Пошуковий запит: (<.>A=Калиновський А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Калиновський А. О. Економічна модель оцінки забезпечення якості відновлення авіаційної техніки [Електронний ресурс] / А. О. Калиновський, В. М. Голомовзий, М. В. Чорій // Проектування, виробництво та експлуатація автотранспортних засобів і поїздів. - 2013. - № 21. - С. 96-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pveazp_2013_21_15
|
2. |
Калиновський А. Я. Математична модель вертикальних одновісних коливань візка для транспортування небезпечних вантажів із застосуванням пневматичних елементів в другій ступені підвішування [Електронний ресурс] / А. Я. Калиновський, В. Л. Лагутін, О. М. Ларін, Г. О. Чернобай // Проблеми надзвичайних ситуацій. - 2013. - Вип. 18. - С. 69-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pns_2013_18_12
|
3. |
Калиновський А. Я. Дослідження плавності ходу візка для транспортування вибухонебезпечних вантажів з нелінійним підресоренням [Електронний ресурс] / А. Я. Калиновський, Р. І. Коваленко, В. В. Коврегін, О. О. Ларін // Проблеми надзвичайних ситуацій. - 2014. - Вип. 19. - С. 63-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pns_2014_19_11
|
4. |
Калиновський А. Я. Математична модель просторових коливань візка для транспортування небезпечних вантажів із пневматичним підвішуванням другої ступені [Електронний ресурс] / А. Я. Калиновський, В. Л. Лагутін, О. М. Ларін, Г. О. Чернобай // Проблеми надзвичайних ситуацій. - 2014. - Вип. 19. - С. 74-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pns_2014_19_12
|
5. |
Калиновський А. Я. Визначення параметрів пневматичних пружних елементів другої ступені ресорного підвішування візка для транспортування небезпечних вантажів [Електронний ресурс] / А. Я. Калиновський, О. М. Ларін, В. І. Ціолковський, Г. О. Чернобай // Проблеми надзвичайних ситуацій. - 2014. - Вип. 20. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pns_2014_20_14
|
6. |
Баштовий В. М. Особливості побудови математичної моделі вертикальних одновісних коливань транспортного засобу для транспортування небезпечних вантажів із застосуванням пневматичних елементів у другому ступені підвішування [Електронний ресурс] / В. М. Баштовий, Р. О. Кайдалов, А. Я. Калиновський, С. А. Соколовський // Збірник наукових праць Національної академії Національної гвардії України. - 2014. - Вип. 2. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpavs_2014_2_7
|
7. |
Калиновський А. Я. Влияние размеров и формы очага загорания на форму контура ландшафтного пожара [Електронний ресурс] / А. Я. Калиновський, С. Ю. Назаренко, Ю. А. Фоминиченко // Науковий вісник УкрНДІПБ. - 2012. - № 2. - С. 178-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvundipb_2012_2_30
|
8. |
Калиновський А. Я. Побудова математичної моделі плоских вертикальних коливань візка для транспортування небезпечних вантажів [Електронний ресурс] / А. Я. Калиновський, В. Л. Лагутін, Ю. А. Фомініченко // Науковий вісник УкрНДІПБ. - 2013. - № 1. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvundipb_2013_1_8
|
9. |
Калиновський А. Я. Використання системи випуску відпрацьованих газів аварійно-рятувального автомобіля для генерації електричної енергії за допомогою термоелектричного модуля Пельтьє [Електронний ресурс] / А. Я. Калиновський, Р. І. Коваленко // Проблемы пожарной безопасности. - 2015. - Вып. 37. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppb_2015_37_14
|
10. |
Калиновський А. Я. Визначення геометричних характеристик ландшафтної пожежі з урахуванням неоднорідної вологості лісового пального матеріалу [Електронний ресурс] / А. Я. Калиновський, І. А. Чуб, Т. М. Обіженко // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних Сил. - 2015. - Вип. 2. - С. 115-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2015_2_28 Розроблено математичні моделі для визначення геометричних характеристик ландшафтної пожежі залежно від параметрів пального матеріалу. Запропоновані формули для знаходження периметра та площі ландшафтної пожежі, що враховують неоднорідну вологість пального матеріалу.
|
11. |
Калиновський А. Я. Визначення техногенних ризиків під час ремонтних робіт на резервуарах з нафтопродуктами [Електронний ресурс] / А. Я. Калиновський, В. О. Липовий, А. В. Титаренко // Технологический аудит и резервы производства. - 2015. - № 6(3). - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2015_6(3)__4
|
12. |
Калиновський А. Я. Вібрації пожежних насосів на різних режимах роботи: експериментальні дослідження [Електронний ресурс] / А. Я. Калиновський, Я. Б. Кирилів, І. Л. Ущапівський, О. О. Ларін // Вібрації в техніці та технологіях. - 2014. - № 1. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvtt_2014_1_13
|
13. |
Калиновський А. Я. Визначення показників ефективності виконання цільових завдань пожежно-рятувального катеру [Електронний ресурс] / А. Я. Калиновський, В. С. Кропивницький, О. М. Ларін, Д. В. Донський // Проблемы пожарной безопасности. - 2016. - Вып. 39. - С. 103-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppb_2016_39_20
|
14. |
Ларін О. М. Аналіз існуючих методів обґрунтування чисельності сил та засобів пожежно-рятувальних підрозділів, а також місць їх розміщення [Електронний ресурс] / О. М. Ларін, А. Я. Калиновський, Р. І. Коваленко, А. В. Титаренко // Пожежна безпека: теорія і практика. - 2015. - № 19. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pbtp_2015_19_15
|
15. |
Шматко О. В. Розробка автоматизованої системи управління для оперативно-диспетчерської служби оперативно-координаційного центру ГУ ДСНС України у Харківській області [Електронний ресурс] / О. В. Шматко, А. Я. Калиновський, Р. І. Коваленко, С. С. Смолянінов // Системи обробки інформації. - 2016. - Вип. 4. - С. 204-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2016_4_39 Проведено аналіз існуючих автоматизованих систем управління для оперативно-диспетчерських служб гарнізонів ДСНС України, визначено алгоритми їх роботи та основні функціональні можливості. Дані системи надають змогу скоротити час обробки повідомлень, які надходять в диспетчерську службу, забезпечують додаткову інформаційну підтримку при прийнятті рішень керівникам при ліквідації надзвичайних ситуацій та спрощують процедуру формування звітів. Розроблено відповідне програмне забезпечення, яке має певні переваги у порівнянні із існуючими аналогами.
|
16. |
Рогозін А. С. Оптимізація розміщення пожежних та аварійно-рятувальних автомобілів по пожежно-рятувальних підрозділах міста Харкова [Електронний ресурс] / А. С. Рогозін, А. Я. Калиновський, Р. І. Коваленко, С. С. Смолянінов // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних Сил. - 2016. - Вип. 2. - С. 202-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2016_2_52 Проведено аналіз виїздів пожежних та аварійно-рятувальних автомобілів (ПРА) з пожежно-рятувальних підрозділів (ПРП) міста Харків на обслуговування викликів та визначено, що частота виїздів ПРА з різних ПРП неоднакова. В ході проведення досліджень побудовано та розраховано цільову функцію оптимального розміщення ПРА по ПРП м. Харків з метою рівномірного розподілу навантаження на особовий склад чергових караулів.
|
17. |
Калиновський А. О. Тенденції та стратегії розвитку авіаційної галузі України [Електронний ресурс] / А. О. Калиновський, Н. І. Горбаль, Н. Л. Калиновська // Бізнес Інформ. - 2016. - № 8. - С. 88-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_8_15 Мета роботи - ретроспективне та перспективне дослідження становлення української авіаційної галузі з метою вироблення ймовірних стратегій розвитку вітчизняного авіабудування. Проаналізовано особливості функціонування авіагалузі, структуру ринку авіабудування. У результаті дослідження стану вітчизняної авіагалузі з точки зору попиту та пропозиції встановлено спад у галузі внаслідок економіко-політичної ситуації в країні. Констатовано певний потенціал, але й існуючі проблеми вітчизняного авіабудування, що мають, крім поточної ситуації в Україні, й історичні підстави. Аналізування основних тенденцій розвитку авіаційної галузі у світі та Україні дало підгрунтя для формування матриці SWOT-аналізу для авіаційної галузі України, де серед основних конкурентних переваг названо тривалу присутність у галузі, наявність кваліфікованих працівників, відносно нижчі витрати, а серед конкурентних недоліків і застарілі методи управління й недосконала закрита політика інвестування внаслідок залежності від держави, фінансові проблеми та неспроможність забезпечити глобальні післяпродажні послуги. Констатовано можливість впровадження на сьогодні лише найменш прибуткової та ризикової стратегічної альтернативи, базованої на постачанні на світовий ринок середньо- та низькотехнологічних запчастин за низькими цінами. Перспективою подальших досліджень є розробка тактичних заходів для розвитку вітчизняного авіабудування в межах обраної стратегії.
|
18. |
Ларін О. М. Розробка методики визначення чисельності парку автомобілів в пожежно-рятувальних підрозділах [Електронний ресурс] / О. М. Ларін, А. Я. Калиновський, Р. І. Коваленко // Комунальне господарство міст. Серія : Технічні науки та архітектура. - 2016. - Вип. 130. - С. 92-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_tech_2016_130_18
|
19. |
Цебрюк И. В. Анализ автомобильных и других средств тушения газовых фонтанов, разработка их классификации и индексации [Електронний ресурс] / И. В. Цебрюк, С. А. Виноградов, А. Я. Калиновський, В. А. Темников // Науковий вісник НЛТУ України. - 2015. - Вип. 25.8. - С. 232-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2015_25
|
20. |
Ларін О. М. Визначення оптимального інтервалу часу доби для залучення пожежних та аварійно-рятувальних автомобілів до надання платних послуг у містах [Електронний ресурс] / О. М. Ларін, А. Я. Калиновський, Р. І. Коваленко // Науковий вісник: цивільний захист та пожежна безпека. - 2016. - № 2. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sbcpfs_2016_2_3
|
| |