Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Килимник С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Килимник С. М. Навчання фізики як процес управління навчально-пізнавальною діяльністю студента [Електронний ресурс] / С. М. Килимник, А. М. Кух // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Сер. : Педагогічна. - 2013. - Вип. 19. - С. 280-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2013_19_99
| 2. |
Килимник С. М. Організаційно-педагогічні умови професійно-орієнтованої діяльності студентів з фізики в технологічних коледжах [Електронний ресурс] / С. М. Килимник // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2014. - Вип. 20. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2014_20_10
| 3. |
Килимник С. М. Організація професійно-орієнтованої діяльності студентів з фізики в коледжах [Електронний ресурс] / С. М. Килимник // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 120. - С. 56-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_120_10 Розроблено модель організації професійно-орієнтованої діяльності (далі – ПОД) студентів у процесі вивчення фізики, що включають загальнопедагогічні методи, цільовий аспект, принципи відбору предметного матеріалу, принципи структуризації навчального процесу, а також засоби діагностики набутих знань базових компетентностей. Розроблено методику організації навчального процесу на основі блокової технології з виділенням мотиваційно-цільового, теоретичного, практично-дослідницького та емоційно-ціннісного компонентів. Експериментально апробовано методику організації ПОД в коледжах. Зазначено, що впровадження систематично організованої діяльності таких студентів дає позитивну динаміку успішності навчання з фізики та активності студентів на заняттях, а також формує готовність студентів до застосування знань, умінь в різних не лише навчальних, але і ситуаціях повꞌязаних із професійною діяльністю.
| 4. |
Килимник С. М. Реалізація принципів особистісно орієнтованого навчання фізики в професійній підготовці студентів коледжів [Електронний ресурс] / С. М. Килимник // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 314-320. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_57 Представлено аналіз наукової літератури з метою виявити головні ознаки особистісно-орієнтованого навчання за такими характеристиками: мета, зміст, методи, умови побудови процессу навчання фізики, результати професійної підготовки. Визначено основні теоретичні положення особистісно орієнтованого навчання з фізики та функції викладача в цій системі.Предложен анализ научной литературы с целью выявить главные признаки личностно- ориентированного обучения по следующим характеристикам, присущим учебному процессу физики: цель, содержание, методы, условия построения процесса, результаты профессиональной подготовки. Определены основные теоретические положения личностно-ориентированного обучения физике и функции преподавателя в этой системе.Analysis of scientific literature of to find out in it the main signs of the personality-oriented studies of physics after such descriptions: purpose, maintenance, methods, terms of construction of process, results of training. Basic theoretical propositions of the personality-oriented studies of physics and functions of the teacher in this system identified.
| 5. |
Килимник С. М. Особистісно орієнтоване навчання фізики в професійній підготовці студентів коледжів [Електронний ресурс] / С. М. Килимник, А. М. Кух // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 146. - С. 41-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2017_146_11
| 6. |
Килимник С. М. Педагогічні умови забезпечення професійно-орієнтованої діяльності студентів коледжів з фізики [Електронний ресурс] / С. М. Килимник, А. М. Кух // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2015. - Вип. 21. - С. 244-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2015_21_83
| 7. |
Килимник С. М. Професійно-орієнтована діяльність студентів коледжів харчової промисловості з фізики [Електронний ресурс] / С. М. Килимник, А. М. Кух // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2018. - Вип. 24. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2018_24_42
| 8. |
Килимник С. М. Компетентнісні завдання з фізики в професійно орієнтованій діяльності студентів коледжів [Електронний ресурс] / С. М. Килимник, А. М. Кух, О. М. Кух // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2020. - Вип. 26. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2020_26_16
|
|
|