Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Журило В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Журило В. В. 
Інтегрований підхід до моделювання поведінки споживачів на українському ринку товарів високих технологій [Електронний ресурс] / В. В. Журило // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 7. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2011_7_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.071 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Журило В. В. 
Економічна природа та особливості функціонування українського ринку високотехнологічних товарів [Електронний ресурс] / В. В. Журило // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Економіка. - 2011. - Вип. 9. - С. 89-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvamu_ekon_2011_9_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 509.412 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Старостіна А. О. 
Особливості мотивації та ринкової поведінки українських споживачів високотехнологічних товарів [Електронний ресурс] / А. О. Старостіна, В. В. Журило // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_5_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 669.025 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Журило В. В. 
Процедура збору первинної маркетингової інформації при дослідженні споживчої мотивації на ринках технологічних інновацій [Електронний ресурс] / В. В. Журило // Інвестиції: практика та досвід. - 2012. - № 1. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2012_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 193.013 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Журило В. В. 
Специфіка формування технологічної культури споживання на сучасному етапі розвитку українського суспільства [Електронний ресурс] / В. В. Журило // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2016. - Т. 21, Вип. 1. - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2016_21_1_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 406.028 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Журило в. 
Формування споживчих мотивацій на ринках технологічних інновацій: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / в. Журило // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2011. - Вип. 128. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2011_128_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.681 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Журило В. В. 
Cтруктурізація типів лояльності споживачів на українському ринку високотехнологічних товарів [Електронний ресурс] / В. В. Журило // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2017. - Вип. 1. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2017_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 380.946 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Пригара О. Ю. 
Конструювання економічної категорії "міжнародне позиціонування товару" та механізм розробки стратегії позиціонування на міжнародному ринку [Електронний ресурс] / О. Ю. Пригара, В. В. Журило // Інтелект XXI. - 2017. - № 5. - С. 23-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2017_5_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 501.932 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Пригара О. 
Механізм розробки стратегії cегментування міжнародних ринків [Електронний ресурс] / О. Пригара, В. Журило // Економічний аналіз. - 2020. - Т. 30, № 1(1). - С. 166-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2020_30_1(1)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.175 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Журило В. В. 
Маркетинг впливу як комунікаційний інструмент просування товарів у соціальних інтернет-мережах [Електронний ресурс] / В. В. Журило // Підприємництво та інновації. - 2020. - Вип. 11(2). - С. 29-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2020_11(2)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 464.753 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Журило В. В. 
Формування міжнародного туристичного бренду України на європейському ринку [Електронний ресурс] / В. В. Журило, О. Ю. Пригара // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2017. - Вип. 14(1). - С. 104-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2017_14(1)__23
Попередній перегляд:   Завантажити - 512.74 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Журило В. В. 
Формування демонстративної поведінки споживачів на ринку високотехнологічних товарів України [Електронний ресурс] / В. В. Журило // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2020. - № 2. - С. 151-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2020_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 385.727 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Журило В. В. 
Оцінка та аналіз показників споживчої лояльності у маркетинговій діяльності компанії [Електронний ресурс] / В. В. Журило // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2022. - Вип. 1. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2022_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.546 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського