Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гінчук Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Гінчук Л. І. Теоретичні засади забезпечення якості інформації державного статистичного спостереження за адміністративними правопорушеннями [Електронний ресурс] / Л. І. Гінчук // Статистика України. - 2016. - № 1. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/su_2016_1_2 Розглянуто проблему формування теоретичних засад забезпечення якості інформації державного статистичного спостереження за адміністративними правопорушеннями в Україні. Обгрунтовано необхідність підвищення якості інформації, розглянуто виміри якості за стандартами Європейської статистичної системи. Підкреслено необхідність складання звіту з якості державного статистичного спостереження за адміністративними правопорушеннями.
| 2. |
Гінчук Л. І. Удосконалення законодавчих актів України у сфері статистики [Електронний ресурс] / Л. І. Гінчук // Статистика України. - 2016. - № 3. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/su_2016_3_7 На основі вивчення законодавчих актів України у сфері статистики визначено повноваження державних органів щодо прийняття рішень про затвердження методології та звітно-статистичної документації, у тому числі про адміністративні правопорушення, після проведення у 2010 р. адміністративної реформи у країні. Обгрунтовано необхідність внесення змін до законодавчих актів України з метою приведення їх у відповідність із фундаментальними принципами офіційної статистики ООН з урахуванням acquis ЄС у сфері статистики, зокрема Кодексу норм європейської статистики.
| 3. |
Гінчук Л. І. Звіти як основне джерело інформування користувачів про якість статистичної інформації про адміністративні правопорушення [Електронний ресурс] / Л. І. Гінчук // Статистика України. - 2018. - № 4. - С. 57-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/su_2018_4_9
| 4. |
Гінчук Л. І. Індикатори та критерії оцінювання якості інформації про адміністративні правопорушення, її статистичного виробництва [Електронний ресурс] / Л. І. Гінчук, С. В. Башкіров // Бізнес Інформ. - 2020. - № 1. - С. 244-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_1_31 Офіційна статистична інформація про адміністративні правопорушення надходить із багатьох джерел і використовується великою кількістю різноманітних користувачів з різними вимогами. У зв'язку з цим існує необхідність подальшого впровадження мінімального стандарту щодо якості інформації про адміністративні правопорушення та розробки і формування певної групи індикаторів для її визначення. Ідентифіковано основні індикатори і критерії якості інформації про адміністративні правопорушення, статистичних обстежень і процесів її статистичного виробництва, застосовуючи світову практику оцінки якості процесів "Generic Statistical Business Process Model" v. 5.1 (далі - GSBPM). Індикатори якості GSBPM розроблені Комітетом зі стандартів та стандартизації Групи високого рівня з модернізації офіційної статистики. Для ідентифікації визначені основні критерії для кожного з підпроцесів та індикатори, що визначають їх відповідність. Дані індикатори обрано з урахуванням як національних властивостей, так і з деякими специфічними властивостями процесу виробництва статистичної інформації саме даного типу. Виходячи з того, що запропонована національна модель статистичного виробництва інформації про адміністративні правопорушення передбачає два рівні процесу, індикатори підпроцесів у сукупності формують загальну систему індикаторів процесів статистичного виробництва інформації про адміністративні правопорушення. Таким чином, у процесі дослідження встановлено, що забезпечення якості статистичної інформації потребує не тільки оцінювання відповідної якості даних про адміністративні правопорушення, а й оцінки якості процесів виробництва цієї статистичної інформації, чого можна досягти завдяки використанню процесного підходу.Офіційна статистична інформація про адміністративні правопорушення надходить із багатьох джерел і використовується великою кількістю різноманітних користувачів з різними вимогами. У зв'язку з цим існує необхідність подальшого впровадження мінімального стандарту щодо якості інформації про адміністративні правопорушення та розробки і формування певної групи індикаторів для її визначення. Ідентифіковано основні індикатори і критерії якості інформації про адміністративні правопорушення, статистичних обстежень і процесів її статистичного виробництва, застосовуючи світову практику оцінки якості процесів "Generic Statistical Business Process Model" v. 5.1 (далі - GSBPM). Індикатори якості GSBPM розроблені Комітетом зі стандартів та стандартизації Групи високого рівня з модернізації офіційної статистики. Для ідентифікації визначені основні критерії для кожного з підпроцесів та індикатори, що визначають їх відповідність. Дані індикатори обрано з урахуванням як національних властивостей, так і з деякими специфічними властивостями процесу виробництва статистичної інформації саме даного типу. Виходячи з того, що запропонована національна модель статистичного виробництва інформації про адміністративні правопорушення передбачає два рівні процесу, індикатори підпроцесів у сукупності формують загальну систему індикаторів процесів статистичного виробництва інформації про адміністративні правопорушення. Таким чином, у процесі дослідження встановлено, що забезпечення якості статистичної інформації потребує не тільки оцінювання відповідної якості даних про адміністративні правопорушення, а й оцінки якості процесів виробництва цієї статистичної інформації, чого можна досягти завдяки використанню процесного підходу.
| 5. |
Гінчук Л. І. Оцінювання якості процесів виробництва статистичної інформації про адміністративні правопорушення [Електронний ресурс] / Л. І. Гінчук. // Ефективна економіка. - 2020. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_1_73
| 6. |
Гінчук Л. І. Оцінка якості статистичної інформації про адміністративні правопорушення, отриманої з адміністративних джерел [Електронний ресурс] / Л. І. Гінчук // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2020. - № 2. - С. 18-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2020_2_4
| 7. |
Гінчук Л. І. Забезпечення підвищення якості процесів виробництва статистичної інформації про адміністративні правопорушення шляхом проведення моніторингу [Електронний ресурс] / Л. І. Гінчук, О. М. Мотузка // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2019. - № 8. - С. 9-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2019_8_3
| 8. |
Кулинич Р. О. Аспекти обліково-статистичної роботи місцевих загальних судів щодо розгляду справ про адміністративні правопорушення [Електронний ресурс] / Р. О. Кулинич, Л. І. Гінчук // Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту. - 2023. - № 1-2. - С. 17-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvhastat_2023_1-2_4
|
|
|