Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Долюк А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Долюк А. В. 
Витрати на оплату праці як економічне поняття та об’єкт бухгалтерського обліку [Електронний ресурс] / А. В. Долюк // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 1. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2013_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 392.723 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Долюк А. В. 
Сутність продуктивності праці та шляхи її зростання [Електронний ресурс] / А. В. Долюк // Бухгалтерський облік, аналіз та аудит: проблеми теорії, методології, організації. - 2014. - № 2. - С. 54-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/boaa_2014_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 133.945 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Долюк А. В. 
Нормативно-правове регулювання бухгалтерського обліку матеріального стимулювання продуктивності праці [Електронний ресурс] / А. В. Долюк // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 8(5). - С. 185-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_8(5)__45
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.372 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Розумей С. Б. 
Візуальний мерчандайзинг (вітриністика) як засіб просування товару [Електронний ресурс] / С. Б. Розумей, А. В. Долюк, К. Ю. Семененко // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 2-2. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_2-2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.283 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Розумей С. Б. 
Розроблення рекламної стратегії нового товару [Електронний ресурс] / С. Б. Розумей, І. В. Ніколаєнко, А. В. Долюк // Економіка та управління АПК. - 2020. - № 1. - С. 129-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecupapk_2020_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 508.699 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Ясишена В. 
Стратегії контент-маркетингу, облік і оподаткування блогерської діяльності в Україні [Електронний ресурс] / В. Ясишена, А. Долюк, Т. Бондарєва // Вісник економіки. - 2022. - Вип. 4. - С. 84-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2022_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.437 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського