Пошуковий запит: (<.>A=Дробіт І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Дробіт І. М. Ефективність використання автентичних веб-ресурсів при підготовці перекладачів [Електронний ресурс] / І. М. Дробіт, Н. В. Рак // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 35, вип. 3. - С. 106-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_35_3_14 Проаналізовано педагогічні умови ефективності використання інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема автентичних веб-ресурсів, під час підготовки майбутніх фахівців у сфері перекладу. Розглянуто відповідність, зміст та функціональність веб-ресурсу TED, який містить зразки автентичного усного мовлення, а також робоче середовище для перекладача. Аргументовано, що використання мультимедійних та комунікаційних можливостей цього ресурсу дозволяє безпосередньо залучити студентів до таких аспектів професійної діяльності як переклад і редагування, а також удосконалити рівень володіння мовними навиками.Анализируются педагогические условия эффективности использования информационно-коммуникационных технологий, в частности аутентичных веб-ресурсов, во время подготовки будущих специалистов в области перевода. Рассмотрено соответствие, содержание и функциональность веб-ресурса TED, который содержит образцы аутентичной устной речи, а также рабочую среду для переводчика. Аргументировано, что использование мультимедийных и коммуникационных возможностей этого ресурса дает возможность непосредственно привлекать студентов к таким аспектам профессиональной деятельности как перевод и редактирование, а также усовершенствовать уровень владения речевыми навыками.The article deals with pedagogical assumptions and efficiency of the use of Information and Communication Technologies, especially authentic web-resources, while teaching language for specific purposes (translators and interpreters). Accuracy, contentand functionality of web-resource TED, which contains examples of authentic speech in English, have been outlined. It has been demonstrated that usage of multimedia and communication facilities of the TED web-resource provides favourable opportunity to involve students in such professional activities as translation and proofreading, and also to improve the level of their language skills.
|
2. |
Дробіт І. Апокрифіча історія в романах Дж. Барнса "Папуга Флобера” та "Історія світу в 10 ½ розділах” [Електронний ресурс] / І. Дробіт // Питання літературознавства. - 2010. - Вип. 81. - С. 222-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2010_81_27
|
3. |
Дробіт І. М. Структура та тематика історичного дискурсу у британському романі 80-х – 90-х років ХХ ст. [Електронний ресурс] / І. М. Дробіт // Питання літературознавства. - 2008. - Вип. 75. - С. 128-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2008_75_19
|
4. |
Дробіт І. М. Іронія історії в романі Малколма Бредбері "До Ермітажу” [Електронний ресурс] / І. М. Дробіт // Питання літературознавства. - 2006. - Вип. 71. - С. 20-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2006_71_5
|
5. |
Дробіт І. М. Дихотомія історії та літератури в історичному дискурсі [Електронний ресурс] / І. М. Дробіт // Вісник Львівського університету. Серія : Іноземні мови. - 2012. - Вип. 20(1). - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_in_mov_2012_20(1)__21
|
6. |
Дробіт І. Британська історіографічна металітература кінця ХХ – початку ХХІ століть: гібридизація історичного роману в межах постмодерністської парадигми [Електронний ресурс] / І. Дробіт // Вісник Львівського університету. Серія філологічна. - 2014. - Вип. 60(1). - С. 338-347. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_fil_2014_60(1)__44
|
7. |
Дробіт І. М. Використання подкастів при викладанні англійської мови за професійним спрямуванням [Електронний ресурс] / І. М. Дробіт // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2011. - № 5(2). - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2011_5(2)__17
|
8. |
Дробіт І. Естетика споживання у творах Дж. Барнса [Електронний ресурс] / І. Дробіт // Сучасні літературознавчі студії. - 2012. - Вип. 9. - С. 164-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sls_2012_9_19
|
9. |
Дробіт І. М. Лексикографічні та дидактичні аспекти укладання електронного навчального словника [Електронний ресурс] / І. М. Дробіт // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. - 2016. - Вип. 10(1). - С. 227-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apftp_2016_10(1)__48
|
10. |
Дробіт І. Аналіз структури чотирикомпонентних англомовних термінів психології [Електронний ресурс] / І. Дробіт, Н. Рак // Науковий вісник Чернівецького університету : Германська філологія. - 2015. - Вип. 740-741. - С. 50-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnugf_2015_740-741_15
|
11. |
Шуневич Б. Огляд матеріалів вітчизняних конференцій та семінарів з теорії і практики перекладу [Електронний ресурс] / Б. Шуневич, Н. Рак, І. Дробіт // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Мовознавство. - 2013. - № 17. - С. 206-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnuflm_2013_17_49
|
12. |
Дробіт І. Поетика "природної історії” в романах Дж. Барнса "Папуга Флобера”, "Історія світу в 10Ѕ розділах” і Г. Свіфта "Земля води” [Електронний ресурс] / І. Дробіт // Сучасні літературознавчі студії. - 2011. - Вип. 8. - С. 434-443. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sls_2011_8_47
|