Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Грохова Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Грохова Г. П. Рекреативна діяльність як різновид активного відпочинку майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / Г. П. Грохова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 307-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_52 Розкрито суть рекреативної діяльності та наведено приклади рекреативних заходів як різновиду активного відпочинку майбутніх інженерів-педагогів та рекомендації до їх здійснення. Наведено основні положення, засоби, форми, методи рекреативної діяльності. Виявлено взаємозв'язок між мотивами та потребами занять студентів і конкретними видами рухової активності, а також взаємозв'язки між їхніми мотивами та потребами.Раскрыта суть рекреативной деятельности и приведены примеры рекреативных мероприятий как разновидности активного отдыха будущих инженеров-педагогов и рекомендации к их осуществлению. Представлены основные положения, средства, формы, методы рекреативной деятельности. Обнаружена взаимосвязь между мотивами и потребностями занятий студентов и конкретными видами двигательной активности, а также взаимосвязь между их мотивами и потребностями.The author shows the mean of recreation activity in process exposed and the examples of recreation measures, as varieties of active rest of future engineers-teachers, and recommendations to their realization. Substantive provisions, facilities, forms,methods of recreation activity are presented. The paper founds out intercommunication between reasons and necessities of employments of students and concrete types of motive activity, and also intercommunications between their reasons and necessities.
| 2. |
Грохова Г. П. Впровадження інтегративної технології формування рекреативної культури майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / Г. П. Грохова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 120-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_19 Розглянуто особливості професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Подано визначення рекреативної культури як складової частини моделі здорової сучасної людини, необхідної для повноцінної виробничої діяльності майбутніх фахівців. Розкрито теоретичні аспекти інтегративної технології, спрямованої на формування рекреативної культури студентів технічних ВНЗ. Проаналізовано етапи її практичного впровадження й реалізації в побуті студентів у позанавчальний час та їх використання після закінчення навчального закладу.Рассмотрены особенности профессиональной подготовки будущих инженеров-педагогов. Представлено определение рекреативной культуры как составной части модели здорового современного человека, необходимого для полноценной производственной деятельности будущих специалистов. Представлены теоретические аспекты интегративной технологии, направленной на формирование рекреативной культуры студентов технических ВНЗ. Проанализированы этапы ее практического внедрения и реализации в быту студентов во внеучебное время и их использование по окончании учебного заведения.This paper deals with the features of future engineers-teachers’ professional preparation. The definition of recreative culture have been determined as a component part of modern, healthy man model, which is necessary for valuable production activity of future specialists. The theoretical aspects of integrative technology, directed on forming of recreative culture of engineering academies students are shown. The author presented and analyzed the stages of its practical adoption and implementation in students everyday life during educational time, and their use on graduating from university.
| 3. |
Грохова Г. П. Сутність та структура здоров’язбереження студентської молоді [Електронний ресурс] / Г. П. Грохова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2017. - Вип. 147(2). - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2017_147(2)__10
| 4. |
Грохова Г. П. Спортивно-оздоровчий туризм як засіб здоров’язбереження студентів [Електронний ресурс] / Г. П. Грохова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2017. - № 54-55. - С. 142-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2017_54-55_18
| 5. |
Грохова Г. П. Засоби відновлення працездатності майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / Г. П. Грохова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 48-49. - С. 261-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_48-49_35
| 6. |
Грохова Г. П. Рекреаційна культура як складова фізичного виховання студентів технічних ЗВО [Електронний ресурс] / Г. П. Грохова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2020. - № 66. - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2020_66_14
|
|
|