Пошуковий запит: (<.>A=Даренський О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Даренський О. М. Математична модель просторових жорсткостей скріплення типу ДО [Електронний ресурс] / О. М. Даренський // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 136. - С. 227-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2013_136_42
|
2. |
Даренський О. М. Дослідження опорів поперечним переміщенням дерев'яних та залізобетонних шпал в залізничних коліях підприємств металургійного комплексу [Електронний ресурс] / О. М. Даренський // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2013. - Вип. 2. - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2013_2_38 На основі даних експериментальних досліджень встановлено залежності змін жорсткостей залізобетонних і дерев'яних шпал у разі горизонтальних вигинах рейок для умов колій підприємств металургійного комплексу. Враховано вплив осьових навантажень спеціального і спеціалізованого рухомого складу, конструктивних особливостей внутрізаводських колій.
|
3. |
Даренський О. М. Аналіз фактичних експлуатаційних умов роботи залізничних колій підприємств чорної металургії [Електронний ресурс] / О. М. Даренський // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2013. - № 3. - С. 39-42 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2013_3_8
|
4. |
Даренський О. М. Експериментальне визначення параметрів жорсткості проміжних скріплень типу ДО в умовах промислового транспорту [Електронний ресурс] / О. М. Даренський // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 138. - С. 226-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2013_138_33
|
5. |
Даренський О. М. Просторова жорсткість проміжного скріплення типу КПП-5 [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, В. Г. Вітольберг, І. Л. Копилов // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 144. - С. 113-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2014_144_22
|
6. |
Даренський О. М. Моделювання рейкошпальної основи залізниць незагального користування методом кінцевих елементів [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, Н. В. Бугаєць, А. М. Бадражан // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 147. - С. 113-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2014_147_25
|
7. |
Даренський О. М. Аналіз роботи скріплень типу КПП-5 при крученні рейки [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, Я. В. Бойко, В. І. Дувалко // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 148(2). - С. 185-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2014_148(2)__30
|
8. |
Даренський О. М. Аналіз роботи скріплення КПП-5 при вертикальних навантаженнях [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, Ю. О. Васильченко, Є. В. Назаров // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 148(2). - С. 188-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2014_148(2)__31
|
9. |
Даренський О. М. Перспективні конструкції проміжних скріплень для умов промислового залізничного транспорту [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, Е. А. Бєліков // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2015. - № 2. - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2015_2_11
|
10. |
Даренський О. М. Застосування методу кінцевих елементів для визначення раціональних способів посилення рейкошпальної основи [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, Н. В. Бугаєць // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2015. - № 4. - С. 20-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2015_4_4
|
11. |
Даренський О. М. Аналіз розвитку теорій розрахунків залізничних колії [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, Е. А. Бєліков // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 154. - С. 149-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2015_154_26 Виконано аналіз наукового вкладу відомих залізничних науковців в період з 1835 року до теперішнього часу, які внесли наукову частку в розвиток розрахунків взаємодії колеса рухомого складу на колію та на верхню будову колії для визначення оптимальних експлуатаційних характеристик.
|
12. |
Даренський О. М. Аналіз вертикальної просторової жорсткості скріплення типу КППТ-7 [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, Е. А. Бєліков // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 155. - С. 190-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2015_155_26
|
13. |
Даренський О. М. Жорсткість прикріплювачів проміжних скріплень дерев’яних шпал при дії горизонтальних поперечних сил [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, Ю. Л. Тулей, Д. О. Потапов, А. С. Малішевська // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 6. - С. 96-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_6_12 Зауважено, що незважаючи на постійне збільшення протяжності ділянок із безстиковою колією на залізобетонних шпалах, дерев'яні шпали - це один із варіантів підрейкових опор, що експлуатуються на достатньо великій кількості напрямків, зокрема, залишаються безальтернативними в кривих радіусами до 350 м, а також у головних коліях метрополітенів. Основними видами прикріплювачів у найбільш розповсюджених типах проміжних рейкових скріпленнях для дерев'яних шпал є колійні костилі та шурупи. Оскільки існуючі в кривих ділянках колії особливості контактування системи "колесо -рейка" мають суттєвий вплив на процеси взаємодії залізничної колії та рухомого складу, необхідно визначити жорсткість колійних шурупів та костилів, які безпосередньо приймають участь у формуванні просторової жорсткості вузлів проміжних рейкових скріплень за дії горизонтальних поперечних сил. Дослідження жорсткостей прикріплювачів проводились експериментально для двох типів проміжних рейкових скріплень - ДО та "Метро". Для проведення експериментальних випробувань було обрано 10 дослідних ділянок на коліях регіональної філії "Південна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця", та вісім - на головних коліях КП "Харківський метрополітен". Кожна з дослідних ділянок знаходилась за приблизно однакових експлуатаційних умов, але мала різну величину пропущеного тоннажу. Одержані значення жорсткості колійних костилів та шурупів. Вперше одержано експериментальні дані щодо зміни жорсткостей прикріплювачів (колійних шурупів та костилів), залежно від терміну експлуатації для магістральних залізниць та колій метрополітенів. На основі одержаних експериментальних даних встановлено, що зміна жорсткості колійних шурупів та костилів, залежно від терміну служби, носить нелінійний характер. Проведені дослідження дозволяють більш раціонально підходити до питання визначення оптимальної конструкції проміжних рейкових скріплень, виходячи з конкретних умов експлуатації, а також сприятимуть розробці заходів щодо підвищення надійності роботи вузлів проміжних рейкових скріплень для дерев'яних шпал.
|
14. |
Даренський О. М. Використання математичної моделі динамічної системи "екіпаж-колія" для досліджень сил взаємодії рухомого складу та колії метрополітенів [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, А. С. Малішевська // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2017. - № 1. - С. 43-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2017_1_8
|
15. |
Даренський О. М. Експериментальне визначення жорсткостей прокладок скріплень ТРЕП і ТРЕП-Ш [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, Е. А. Бєліков // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Вип. 169. - С. 150-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2017_169_20
|
16. |
Даренський О. М. Формування просторової жорсткості рейкових опор при шпалах СБ-3-0 і скріпленнях КПП-5 [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, Д. О. Потапов, С. В. Кулік // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Вип. 169. - С. 191-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2017_169_25
|
17. |
Даренський О. М. Математична модель системи "екіпаж-колія" для умов метрополітену [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, А. С. Малішевська // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2016. - № 6. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2016_6_9
|
18. |
Панченко С. В. Чисельні дослідження умов безпеки руху поїздів з використанням математичних моделей стану залізничної колії [Електронний ресурс] / С. В. Панченко, О. М. Даренський // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2018. - № 1. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2018_1_2
|
19. |
Панченко C. В. Застосування методу скінченних елементів для визначення напружено-деформаного стану елементів залізничної колії [Електронний ресурс] / C. В. Панченко, О. М. Даренський, О. В. Лобяк // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Вип. 174. - С. 118-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2017_174_17
|
20. |
Даренський О. М. Математична модель колії, яка має інерційні характеристики, під дією швидкісного рухомого складу [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, В. П. Шраменко, Ю. Л. Тулей, О. А. Дудін, Я. С. Лейбук // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2018. - № 4. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2018_4_6
|
| |