Пошуковий запит: (<.>A=Дущенко В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Дущенко В. В. Вибір кінематичної схеми та попередній розрахунок гідропневматичної підвіски колісних бронетранспортерів [Електронний ресурс] / В. В. Дущенко, О. М. Агапов, Ю. В. Горбенко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Транспортне машинобудування. - 2013. - № 32. - С. 96-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcpitm_2013_32_18
|
2. |
Дущенко В. В. Використання інтелектуальних матеріалів у вузлах систем підресорювання перспективних військових гусеничних і колісних машин [Електронний ресурс] / В. В. Дущенко, А. О. Маслієв // Військово-технічний збірник. - 2016. - № 14. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vtzb_2016_14_4
|
3. |
Маслієв В. Г. Пневматичні ресори на транспортних засобах [Електронний ресурс] / В. Г. Маслієв, В. В. Дущенко, А. О. Маслієв // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 4. - С. 146-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2017_4_30
|
4. |
Дущенко В. В. Удосконалення конструкції шарніру із магнітореологічного еластоміру важеля керованої підвіски транспортного засобу [Електронний ресурс] / В. В. Дущенко, А. О. Маслієв // Механіка та машинобудування. - 2017. - № 1. - С. 90-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mekhmash_2017_1_14
|
5. |
Дущенко В. В. Методика розрахунку динамічної навантаженості гідропневматичної підвіски колісної легкоброньованої машини [Електронний ресурс] / В. В. Дущенко, М. С. Ярмак, А. О. Маслієв, Г. М. Цимбал // Механіка та машинобудування. - 2018. - № 1. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mekhmash_2018_1_9
|
6. |
Дущенко В. В. Розрахунок кінематики гідропневматичної підвіски колісної легкоброньованої машини [Електронний ресурс] / В. В. Дущенко, Р. А. Нанівський, О. М. Ярмак // Наукові нотатки. - 2018. - Вип. 62. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2018_62_26
|
7. |
Дущенко В. В. Питання удосконалення методології аналізу та синтезу систем підресорювання військових гусеничних і колісних машин [Електронний ресурс] / В. В. Дущенко // Військово-технічний збірник. - 2012. - № 1. - С. 26-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vtzb_2012_1_7
|
8. |
Дущенко В. В. Застосування магнітореологічних еластомерів для керування характеристиками систем підресорювання колісних транспортних засобів [Електронний ресурс] / В. В. Дущенко, В. Г. Маслієв, Р. А. Нанівський, А. О. Маслієв // Електротехніка і електромеханіка. - 2019. - № 5. - С. 50-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/elem_2019_5_11 Мета роботи - дослідження впливу керування пружними та демпфіруючими характеристиками системи підресорювання на основі використання магнітореологічних еластомерів на плавність ходу колісних транспортних засобів. При дослідженнях використано методи: теорії магнітного поля, теорії підресорювання транспортних засобів, теорії планування експерименту, а також пакет Femm для дослідження характеристик магнітного поля та математичне моделювання руху колісних транспортних засобів по нерівностям у середовищі Delphi. Розроблено, досліджено та запатентовано конструкції пружних шарнірів важелів підвіски з магнітореологічними еластомерами. Визначено відносні межі зміни модулів пружності та втрат даних шарнірів при здійсненні керування характеристиками підвіски для забезпечення підвищення плавності ходу колісного транспортного засобу. Вперше досліджено доцільність застосування магнітореологічних еластомерів для керування пружними та демпфіруючими характеристиками систем підресорювання колісних транспортних засобів та визначено закони керування, які дозволяють підвищити плавність ходу більше ніж на 40 %; встановлено, що керування модулем втрат в більшій мірі впливає на підвищення плавності ходу, ніж керування модулем пружності. Розроблено конструкції та визначено відносні межі змін модулів пружності та втрат шарнірів із магнітореологічних еластомерів при здійсненні їх керування, що дозволить формулювати вимоги до еластомерів при розробці перспективних конструкцій шарнірів для систем підресорювання транспортних засобів.
|
9. |
Дущенко В. В. Дослідження втрат енергії у гідроамортизаторах підвіски бронетранспортера БТР-4 та оцінка доцільності застосування системи її рекуперації [Електронний ресурс] / В. В. Дущенко, С. М. Воронцов, Р. А. Нанівський // Військово-технічний збірник. - 2020. - № 23. - С. 40-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vtzb_2020_23_8
|
10. |
Дущенко В. В. Методика розрахунку впливу системи підресорювання на автономність бойової броньованої машини [Електронний ресурс] / В. В. Дущенко, Р. А. Нанівський, В. Г. Маслієв, О. М. Агапов, А. О. Маслієв // Військово-технічний збірник. - 2023. - № 28. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vtzb_2023_28_5
|
11. |
Маслієв В. Г. Підресорювання транспортних засобів з використанням магнітореологічних еластомірів [Електронний ресурс] / В. Г. Маслієв, В. В. Дущенко, А. О. Маслієв // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2019. - Вип. 184(дод.). - С. 16-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2019_184(dod
|