Пошуковий запит: (<.>A=Гросул В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 62
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Гросул В. А. Моделювання оптимальної системи соціального розвитку торговельного підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Гросул // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 1(1). - С. 268-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_1(1)__40
|
2. |
Гросул В. А. Оцінка ефективності функціонування підприємств роздрібної торгівлі з позицій постачальників [Електронний ресурс] / В. А. Гросул, Н. Е. Аванесова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 237-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_37 Розкрито теоретичні засади та розроблено методичний інструментарій оцінки ефективності функціонування підприємств роздрібної торгівлі (ПРТ) з позицій зацікавлених сторін. Уточнено та розмежовано загальні дефініції теорії ефективності. Обгрунтовано вибір системи оцінки ефективності функціонування підприємства. Запропоновано систему показників та методичні підходи до оцінки ефективності функціонування ПРТ з точки зору ключових стейкхолдерів. Розроблено методичний інструментарій порівняльної комплексної оцінки ефективності функціонування ПРТ.Раскрыты теоретические основы и разработан методический инструментарий оценки эффективности функционирования предприятий розничной торговли (ПРТ) с позиций заинтересованных сторон. Уточнены и разграничены общие дефиниции теории эффективности. Обоснован выбор системы оценки эффективности функционирования предприятия. Предложены система показателей и методические подходы к оценке эффективности функционирования ПРТ с точки зрения ключевых стейкхолдеров. Разработан методический инструментарий сравнительной комплексной оцеки эффективности функционирования ПРТ.
|
3. |
Власова Н. О. Систематизація чинників впливу на формування цінової політики підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / Н. О. Власова, О. М. Филипенко, В. А. Гросул // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 398-405. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_58
|
4. |
Гросул В. А. Система управління ланцюгом поставок на торговельно-виробничому підприємстві [Електронний ресурс] / В. А. Гросул // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 2. - С. 148-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_2_24
|
5. |
Гросул В. А. Методичне забезпечення організації сталого розвитку підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Гросул // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 160-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_26
|
6. |
Гросул В. А. Ефективність як узагальнююча категорія успішності діяльності підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Гросул, Л. О. Шкатова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 178-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_28
|
7. |
Гросул В. А. Сутність та місце економічної безпеки в системі управління торговельним підприємством [Електронний ресурс] / В. А. Гросул, Р. М. Бугріменко, Т. М. Кротенко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 135-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_23
|
8. |
Гросул В. А. Класифікація загроз фінансовим інтересам підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Гросул, О. В. Антонова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 155-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_26
|
9. |
Гросул В. А. Оптимізація структури оборотних активів підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Гросул, О. М. Филипенко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 2. - С. 172-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_2_28
|
10. |
Гросул В. А. Маркетингове стратегічне планування на підприємстві [Електронний ресурс] / В. А. Гросул, Г. С. Мамаєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(1). - С. 201-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(1)__30
|
11. |
Гросул В. А. Вплив непрямих чинників зовнішнього фінансового середовища на формування фінансової стратегії підприємств роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / В. А. Гросул, Т. С. Колєснік // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2014. - Вип. 1. - С. 104-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2014_1_12
|
12. |
Гросул В. А. Підходи до структуризації ресурсного потенціалу підприємств [Електронний ресурс] / В. А. Гросул, О. М. Филипенко, С. П. Голованьова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2014. - Вип. 1. - С. 112-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2014_1_13
|
13. |
Гросул В. А. Ринок плодово-овочевої продукції України: необхідність державного регулювання [Електронний ресурс] / В. А. Гросул // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 2. - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_2_12
|
14. |
Гросул В. А. Фінансова стратегія підприємства як інструмент подолання кризових явищ [Електронний ресурс] / В. А. Гросул, Т. С. Колєснік // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 2. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_2_13
|
15. |
Гросул В. А. Методичний підхід до оцінки фінансової безпеки підприємства торгівлі на основі дослідження його грошового потоку [Електронний ресурс] / В. А. Гросул, О. В. Антонова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 1(1). - С. 113-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_1(1)__18 Мета роботи - обгрунтування методичного підходу до оцінки ефективності стратегії адаптації, яка базується на оцінці змін позиції підприємства у зовнішньому середовищі, внутрішнього потенціалу та показників ефективності господарсько-фінансової діяльності. Оцінку ефективності стратегії адаптації за змінами позиції підприємства у зовнішньому середовищі та за змінами внутрішнього потенціалу підприємства запропоновано здійснювати за методом бальної експертної оцінки; оцінку ефективності стратегії адаптації за результативністю господарсько-фінансової діяльності - на основі порівняльного показника інтегральної оцінки. Заключним етапом оцінки ефективності стратегії адаптації є її узагальнення на підставі побудови матриці ефективності, що надає змогу зробити загальний висновок щодо ефективності обраної стратегії адаптації та визначити можливості й умови її впровадження. Запропонований методичний підхід дозволяє проводити комплексну оцінку ефективності стратегії адаптації, на підставі чого приймати обгрунтовані рішення щодо можливості та необхідності застосування певної стратегії на підприємстві, визначати наслідки її впровадження та проводити своєчасне коригування заходів з її реалізації.
|
16. |
Гросул В. А. Ресурси підприємства: теоретичне осмислення сутності [Електронний ресурс] / В. А. Гросул // Бізнес Інформ. - 2013. - № 7. - С. 236-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_7_43
|
17. |
Гросул В. А. Обґрунтування стратегії розвитку торговельних підприємств у процесі стратегічного управління маркетинговим потенціалом [Електронний ресурс] / В. А. Гросул, С. В. Артеменко // Бізнес Інформ. - 2013. - № 11. - С. 359-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_11_61
|
18. |
Гросул В. А. Структуризація ресурсного потенціалу підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / В. А. Гросул, О. М. Филипенко // Бізнес Інформ. - 2013. - № 12. - С. 192-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_12_35 Обгрунтовано структури ресурсного потенціалу підприємств торгівлі на основі виокремлення їх особливостей. Систематизуючи і узагальнюючи наукові праці багатьох учених, розглянуто ресурси підприємств роздрібної торгівлі та розкрито їх галузеві відмінності. Виходячи з вимог господарської практики сучасних підприємств, виділено види нематеріальних ресурсів підприємств торгівлі і визначено їх роль, зміст та склад у ресурсному потенціалі підприємств. У результаті дослідження обгрунтовано структуризацію ресурсного потенціалу, яка відповідає сучасним завданням формування, розвитку та оцінки ресурсного потенціалу підприємств торгівлі.
|
19. |
Гросул В. А. Бенчмаркінг як інструмент управління конкурентним потенціалом підприємств роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / В. А. Гросул, М. В. Афанасьєва // Бізнес Інформ. - 2015. - № 1. - С. 353-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_1_59 Мета роботи - дослідження бенчмаркінгу як сучасного дієвого інструменту управління конкурентним потенціалом підприємств роздрібної торгівлі. Аналіз, систематизація та узагальнення наукових праць багатьох зарубіжних і вітчизняних учених дали можливість розглянути сутність і зміст бенчмаркінгу, згрупувати погляди дослідників на визначення поняття "бенчмаркінг". Визначено об'єкти і результати бенчмаркінгу в розрізі окремих складових елементів конкурентного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі з урахуванням галузевої специфіки, що доводить доцільність використання бенчмаркінгу як дієвого інструменту. Також доведено цінність і значення бенчмаркінгу конкурентного потенціалу, що полягає не лише в уважному вивченні досягнень і помилок інших підприємств роздрібної торгівлі, а й дозволяє господарським суб'єктам галузі розробити власну стратегію успішного розвитку.
|
20. |
Гросул В. А. Формування концепції інтегрованого управління маркетинговим потенціалом торговельного підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Гросул, С. В. Артеменко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2013. - № 1. - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2013_1_23
|
| |