Пошуковий запит: (<.>A=Загірняк М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
| Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського.
Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського = Transactions of Kremenchuk Mykhailo Ostrohradskyi National University / Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського. – Кременчук: Вид-во КДУ, 1996. - Виходить раз на два місяці. - ISSN 1995-0519. - ISSN 2072-8263 Додаткові відомості та надходження
|
|
2. |
|
Екологічна безпека = Ecological safety : наук. журн. / Кременч. нац. ун-т ім. М. Остроградського. – Кременчук: [б. в.], 2008. - Виходить двічі на рік. - ISSN 2073-5057 Додаткові відомості та надходження
|
|
3. |
|
Електромеханічні і енергозберігаючі системи : наук.-вироб. журн. / Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського. – Кременчук: КрНУ, 2007. - Виходить щоквартально. - ISSN 2072-2052. - ISSN 2074-9937 Додаткові відомості та надходження
|
|
4. |
| Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського.
Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. Сер. : Економічні науки / Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського. – Кременчук: Вид-во КДУ, 1996. - Виходить двічі на рік. - ISSN 1995-0519. - ISSN 2072-8263 Додаткові відомості та надходження
|
|
5. |
|
Інженерні та освітні технології = Engineering and educational technologies : щокв. наук.-практ. журн. / Кременчуцький нац. ун-т ім. Михайла Остроградського, Ін-т електромех., енергозбереження і систем упр. – Кременчук: Вид-во КрНУ, 2013. - Виходить щоквартально. - ISSN 2307-9770 Додаткові відомості та надходження
|
|
6. |
Загірняк М. В. Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського: становлення, розвиток, перспективи [Електронний ресурс] / М. В. Загірняк, Н. О. Гордієнко, Д. В. Рєзнік // Інженерні та освітні технології в електротехнічних і комп'ютерних системах. - 2013. - № 1. - С. 151-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itot_2013_1_16 Висвітлено 50-річну історію Кременчуцького національного університету ім. Михайла Остроградського до сьогодення. Показано сучасну історію та надбання навчального закладу, окреслено діяльність університету за основними напрямами роботи.
|
7. |
Загірняк М. В. Діагностика пошкоджень стрижнів ротора асинхронних двигунів за аналізом електрорушійної сили в обмотках статора [Електронний ресурс] / М. В. Загірняк, Ж. І. Ромашихіна, А. П. Калінов // Електротехніка і електромеханіка. - 2014. - № 6. - С. 34-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/elem_2014_6_7 Розроблено метод діагностики пошкоджень стрижнів ротора асинхронних двигунів на основі вейвлет-аналізу електрорушійної сили (ерс), яка наводиться в обмотках статора в режимі самовибігу двигуна. Розроблено метод декомпозиції сигналу ерс фази обмотки статора асинхронного двигуна на сигнали ерс активних сторін котушок обмотки з використанням теорії Z-перетворення. Ефективність запропонованого методу діагностики підтверджено експериментально.
|
8. |
Загірняк М. В. Стан фінансового забезпечення вищої освіти і науки в україні. Питань більше ніж відповідей [Електронний ресурс] / М. В. Загірняк, В. М. Усатюк // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2013. - Вип. 2. - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2013_2_29
|
9. |
Загірняк М. В. Аналіз роботи систем компенсації неактивних складових струму у частотній області в умовах несіметрії напруги мережі живлення [Електронний ресурс] / М. В. Загірняк, М. С. Малякова, А. П. Калінов, В. П. Колосюк // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2015. - Вип. 3(1). - С. 25-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2015_3(1)__6
|
10. |
Загірняк М. В. Вступне слово [Електронний ресурс] / М. В. Загірняк // Інженерні та освітні технології. - 2015. - № 3. - С. 17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itot_2015_3_3
|
11. |
Загірняк М. В. Шляхи підвищення конкурентоздатності результатів наукових досліджень у сучасному університет [Електронний ресурс] / М. В. Загірняк, В. В. Никифоров, С. А. Сергієнко // Інженерні та освітні технології. - 2015. - № 3. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itot_2015_3_5
|
12. |
Загірняк М. Проблеми якості математичної підготовки випускників закладів загальної середньої освіти на тлі системи визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання [Електронний ресурс] / М. Загірняк // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2014. - № 5-6. - С. 38-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2014_5-6_7
|
13. |
Загірняк Д. М. Фінансова політика держави у сфері вищої освіти: необхідна та достатня умови [Електронний ресурс] / Д. М. Загірняк, О. А. Кратт, М. В. Загірняк // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2020. - Вип. 1. - С. 173-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2020_1_28
|
14. |
Загірняк Д. М. Результативність державного фінансування вищої освіти [Електронний ресурс] / Д. М. Загірняк, О. А. Кратт, М. В. Загірняк // Економічний вісник університету. - 2020. - Вип. 47. - С. 155-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2020_47_24 Державна влада турбується про вищу освіту, оскільки у цій сфері формується людський капітал. Турбота набуває скромних масштабів, оскільки макроекономічні показники вказують на відсутність економічних можливостей. Обмеженість державних коштів на фінансування вищої освіти потребує удосконалення витрачання бюджетних коштів. Фінансування державою вищої освіти розглядається на макро- та мікрорівні з різних ракурсів. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Відсутній зв'язок між державним фінансуванням вищої освіти на макрорівні та використанням державних коштів на мікрорівні. Удосконалено методику оцінювання фінансового забезпечення вищої освіти, яка дозволяє досягти конгруентності між механізмом держзамовлення та вибором споживачами освітніх послуг. Запропоновано методику оцінювання результативності фінансового забезпечення вищої освіти у просторі, який має параметри "освітній ступінь" і "галузь знань". Визначено низьку результативність використання державних фінансових ресурсів стосовно спеціальностей і закладів вищої освіти Полтавської області. У сегменті "молодші спеціалісти" не вибрано 113 місць держзамовлення, а у сегменті "бакалаври" - 98 місць держзамовлення. За більшістю спеціальностей у сегментах ліцензійний обсяг не відповідав обсягу держзамовлення. Сегменти ринку освітніх послуг значно відрізнялися за обсягами держзамовлення. У сегменті "молодші спеціалісти" частка держбюджетних місць у обсязі попиту склала 85,16 %, частка у сегменті "бакалаври" - 60,24 %, а у сегменті "магістри" - 36,17 %. За допомогою держзамовлення держава стимулювала потенційних споживачів купувати освітні послуги. Держава не фінансувала реалізацію потенціалу ЗВО, спонукаючи їх комерціалізувати освітні програми. Висновки: запропонована методика оцінювання забезпечує визначення результативності використання державних фінансових ресурсів щодо спеціальностей і закладів вищої освіти та вибору можливих альтернативних моделей розподілу обсягів держзамовлення для їх подальшого фінансування.
|
15. |
Загірняк Д. М. Фінансові відносини у сфері вищої освіти, основані на осібній та взаємній відповідальності суб’єктів [Електронний ресурс] / Д. М. Загірняк, О. А. Кратт, М. В. Загірняк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. - 2020. - Т. 4, № 2. - С. 17-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2020_4_2_5 Визначено інструментарій реалізації бюджетної політики держави за допомогою типізації фінансових відносин суб'єктів сфери вищої освіти. Солідарно-субсидіарний тип (ССТ) фінансових відносин визначає роль держави і як регулятора, і як замовника освітніх послуг. Як регулятор держава орієнтує поведінку споживачів на потреби ринку праці, а діяльність ЗВО - на фінансову автономію. Як замовник держава відповідає за фінансування ВО у вигляді держзамовлення. ССТ відносин держзамовника з постачальниками та споживачами освітніх послуг за допомогою інструментів, що надають змогу одночасно уникнути беззбитковості освітньої діяльності за спеціальністю та задовольнити потреби регіонального ринку праці, реалізує бюджетну політику держави у СВО, спрямовану на культивування індивідуальної та взаємної відповідальності суб'єктів.
|