![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Долгіх М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Долгіх М. Родовід композитора Юлія Мейтуса: єлисаветградський вектор [Електронний ресурс] / М. Долгіх // Студії мистецтвознавчі. - 2016. - Число 1. - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/StudM_2016_1_6
| 2. |
Долгіх М. В. Музичний компонент відеогри в сучасному навчальному процесі [Електронний ресурс] / М. В. Долгіх, Я. В. Долгіх // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. - 2017. - Вип. 120. - С. 55-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvnmau_2017_120_6
| 3. |
Долгіх М. В. Проблеми формування механізмів публічного управління системою охорони здоров’я: огляд дискусійного поля [Електронний ресурс] / М. В. Долгіх // Аспекти публічного управління. - 2019. - Т. 7, № 12. - С. 16-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aplup_2019_7_12_4
| 4. |
Долгіх М. В. Теоретичні аспекти формування механізмів публічного управління системою охорони здоров’я в США та Великобританії [Електронний ресурс] / М. В. Долгіх // Публічне управління: концепції, парадигма, розвиток, удосконалення. - 2023. - Вип. 3. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubad_2023_3_5
| 5. |
Долгіх М. В. Оптимізація інструментів впливу на суспільство та професійні кадри системи охорони здоров’я України [Електронний ресурс] / М. В. Долгіх // Держава та регіони. Серія : Державне управління. - 2020. - № 2. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drdu_2020_2_13 Система охорони здоров'я будь-якої країни має відповідати певним універсальним критеріям: ієрархічна будова; налагоджені управлінські комунікації між суб'єктами та об'єктами управління. Водночас система охорони здоров'я країни має враховувати особливості стану здоров'я населення, його схильність до захворюваності, певні ментальні особливості харчування, способу життя та комунікацій людей, які мешкають у цій країні. Усе це в комплексі надає можливість побудови оптимальної системи охорони здоров'я. Нова система охорони здоров'я під дією чітко розробленої комплексної стратегії реформ має бути соціально спрямована, пацієнт-орієнтована й економічно стійка. Проблемами попередньої реформи є те, що значної кількості нюансів вітчизняної системи охорони здоров'я України не було враховано. Тому під час проведення оновленої реформи необхідно врахувати та виправити наявні недоліки. Для міського й сільського населення медична допомога здійснюється за дещо різними алгоритмами, які зумовлені територіальними особливостями проживання українського населення. Провідним у схемі-алгоритмі є те, що не можна у процесі реформи знищувати відповідні ланки, всі вони мають чітко функціонувати, тоді система медичного забезпечення буде виконувати покладені на неї функції. У зв'язку з цим реформування має вдосконалювати кожну ланку, пристосовувати її до сучасних реалій і технологій, а не ліквідовувати. Ураховуючи, що вітчизняна економіка поступово інтегрується в глобальне геоекономічне середовище, зазначено, що українські медичні послуги, котрі надаються вітчизняними медично-профілакторними й санаторними закладами, є з багатьох позицій конкурентними на світовому ринку медичних послуг. Тому доцільним є також на державному рівні проводити активну політику поінформування через закордонні державні представництва та відповідні заходи, через Торгово-промислову палату та її канали комунікації, через державні ЗМІ, рекламу, промоушн, представницьку й виставкову діяльність на закордонних ринках щодо медично-профілакторного обслуговування в Україні. Це суттєвий нереалізований потенціал України, що суттєво збільшить її показники експорту послуг у сучасних світових господарських процесах.
| 6. |
Долгіх М. В. Закордонний досвід формування механізмів публічного управління системою охорони здоров'я [Електронний ресурс] / М. В. Долгіх // Право та державне управління. - 2020. - № 1(2). - С. 107-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptdu_2020_1(2)__17
|
|
|