Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (9)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Житарюк І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Житарюк І. В. 
Методичні особливості викладання теми "тригонометричні функції" у старшій школі [Електронний ресурс] / І. В. Житарюк // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_1_29
Досліджено особливості викладання теми "Тригонометричні функції" у старшій школі. Виокремлено два основних етапи процесу вивчення тригонометричних функцій у ЗНЗ: початкове ознайомлення з тригонометричними функціями кутового аргументу в курсі геометрії (8 - 9 клас); систематизація і поглиблення знань про тригонометричні функції в курсі алгебри і початки аналізу (математики) (10 - 11 клас). Акцентовано увагу на методичних особливостях переходу від кутового аргументу до числового. Зазначено, що розумінню властивостей тригонометричних функцій сприяє чітка їх аргументація (доведення). Зроблено висновок, що вивчення тригонометричних функцій буде ефективнішим тоді, коли перед введенням тригонометричних функцій проведено достатню пропедевтичну роботу з числовим колом.The features of the teaching about “Trigonometric functions” in high school. Two main stages of the process of studying the trigonometric functions in secondary schools: an introduction to the trigonometric functions of the angular argument in the course of geometry (class 8-9); systematize and deepen knowledge of trigonometric functions in algebra course and start the analysis (Mathematics) (grades 10-11). The attention is focused on the methodological features of the transition from the angular argument to a numeric argument. It’s noted that the understanding of the properties of trigonometric functions helps clear their argument (proof). It’s concluded that the study of trigonometric functions will be more effective when carried out prior to their introduction sufficient propaedeutic work with numerical range.
Попередній перегляд:   Завантажити - 438.385 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Житарюк І. В. 
Міжпредметні зв’язки алгебри і тригонометрії [Електронний ресурс] / І. В. Житарюк // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 186-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 615.279 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Житарюк І. В. 
Система освіти Буковини та Хотинщини за часів їх перебування у складі королівської Румунії (1918 – 1940) [Електронний ресурс] / І. В. Житарюк // Наука. Релігія. Суспільство. - 2011. - № 4. - С. 33-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nrs_2011_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 178.158 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Житарюк І. В. 
Особливості формування зацікавленості учнів математикою [Електронний ресурс] / І. В. Житарюк // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 8. - С. 279-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_8_50
Попередній перегляд:   Завантажити - 514.046 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Житарюк І. В. 
Теорема Содді та її застосування [Електронний ресурс] / І. В. Житарюк // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 10. - С. 193-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_10_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.612 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Житарюк І. 
Математизація наук і специфіка фахової підготовки наукового співтовариства [Електронний ресурс] / І. Житарюк // Науковий вісник Чернівецького університету. Філософія. - 2012. - Вип. 602-603. - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_fil_2012_602-603_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 193.754 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Скоролітня А. І. 
Застосування проблемного підходу при вивченні ірраціональних рівнянь у старшій школі [Електронний ресурс] / А. І. Скоролітня, І. В. Житарюк // Фізико-математична освіта. - 2021. - Вип. 4. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2021_4_14
Розглянуто особливості застосування проблемного підходу у контексті введення та розв'язування ірраціональних рівнянь шляхом пошуку розв'язання проблемної ситуації, через формування регулятивних універсальних навчальних дій учнів старшої школи, що уможливить поліпшення розуміння матеріалу, який вивчається. Аналіз поточної успішності учнів старшої школи та результатів зовнішнього незалежного оцінювання з математики свідчить про потребу змін у системі навчання математики, особливо старшої школи. Учні старшої школи втрачають інтерес до математики з огляду на незрозумілість застосування у майбутньому здобутих ними знань. Для успішної самореалізації особистості у сучасному глобалізованому суспільстві необхідно мати певні знання з математики, а за умови вибору майбутньої професії, пов'язаної з останньою, то потрібні грунтовніші знання у галузі математики з використанням інноваційних технологій навчання, які сприяють формуванню високого рівня практичних компетентностей. Застосуванню ж проблемного підходу, зокрема і при вивченні ірраціональних рівнянь і нерівностей, у старшій школі приділяють замало уваги, навіть у класах із поглибленим вивченням математики. Для досягнення мети використано емпіричні методи, а саме: спостереження за навчальним процесом учнів старшої школи при їх навчанні у ЗЗСО та аналіз результатів їхніх досягнень як під час навчання, так і здачі ЗНО. Використано й методи наукового пізнання: порівняльний аналіз для з'ясування різних поглядів на проблему визначення напрямів дослідження; систематизація й узагальнення для власне формулювання висновків і вироблення рекомендацій; узагальнення педагогічного досвіду авторів і проведених ними спостережень. Викладання математики у старшій школі потребує модифікації стандартних методик і підходів, а тому розкрито особливості застосування проблемного підходу при введенні поняття "ірраціональне рівняння" та розв'язування ірраціональних рівнянь з використанням міжпредметних зв'язків. Наголошується на тому, що проблемний підхід вимагає вміння проводити дослідження різних реальних ситуацій і знання теоретичного матеріалу. Зроблено висновки, що використання проблемного підходу щодо викладання математики в старшій школі змінює спосіб учіння та викладання. Крім того, такий підхід забезпечує всебічний розвиток особистості та спрямовує учнів старшої школи на подальші розвідки в математиці. Запропоновані завдання будуть корисними як для учнів, так і вчителів ЗЗСО.
Попередній перегляд:   Завантажити - 513.498 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Житарюк І. В. 
Симіон Стоїлов (1887-1961): штрихи до наукової біографії [Електронний ресурс] / І. В. Житарюк, О. В. Мартинюк // Буковинський математичний журнал. - 2021. - Т. 9, № 1. - С. 152-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmj_2021_9_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.78 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Житарюк І. В. 
До 90-річного ювілею Собчука Василя Степановича: штрихи біографії [Електронний ресурс] / І. В. Житарюк, Р. С. Колісник, O. B. Мартинюк, О. В. Собчук // Буковинський математичний журнал. - 2022. - Т. 10, № 1. - С. 129-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmj_2022_10_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 428.521 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського