Пошуковий запит: (<.>A=Гугул О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Гугул О. Я. Теоретичні засади управління розвитком персоналу [Електронний ресурс] / О. Я. Гугул // Інноваційна економіка. - 2013. - № 6. - С. 194-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_6_48
|
2. |
Гугул О. Я. Нейромаркетинг як інструмент дослідження поведінки споживачів у системі маркетингових інновацій підприємства [Електронний ресурс] / О. Я. Гугул, Д. М. Зінчук // Бізнес Інформ. - 2014. - № 4. - С. 437-440. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_4_76 З'ясовано сутність маркетингових інновацій підприємства. Визначено, що маркетингові інновації повинні формуватися на двох рівнях - концептуальному та інструментальному. На концептуальному рівні, поряд з існуючими, доцільно впроваджувати концепцію інноваційного розвитку маркетингу, що забезпечить здійснення інновацій на рівні інструментів маркетингу. Визначено основну мету, предмет і напрями використання нейромаркетингу. Обгрунтовано доцільність використання результатів дослідження поведінки споживачів за допомогою інструментів нейромаркетингу. Здійснено аналіз розвитку технологій нейромаркетингу зарубіжними компаніями та використання їх у практиці діяльності вітчизняних компаній.
|
3. |
Гугул О. Я. Формування механізму мотивації інноваційної активності працівників підприємства [Електронний ресурс] / О. Я. Гугул // Галицький економічний вісник. - 2014. - № 2. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2014_2_12
|
4. |
Гугул О. Управління професійною підготовкою персоналу корпорації [Електронний ресурс] / О. Гугул // Україна: аспекти праці. - 2010. - № 8. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uap_2010_8_8
|
5. |
Гугул О. Я. Проблеми та перспективи розвитку сучасного готельного бізнесу на Тернопільщині [Електронний ресурс] / О. Я. Гугул, У. В. Ткач // Бізнес Інформ. - 2016. - № 5. - С. 134-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_5_21 Розглянуто актуальні питання розвитку індустрії гостинності в Тернопільській області. Досліджено основні тенденції діяльності колективних закладів розміщення як важливої складової туристичної галузі регіону. Виявлено проблеми функціонування підприємств готельного бізнесу на Тернопільщині, а також викладено авторське бачення потенційних перспектив розвитку підприємств цього сектора. Туристична індустрія Тернопільської області динамічно розвивається - вдосконалюються та модернізуються традиційні види туризму, з'являються та набирають популярності нові напрямки, зокрема сільський, екологічний, подієвий, екстремальний. З метою розвитку готельного бізнесу запропоновано низку заходів, виконання яких сприятиме активізації бізнес-процесів у туристично-готельній індустрії та надасть якісний поштовх до формування унікального комплексного туристичного продукту Тернопільщини, який відповідатиме міжнародним стандартам.
|
6. |
Гугул О. Я. Культурно-подієвий туризм як складова анімаційної атрактивності туристичної дестинації (на прикладі Тернопільської області) [Електронний ресурс] / О. Я. Гугул // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 5. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_5_11
|
7. |
Федірко М. Теоретико-прикладні аспекти розбудови ринку енергетичних послуг в Україні [Електронний ресурс] / М. Федірко, О. Гугул, Б. Брич // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2018. - Вип. 1. - С. 7-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2018_1_3
|
8. |
Гугул О. Я. Сучасний стан розвитку персоналу на українських підприємствах [Електронний ресурс] / О. Я. Гугул // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 35(1). - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_35(1)__12
|
9. |
Брич В. Я. Конкуренція у сфері житлового будівництва [Електронний ресурс] / В. Я. Брич, О. Я. Гугул // Інноваційна економіка. - 2018. - № 5-6. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2018_5-6_5
|
10. |
Гугул О. Я. Удосконалення системи управління розвитком персоналу спиртової галузі на засадах консалтингу [Електронний ресурс] / О. Я. Гугул // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 14, № 2. - С. 164-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_14(2)__26
|
11. |
Гугул О. Я. Проблеми формування теоретичної моделі управління розвитком персоналу підприємства [Електронний ресурс] / О. Я. Гугул // Економічний аналіз. - 2014. - Т. 15, № 3. - С. 21-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2014_15(3)__5
|
12. |
Гугул О. Я. Роль в’їзного туризму в Україні та методи його стимулювання [Електронний ресурс] / О. Я. Гугул, О. А. Оливко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 22(1). - С. 73-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_22(1)__17
|
13. |
Гугул О. Я. Стратегічний аналіз туристичного потенціалу Тернопільської області [Електронний ресурс] / О. Я. Гугул, Н. С. Калінічук // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. - 2021. - № 24. - С. 106-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Piir_2021_24_12
|
14. |
Гугул О. Я. Інноваційні підходи щодо розвитку підприємств гостинності: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / О. Я. Гугул, А. М. Гуменюк // Інноваційна економіка. - 2021. - № 5-6. - С. 74-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2021_5-6_11
|
15. |
Гугул О. Я. Напрямки інноваційного розвитку управління інформаційно-технологічними процесами туристичних підприємств [Електронний ресурс] / О. Я. Гугул, К. М. Мугиль // Інноваційна економіка. - 2021. - № 7-8. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2021_7-8_7
|