Пошуковий запит: (<.>A=Зайцева Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Зайцева Д. В. Особливості організації збутової діяльності для підприємств хіміко-фармацевтичної галузі [Електронний ресурс] / Д. В. Зайцева // Управління розвитком. - 2014. - № 9. - С. 157-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_9_69
|
2. |
Поперека Е. Д. Совершенствование аппаратного и программного обеспечения контроля нормированных параметров производственных факторов [Електронний ресурс] / Е. Д. Поперека, В. Л. Костенко, Д. И. Зайцева, К. С. Тыманюк // Технологический аудит и резервы производства. - 2016. - № 4(3). - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2016_4(3)__7
|
3. |
Зайцева Д. Влияние суспензии хлореллы на биопродуктивные и гематологические показатели у цыплят-бройлеров [Електронний ресурс] / Д. Зайцева, С. Баланеску, Е. Войницкий, В. Кочу, С. Кошман // Аграрний вісник Причорномор'я. Ветеринарні науки. - 2013. - Вип. 68. - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/avpvet_2013_68_16
|
4. |
Годовиченко М. А. Контроль та управління доступом до приміщень з використанням Mqtt і Bluetooth [Електронний ресурс] / М. А. Годовиченко, М. А. Кадацький, Д. І. Зайцева // Електротехнічні та комп’ютерні системи. - 2016. - № 23. - С. 93-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2016_23_17
|
5. |
Лозовський О. М. Лідерство як ключовий фактор впливу на креативний потенціал персоналу [Електронний ресурс] / О. М. Лозовський, Д. Є. Зайцева // Молодий вчений. - 2016. - № 12.1. - С. 861-865. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_12
|
6. |
Ковтун Е. О. Фактори впливу на формування стратегії підприємства при виході на зовнішні ринки [Електронний ресурс] / Е. О. Ковтун, Є. С. Денисевич, Д. Є. Зайцева // Молодий вчений. - 2017. - № 4. - С. 669-673. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_4_158
|
7. |
Августова О. О. Креативний бухгалтерський облік як відображення сучасних реалій ведення фінансової звітності [Електронний ресурс] / О. О. Августова, Є. С. Денисевич, Д. Є. Зайцева // Молодий вчений. - 2017. - № 5. - С. 505-508. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_5_116
|
8. |
Дмитриева Н. В. Об оценке конструктивно-технологических решений перекрытий для акустического комфорта панельных зданий [Електронний ресурс] / Н. В. Дмитриева, Л. Э. Лукашенко, Д. В. Зайцева // Вісник Одеської державної академії будівництва та архітектури. - 2018. - Вип. 71. - С. 181-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodaba_2018_71_31
|
9. |
Безсмертна О. В. Інновації як ключовий фактор розвитку логістичних процесів у сучасній економіці [Електронний ресурс] / О. В. Безсмертна, Є. С. Денисевич, Д. Є. Зайцева // Молодий вчений. - 2017. - № 12. - С. 559-563. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_12_132
|
10. |
Ткаченко О. І. Деякі аспекти розробки мобільного сервісу геопозиціонування на основі API Google [Електронний ресурс] / О. І. Ткаченко, В. А. Шепель, Д. О. Зайцева, А. О. Дорошева // Водний транспорт. - 2018. - Вип. 1. - С. 148-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2018_1_27
|
11. |
Денисевич Є. Прогресивні підходи до залучення персоналу на керівні посади у рамках сьогодення [Електронний ресурс] / Є. Денисевич, Д. Зайцева, Л. Бондарчук // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 5. - С. 32-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_5_5 Розглянуто проблему пошуку та оцінки прогресивних підходів відбору працівників на керівні посади у межах сьогодення. Досліджено основні джерела залучення управлінського персоналу залежно від мети, яку переслідує підприємство. Проаналізовано на основі досвіду зарубіжної компанії ефективні підходи до підбору топ-менеджерів, які б комплементували існуючій стратегії, організаційній культурі та вектору розвитку організації.
|
12. |
Пасмор М. С. Аналіз маркетингових інструментів у сфері інноваційного підприємництва та креативних індустрій міста Харків [Електронний ресурс] / М. С. Пасмор, С. В. Демченко, Д. В. Зайцева // Бізнес Інформ. - 2020. - № 10. - С. 420-434. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_10_54 Актуальною на сьогодні є тема розвитку та залучення маркетингових інструментів у бізнес. В еру Інтернету, соціальних мереж і відкритого інформаційного простору компаніям та організаціям вкрай важливо вивчати та впроваджувати нові маркетингові інструменти, аби використовувати та заполоняти ті канали зв'язку, якими користується сучасна людина в повсякденні. Більшість маркетингових інструментів, які використовувало бізнес-середовище до 2014 - 2016 рр., уже стають неактуальними через відсутність відгуків у молодого покоління. З офлайн-формату все більше взаємодія бізнес - покупець переходить до онлайн-формату. Завдяки стрімкому розвитку диджиталізації за останні роки підприємства отримали нові канали зв'язку зі своєю цільовою аудиторією, а відповідно, і нові канали комунікації та маркетингові інструменті, котрі й висвітлено в роботі. Мета даної статті полягала в теоретичному вивченні новітніх маркетингових інструментів та в аналізі їх введення в креативні індустрії м. Харків. Проаналізовано новітні маркетингові інструменти, наведено приклади їх використання в сучасному бізнес-середовищі України. Простежено їх адаптивність та надано рекомендації щодо їх використання в комерційних структурах. Систематизовано та виділено суто нові маркетингові інструменти, які використовує бізнес у XXI ст. Обгрунтовано та доведено на конкретних прикладах ефективність їх введення в діяльність компаній та організацій. Окрім того, особливу увагу приділено розширеній презентації їх використання та розкриттю суті на прикладі суспільної організації "Kharkiv IT Cluster".
|
13. |
Зайцева Д. О. Навчання студентів морських вишів англійській мові за професійним спрямуванням [Електронний ресурс] / Д. О. Зайцева, І. О. Рябчук, І. О. Леонтьєва, Н. Г. Строєнко // Новітні технології. - 2020. - Вип. 1. - С. 94-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novteh_2020_1_12
|
14. |
Ішутіна О. Є. Філософський діалог у системі методів формування лінгвометодичної компетентності вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / О. Є. Ішутіна, Д. О. Зайцева // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. Спец. вип.. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_sp
|
15. |
Зайцева Д. О. Формування англомовної професійної комунікативної компетентності у студентів морських вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Д. О. Зайцева, І. О. Рябчук, Н. Г. Строєнко, І. О. Леонтьєва, А. В. Катрич // Новітні технології. - 2021. - Вип. 1. - С. 65-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novteh_2021_1_10
|
16. |
Леонтьєва І. О. Aнглійська професійна термінологічна лексика, як складова комунікаційної компетентності студентів морських вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / І. О. Леонтьєва, Д. О. Зайцева, І. О. Рябчук, Н. Г. Строєнко, А. В. Катрич // Новітні технології. - 2021. - Вип. 1. - С. 75-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novteh_2021_1_11
|