Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Долюк А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Долюк А. В. Витрати на оплату праці як економічне поняття та об’єкт бухгалтерського обліку [Електронний ресурс] / А. В. Долюк // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 1. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2013_1_14
| 2. |
Долюк А. В. Сутність продуктивності праці та шляхи її зростання [Електронний ресурс] / А. В. Долюк // Бухгалтерський облік, аналіз та аудит: проблеми теорії, методології, організації. - 2014. - № 2. - С. 54-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/boaa_2014_2_8
| 3. |
Долюк А. В. Нормативно-правове регулювання бухгалтерського обліку матеріального стимулювання продуктивності праці [Електронний ресурс] / А. В. Долюк // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 8(5). - С. 185-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_8(5)__45
| 4. |
Розумей С. Б. Візуальний мерчандайзинг (вітриністика) як засіб просування товару [Електронний ресурс] / С. Б. Розумей, А. В. Долюк, К. Ю. Семененко // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 2-2. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_2-2_11
| 5. |
Розумей С. Б. Розроблення рекламної стратегії нового товару [Електронний ресурс] / С. Б. Розумей, І. В. Ніколаєнко, А. В. Долюк // Економіка та управління АПК. - 2020. - № 1. - С. 129-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecupapk_2020_1_16
| 6. |
Ясишена В. Стратегії контент-маркетингу, облік і оподаткування блогерської діяльності в Україні [Електронний ресурс] / В. Ясишена, А. Долюк, Т. Бондарєва // Вісник економіки. - 2022. - Вип. 4. - С. 84-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2022_4_8
|
|
|