Пошуковий запит: (<.>A=Грет Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Грет Г. Видавнича справа України: сучасний стан і тенденції розвитку [Електронний ресурс] / Г. Грет // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 31. - С. 214-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2011_31_20
|
2. |
Грет Г. Книгорозповсюдження в структурі книжкової справи України [Електронний ресурс] / Г. Грет // Вісник Львівського університету. Сер. : Книгознавство, бібліотекознавство та інформаційні технології. - 2012. - Вип. 7. - С. 105-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlukbit_2012_7_7
|
3. |
Грет Г. П. Стан та проблеми підготовки книготорговельного персоналу України [Електронний ресурс] / Г. П. Грет // Інтелект XXI. - 2013. - № 1-2. - С. 53-62 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2013_1-2_8
|
4. |
Грет Г. П. Реклама в системі маркетингової політики видавництва (за матеріалами науково-видавничого об’єднання "Дух і Літера" [Електронний ресурс] / Г. П. Грет, Д. І. Міненко // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2012. - № 3. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2012_3_11 Досліджено стан рекламної політики науково-видавничого об'єднання "Дух і Літера". Визначено її вплив на діяльність видавництва. Запропоновано шляхи покращання реклами за сучасних складних умов функціонування українських видавництв.
|
5. |
Грет Г. П. Вплив комунікаційної політики на діяльність видавництва [Електронний ресурс] / Г. П. Грет, Д. І. Міненко // Поліграфія і видавнича справа. - 2012. - № 1. - С. 38-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2012_1_7 Досліджено сучасний стан комунікаційної політики видавництв України, зокрема науково-видавничого об'єднання "Дух і Літера" та запропоновано шляхи її поліпшення.
|
6. |
Грет Г. П. Стратегічне управління збутом видавництва (на прикладі інформаційно-аналітичної аґенції "Наш час") [Електронний ресурс] / Г. П. Грет, О. О. Кузьмінчук // Поліграфія і видавнича справа. - 2012. - № 3. - С. 10-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2012_3_4 Розглянуто стратегічне управління збутом видавництва,проаналізовано показники зовнішньої та внутрішньої ефективності стратегії, запропоновано шляхи поліпшення діяльності відділу збуту інформаційно-аналітичної агенції "Наш час".
|
7. |
Грет Г. П. Інноваційна діяльність видавничо-поліграфічної галузі: суть і тенденції розвитку [Електронний ресурс] / Г. П. Грет, М. Ю. Галенко // Поліграфія і видавнича справа. - 2012. - № 4. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2012_4_6
|
8. |
Грет Г. Конкурентоздатність книготорговельного підприємства [Електронний ресурс] / Г. Грет // Вісник КНУКіМ. Сер. : Соціальні комунікації. - 2013. - Вип. 1. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_sk_2013_1_10
|
9. |
Грет Г. П. Вплив каналів розподілу на організацію збуту спеціалізованого видавництва [Електронний ресурс] / Г. П. Грет, К. Мельник // Технологія і техніка друкарства. - 2011. - Вип. 1. - С. 173-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2011_1_28 Досліджено актуальні тенденції в організації збуту продукції спеціалізованим видавництвом.
|
10. |
Грет Г. П. Вплив організаційної структури управління роздрібного книготорговельного підприємства на збут [Електронний ресурс] / Г. П. Грет // Технологія і техніка друкарства. - 2012. - Вип. 1. - С. 176–182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2012_1_26 Розглянуто взаємозв'язок організаційної побудови книготорговельного підприємства та його збутової політики. Проаналізовано переваги і недоліки організаційних структур суб'єктів книжкового бізнесу. Розроблено заходи, спрямовані на удосконалення організаційних структур управління.
|
11. |
Грет Г. П. Організація обслуговування покупців як складова культури роздрібної книжкової торгівлі [Електронний ресурс] / Г. П. Грет, М. Б. Голуб // Поліграфія і видавнича справа. - 2013. - № 1-2. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2013_1-2_2 Розглянуто організацію обслуговування покупців у книготорговельних підприємствах м. Київ, запропоновано шляхи її оптимізації.
|
12. |
Грет Г. П. Шляхи підвищення продуктивності праці персоналу книготорговельних підприємств [Електронний ресурс] / Г. П. Грет, В. С. Пайкова // Поліграфія і видавнича справа. - 2013. - № 3-4. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2013_3-4_5 Розглянуто економічну суть, показники та шляхи підвищення продуктивності праці персоналу книготорговельного підприємства.
|
13. |
Грет Г. П. Товарна політика видавництва "Дух і літера" [Електронний ресурс] / Г. П. Грет, А. В. Гуленко // Поліграфія і видавнича справа. - 2014. - № 1-2. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2014_1-2_4 Надано дослідження маркетингової товарної політики науково-видавничого об'єднання "Дух і Літера" як складової частини маркетингового комплексу підприємства. Проаналізовано основні стратегії та напрями реалізації товарної політики видавництвом.
|
14. |
Грет Г. П. Комерційний ризик у діяльності книготорговельного підприємства [Електронний ресурс] / Г. П. Грет // Поліграфія і видавнича справа. - 2011. - № 2. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2011_2_6 За умов ринку діяльність книготорговельних підприємств є неможливою без ризиків. Висвітлено суть комерційного ризику, надано класифікацію комерційних ризиків, причини їх виникнення. Розглянуто методи визначення ступеня ризику. Запропоновано шляхи зменшення ступеня комерційного ризику.
|
15. |
Грет Г. Комерційна діяльність роздрібного книготорговельного підприємства [Електронний ресурс] / Г. Грет // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 2. - С. 176-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_2_28 Розглянуто поняття "комерційна діяльність", чинники, що впливають на неї за умов ринку, її структуру. Висвітлено системний підхід до комерційної діяльності. Надано показники визначення її ефективності.
|