тривожності молодшого школяра в процесі навчальної діяльності. Виявлено, що причиною шкільної тривожності у дітей з високими навчальними досягненнями можуть виступати завищені очікування, натомість у школярів з низькою успішністю - сформовані оцінки їх можливостей.Аргументировано, что доминирующей ценностью в системе образования являются успехи в обучении. Доказано, что в результате успешного выполнения учебных заданий Я-концепция школьника постепенно пронизывается ценностями и стандартами, непосредственно связанными с достижениями в учебной деятельности. Исследованы причины и механизмы возникновения школьной тревожности младшего школьника в процессе учебной деятельности. Выявлено, что причиной школьной тревожности у детей с высокими учебными достижениями могут выступать завышенные ожидаемые результаты, тогда как у школьников с низкой успеваемостью - сформированные оценки их возможностей.
|
|
|