Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (12)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Захожа Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Захожий В. В. 
Психолого-педагогічна характеристика готовності старшокласників до занять фізичними вправами [Електронний ресурс] / В. В. Захожий, Н. Я. Захожа, В. М. Войтович // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 3. - С. 148–152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_3_38
Зазначено, що готовність школяра до діяльності характеризується досить складним змістом та структурою й уключає психологічну, науково-теоретичну, практичну, психофізичну та фізичну готовність. Готовність до занять фізичними вправами - це інтегральна характеристика особистості, яка включає позитивну мотивацію до діяльності, систему знань, умінь і навичок, належну фізичну та функціональну підготовленість, особистісні якості. Дослідження готовності учнів до занять фізичними вправами ведуться за такими напрямами: історичні й загальнопедагогічні аспекти, формування готовності школярів до різних сторін діяльності, формування окремих компонентів готовності учнів до занять фізичними вправами. Єдність психологічної, педагогічної та медико-біологічної підготовки може реалізовуватися в процесі тісних взаємозв'язків загальнодидактичних й окремих методик, в основі яких повинні лежати знання зі спеціальних дисциплін.
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.548 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Митчик О. П. 
Рівень інтересу до фізичного виховання та спорту в жінок зрілого віку, які відвідують спортивно-оздоровчі клуби [Електронний ресурс] / О. П. Митчик, Н. Я. Захожа // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2009. - № 3. - С. 79–82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2009_3_23
Розглянуто рівень інтересу жінок зрілого віку до фізичної культури та спорту, а також їх ставлення до свого здоров'я та інші аспекти діяльності цього контингенту населення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 141.499 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Захожа Н. Я. 
Пропаганда і реклама фізкультурно-оздоровчих занять серед студентської молоді [Електронний ресурс] / Н. Я. Захожа, О. М. Самчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 2. - С. 113–116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_2_37
Висвітлено сукупність відомостей про послуги оздоровчого характеру, які здатні зацікавити студентів і задовольнити їх попит. За допомогою методу анкетування виявлено засоби залучення студентської молоді до фізкультурно-оздоровчих занять, їх мотивацію та задоволеність ними.
Попередній перегляд:   Завантажити - 140.761 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Самчук О. М. 
Фізична активність як одна з умов формування здорового способу життя студентської молоді [Електронний ресурс] / О. М. Самчук, Н. Я. Захожа // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 2. - С. 225–227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_2_73
Розглянуто питання формування у студентів свідомого ставлення до власного здоров'я. У ході дослідження виявлено низький рівень фізичної активності студентів як важливої умови здорового способу життя.
Попередній перегляд:   Завантажити - 138.649 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Захожий В. 
Самостійні заняття в системі навчаня фізичної культури школярів [Електронний ресурс] / В. Захожий, Н. Захожа, Н. Мацкевич // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2014. - № 4. - С. 39–44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2014_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 380.034 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Васкан І. 
Науково-методичні основи розвитку рухової активності підлітків у позаурочній діяльності [Електронний ресурс] / І. Васкан, В. Захожий, Н. Захожа, Н. Мацкевич // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2016. - № 1. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2016_1_9
Зазначено, що управління руховою активністю підлітків у позаурочній діяльності передбачає сукупність мети, завдань, функцій, принципів, педагогічних умов навчання, а також адаптивних тренувальних програм і критеріїв ефективності оздоровчих і спортивних наслідків. Ураховуючи мотиваційно-ціннісні чинники та морфофункціональні особливості підлітків, розроблено різноманітну спрямованість рухової активності. Загальна фізична спрямованість рухової активності передбачала систему занять фізичними вправами, спрямовану на комплексний підхід, який поєднував різноманітні навантаження для розвитку фізичних якостей і підвищення стану здоров'я. Рухова активність рекреаційно-оздоровчої спрямованості передбачала використання фізичних вправ, ігор, розваг, а також природних і гігієнічних чинників для активного відпочинку, вдосконалення психічних і фізичних здібностей, відновлення та зміцнення здоров'я. Фізична активність корекційної спрямованості забезпечувала профілактику та корекцію порушень постави учнів. Фізична активність спортивної спрямованості передбачає підготовку спортсменів-розрядників і забезпечується, передусім, діяльністю дитячо-юнацьких спортивних шкіл.Зазначено, що управління руховою активністю підлітків у позаурочній діяльності передбачає сукупність мети, завдань, функцій, принципів, педагогічних умов навчання, а також адаптивних тренувальних програм і критеріїв ефективності оздоровчих і спортивних наслідків. Ураховуючи мотиваційно-ціннісні чинники та морфофункціональні особливості підлітків, розроблено різноманітну спрямованість рухової активності. Загальна фізична спрямованість рухової активності передбачала систему занять фізичними вправами, спрямовану на комплексний підхід, який поєднував різноманітні навантаження для розвитку фізичних якостей і підвищення стану здоров'я. Рухова активність рекреаційно-оздоровчої спрямованості передбачала використання фізичних вправ, ігор, розваг, а також природних і гігієнічних чинників для активного відпочинку, вдосконалення психічних і фізичних здібностей, відновлення та зміцнення здоров'я. Фізична активність корекційної спрямованості забезпечувала профілактику та корекцію порушень постави учнів. Фізична активність спортивної спрямованості передбачає підготовку спортсменів-розрядників і забезпечується, передусім, діяльністю дитячо-юнацьких спортивних шкіл.
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.494 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Захожа Н. 
Фізична підготовленість студенток вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. Захожа, В. Захожий, О. Малімон, О. Іщук, А. Гаврилюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 1. - С. 47–50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_1_12
Зазначено, що для підтримання оптимальних фізичних і психічних якостей студентів є необхідною постійна рухова активність, що, насамперед, впливає на обмінні процеси в організмі. Фізичне виховання (ФВ) сприяє збереженню здоров'я, підвищує стійкість організму до несприятливих факторів навколишнього середовища, збільшує резервні сили організму, що надає змогу легше виконувати значні фізичні та психічні навантаження. Усе це в підсумку сприяє хорошому фізичному стану, продовженню життя. Підвищення вимог до рівня фізичної підготовленості студентів змушує педагогів до пошуку шляхів удосконалення навчального процесу з ФВ. Досліджено рівень розвитку основних фізичних якостей студенток; визначено зміст ФВ із використанням різноманітних фізичних вправ для покращання їх фізичної підготовленості; рекомендовано самостійні заняття, які ефективно вдосконалюють швидкісні здібності, силову підготовку, гнучкість, загальну витривалість, координаційну здібність.
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.08 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Захожа Н. 
Фактори патології органів зору в студентів та їх профілактика [Електронний ресурс] / Н. Захожа, О. Касарда, В. Захожий, О. Усова, А. Гаврилюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2018. - № 2. - С. 111-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2018_2_18
Актуальність статті зумовлена значною кількістю студентської молоді з порушенням зору, що викликає тривогу як у медиків, так і в педагогів, адже зір - один із найголовніших аналізаторів організму, який забезпечує отримання повної динамічної інформації про колір, форму, віддаль, навколишній світ тощо. Мета роботи - узагальнення причин патології органів зору та способи його збереження. Методологія дослідження - аналіз науково-методичної літератури, опитування студентів щодо користування комп'ютерними й мобільними пристроями. Узагальнено фактори патології зору, які можуть бути спадковими, вродженими та набутими. Спадкові передаються від батьків або через покоління. До вродженої патології можуть призвести негативні впливи на плід у період вагітності. Причиною набутих є захворювання внутрішніх систем й органів, передусім хвороби ЛОР-органів та серцево-судинні патології, шкідливі звички, нераціональне харчування, екологічні умови, а також робота з дисплеями. Багатогодинне читання з монітора провокує зоровий синдром і загалом погіршує зір. Студентська молодь надто захоплюється комп'ютерними й мобільними технологіями, незважаючи на їх негативний вплив. Тому науковці наголошують на необхідності дотримання правил користування комп'ютерами й мобільними пристроями, наводять спеціальні вправи для профілактики та корекції зору, завдяки яким підвищуються рівень й інтенсивність обмінних процесів в організмі, посилюється кровообіг. Регулярне їх виконання позитивно впливає як на роботу м'язів ока, так і на гостроту зору. Висновки: керуючись як загальними, так і спеціальними рекомендаціями, такими як належна організація роботи з дисплеями, регулярні перерви, використання вправ для розслаблення та лікувальної гімнастики, можна запобігти патології зору.
Попередній перегляд:   Завантажити - 401.185 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Захожий В. В. 
Концептуальні основи формування готовності старшокласників до самостійних занять фізичними вправами [Електронний ресурс] / В. В. Захожий, С. П. Козіброцький, Н. Я. Захожа, О. З. Касарда // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2016. - Вип. 22. - С. 28-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2016_22_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 166.755 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Савчук С. 
Спеціальна фізична підготовка спортсменок закладів вищої освіти з бігу на короткі дистанції [Електронний ресурс] / С. Савчук, Н. Захожа, В. Захожий, Н. Мацкевич, В. Добринський // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2020. - № 4. - С. 60-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2020_4_11
Біг є одним із найпопулярніших занять у світі. Заняття цим видом спорту - важливий засіб фізичного виховання, а тому займають одне з перших місць за своїм характером рухових дій. Біг на короткі дистанції - найдавніший вид легкоатлетичних вправ, що входить у сучасну легку атлетику. Він характеризується максимальною інтенсивністю пробігання всієї дистанції в анаеробному режимі. Фізична підготовка бігуна на короткі дистанції поділяється на загальну та спеціальну. Спеціальна фізична підготовка спортсменок-спринтерок, які навчаються в закладах вищої освіти - процес багаторічний і багатогранний. Він включає фізичну, тактичну, технічну та психологічну підготовку. Зростання спортивних результатів є можливим лише за умови гармонійного співвідношення всіх сторін підготовленості. Методика інтенсифікації спеціальної підготовки спринтерів буде ефективною та педагогічно доцільною в тому випадку, якщо вона базується на достовірних знаннях про структурні компоненти підготовленості спортсменів з урахуванням індивідуальних показників реалізації рухових можливостей. Мета роботи - обгрунтування впливу тренувальних навантажень на спеціальну фізичну підготовку студенток, які спеціалізуються з бігу на 100 і 200 м. Завдання дослідження - вивчення та аналіз досліджуваної проблеми у вітчизняних і зарубіжних джерелах; визначення впливу тренувальних навантажень на спеціальну фізичну підготовку студенток на заняттях із підвищення спортивної майстерності. Методи - аналіз і синтез наукових літературних джерел, бесіди, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Успішність підготовки спортсменок-спринтерок залежить від ефективності методів, організації та управління тренувальним процесом. Використання в тренувальному процесі значної кількості спеціальних засобів фізичної та функціональної підготовки ефективно вплинуло на фізичну підготовленість студенток основної групи. Встановлено вірогідний приріст результатів із бігу на 100 і 200 м, що свідчить про розвиток анаеробних можливостей у дівчат, які спеціалізуються з бігу на короткі дистанції. За показниками бігу на 30 м із ходу, 100, 200 м і човникового бігу також виявлено приріст результатів у студенток основної групи. Простежено незначний приріст швидкісних, координаційних й анаеробно-аеробних можливостей студенток контрольної групи. Такі зрушення зумовлені використанням більших обсягів анаеробних режимів тренування. Зроблено висновки, що у навчально-тренувальному процесі студенток потрібно застосовувати значну кількість загальних і спеціальних засобів для формування фізичної та функціональної підготовленості. Зокрема, у підготовці студенток із бігу на короткі дистанції доцільно збільшити обсяг тренувань в анаеробному та анаеробно-аеробному режимах, що сприятиме розвитку швидкості, швидкісної витривалості та покращить функціональні можливості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 890.791 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Ващук Л. 
Особливості фізичної підготовленості старшокласниць як передумова побудови фітнес-програм силового спрямування [Електронний ресурс] / Л. Ващук, Н. Деделюк, Н. Захожа, С. Савчук, О. Іщук, В. Захожий // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2021. - № 2. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2021_2_11
Аналіз факторів, що зумовлюють виникнення в учнів старшої школи різних патологічних станів, свідчить про недоліки фізичного виховання в школі та позашкільних формах роботи, що впливають на стан здоров'я й фізичну підготовленість старшокласників. У сучасних наукових дослідженнях припускається, що теоретико-методологічне обгрунтування інтеграції фітнесу в систему шкільної фізкультурної освіти сприятиме підвищенню рівня фізичної підготовленості та мотивації до занять фізичними вправами підлітків, їх фізичному розвитку, зміцненню здоров'я, соціалізації й самовизначенню. Методи дослідження - аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, педагогічний експеримент, педагогічне спостереження, психолого-педагогічні методи, тестування, методи математичної статистики. Розробляючи фітнес-програми силового спрямування, враховано фізичну працездатність старшокласниць. Результати тестування засвідчують, що рівень фізичної підготовленості дівчат старшого шкільного віку невисокий. Середній рівень компетентності старшокласниці мають переважно за показниками сили та швидкісно-силових якостей. Низький рівень компетентності за показниками фізичної підготовленості виявлено за розвитком швидкості, гнучкості, витривалості й спритності. Отже, рівень фізичної підготовленості дівчат старшого шкільного віку переважно низький або середній, що зумовлює необхідність додаткових і цілеспрямованих занять фізичними вправами. Після застосування в процесі занять із застосуванням фітнес-програм силового спрямування, результати педагогічного експерименту дали змогу стверджувати, що в учнів вірогідно (p << 0,001) покращився рівень фізичної підготовленості. Висновки: виходячи з цієї концепції, запропоновано оздоровчу рекреаційну програму для дівчат старшої школи, що включає процес гармонійного розвитку фізичних якостей, підвищення рівня фізичної підготовленості на основі застосування засобів силового фітнесу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.168 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Захожа Н. 
Психологічний компонент готовності майбутніх фахівців фізичного виховання до професійної діяльності [Електронний ресурс] / Н. Захожа, С. Савчук, В. Захожий, Н. Мацкевич, О. Усова, О. Дем’янчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2021. - № 3. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2021_3_3
З огляду на те, що сутність професійної готовності до педагогічної діяльності трактується дослідниками як цілісний прояв особистості, комплексна здібність до роботи певного типу, результат професійної освіти та виховання, зрілості особистості, значний інтерес викликає дослідження психологічного компонента підготовки майбутніх фахівців із фізичного виховання. Мета роботи - висвітлити мотиваційний та емоційний компоненти психологічної готовності як складової частини професійної готовності майбутніх фахівців із фізичного виховання; виявити їх рівень. Методи - аналіз спеціальної науково-методичної літератури, анкетування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Окреслено, що професійна готовність є інтегральним особистісним утворенням, яке включає психологічну установку на досягнення поставленої мети, оптимальну суму знань, необхідну систему вмінь, навичок, мотиви, потреби, здібності, особистісні якості. Визначено рівень психологічної готовності студентів третього та четвертого курсів факультету фізичної культури, спорту та здоров'я. Основними мотивами обраної професії респонденти назвали любов до дітей і соціальну значущість професії. Зроблено висновки, що професійна діяльність учителя фізичної культури висуває високі вимоги як до фахового рівня, так і до його особистісних якостей, зокрема вміння володіти собою, не порушуючи внутрішнього спокою дитини, особливої атмосфери, вселяти довіру до себе, а також ураховувати побажання батьків. Загалом за всіма показниками рівень мотиваційного та емоційного компонентів психологічної готовності майбутніх учителів фізичного виховання до роботи з дітьми можна констатувати вищим від середнього. Дані експерименту свідчать, що майбутні вчителі фізичного виховання роблять свідомий вибір на користь формування позитивного ставлення до фізичної культури, зміцнення здоров'я, формування здорового способу життя.
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.773 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Каменець С. Є. 
Моделювання взуття в універсальних програмах 3D графіки [Електронний ресурс] / С. Є. Каменець, Н. Ю. Захожа // Індустрія моди. - 2021. - № 3. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/legpro_2021_3_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 424.806 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського