Пошуковий запит: (<.>A=Горбачов П$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Горбачов П. Ф. Аналіз забруднення повітря транспортними потоками [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, О. О. Холодова // Автомобильный транспорт. - 2008. - Вып. 22. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2008_22_15 Наведено аналіз забруднення повітря в м. Харків та обгрунтовано величину потрібної кількості замірів шкідливих викидів, необхідних для забезпечення достатньої точності результатів оцінки рівня забруднення.
|
2. |
Горбачов П. Ф. Аналітична оцінка мінімальних та максимальних витрат часу пасажирів на зупинці міського маршруту [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, О. В. Макарічев, О. В. Россолов, Є. В. Любий, В. М. Чижик // Автомобильный транспорт. - 2013. - Вып. 32. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2013_32_14 Наведено постановку задачі визначення середнього часу очікування пасажирів транспортних засобів на міських зупинках та результати аналітичного моделювання цієї величини при невідомому пасажирам розкладі руху та двох варіантах організації роботи рухомого складу на маршруті.
|
3. |
Горбачов П. Ф. Обґрунтування показникового закону розподілу довжин перегонів міського пасажирського транспорту [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, О. В. Макарічев, С. В. Свічинський // Автомобильный транспорт. - 2012. - Вып. 31. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2012_31_17
|
4. |
Нагорный Е. В. Совершенствование современных программных пакетов планирования работы маршрутного пассажирского транспорта городов [Електронний ресурс] / Е. В. Нагорный, П. Ф. Горбачов, А. П. Киркин // Вісник Приазовського державного технічного університету. Сер. : Технічні науки. - 2013. - Вип. 26. - С. 228-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpdty_2013_26_36 Приведены основные задачи транспортного планирования работы пассажирского транспорта для украинских городов. Определены приоритетные пути совершенствования современных программных пакетов транспортного планирования с целью их применения при решении задачи маршрутизации общественного транспорта городов.
|
5. |
Горбачов П. Ф. Оцінка середнього часу очікування пасажирів транспортних засобів для маршрутної мережі міста [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, О. В. Макарічев, В. М. Чижик // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. - 2016. - Вып. 72. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2016_72_12 Описано результати розрахунку середнього часу очікування пасажирами маршрутного транспорту на зупинці на базі імітаційного експерименту та порівняно з вже існуючими розрахунковими залежностями.Наведено результати аналітичного моделювання середнього часу очікування пасажирами громадського транспорту для маршрутної мережі міста за умови невідомого розкладу руху транспортних засобів на маршруті.
|
6. |
Горбачов П. Ф. Формалізація процесу обслуговування разових замовлень на перевезення вантажів у міжміському сполученні [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, Н. В. Мосьпан // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. - 2016. - Вып. 72. - С. 66-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2016_72_13 Розглянуто питання прийняття рішення перевізником стосовно доцільності здійснення міжміського перевезення в умовах змінного попиту. Формалізовано процес обслуговування разових замовлень на перевезення вантажів у міжміському сполученні. Сформовано стратегії поведінки перевізників з обслуговування разових замовлень на міжміські вантажоперевезення.
|
7. |
Горбачов П. Ф. Оцінка параметрів попиту на перевезення пасажирів між містами України [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, О. Ю. Шевчук // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. - 2016. - Вып. 72. - С. 75-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2016_72_14 Розроблено методику формування попиту на пасажирські перевезення між містами України, яка базується на гравітаційній моделі та стандартній 4-етапній процедурі моделювання транспортних потоків. Проведено оцінку точності розрахунку транспортних потоків на міжнародних та національних автомобільних дорогах загального користування.
|
8. |
Горбачов П. Ф. Вплив поїздок у приміському сполученні на інтенсивність руху на автомобільних дорогах загального користування [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, А. А. Кочина // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. - 2016. - Вып. 72. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2016_72_15 Наведено результати дослідження закономірностей зміни інтенсивності руху автомобільного транспорту в приміському сполученні на автомобільних дорогах загального користування України. Встановлено можливість адекватного опису інтенсивності транспортних потоків на міжнародних автомобільних дорогах загального користування в передмістях великих міст залежно від відстані ділянки до центру міста.
|
9. |
Горбачов П. Ф. Оцінка інтенсивності міжміських потоків вантажів та автомобілів [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, Н. В. Мосьпан, Д. В. Скрипник // Комунальне господарство міст. Серія : Технічні науки та архітектура. - 2016. - Вип. 130. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_tech_2016_130_13
|
10. |
Горбачов П. Ф. Попит на послуги міського пасажирського транспорту при проведенні масових заходів [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, І. С. Наглюк, О. В. Россолов, В. Ю. Король // Комунальне господарство міст. Серія : Технічні науки та архітектура. - 2015. - Вип. 123. - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_tech_2015_123_15
|
11. |
Горбачов П. Ф. Оцінка ефективності стратегій перевізників з обслуговування разових замовлень на міжміські вантажоперевезення [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, І. С. Наглюк, О. В. Макарічев, Н. В. Мосьпан // Автомобильный транспорт. - 2015. - Вып. 37. - С. 61-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2015_37_11 Розглянуто стратегію поведінки перевізника у процесі обслуговування разових замовлень на перевезення вантажів у міжміському сполученні. Запропоновано підхід до визначення прибутку перевізника за оборотний рейс маятникового міжміського маршруту залежно від наявності або відсутності замовлення в пункті зворотного завантаження та потреби на його очікування.
|
12. |
Горбачов П. Ф. Визначення часу затримки виїзду автобуса з зупинного пункту в потік автомобілів [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, О. В. Макаричев, С. В. Пронін, О. С. Колій // Автомобильный транспорт. - 2014. - Вып. 35. - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2014_35_19 Формалізовано та теоретично обурунтовано методику розрахунку часу затримки виїзду автобуса із зупинного пункту після закінчення посадки пасажирів та закриття дверей, з урахуванням інтенсивності транспортного потоку та характеристик автобуса.
|
13. |
Горбачов П. Ф. Оцінка впливу населених пунктів на інтенсивність руху транспортних потоків у приміському сполученні [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, А. А. Кочина // Автомобильный транспорт. - 2017. - Вып. 40. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2017_40_10 Наведено результати дослідження закономірностей зміни інтенсивності руху вантажних і пасажирських потоків у приміському сполученні. Встановлено можливість опису інтенсивності вантажних і пасажирських транспортних потоків залежно від розташування ділянки і кількості населення міста.
|
14. |
Горбачов П. Ф. Імітаційна модель обслуговування разових замовлень на міжміські вантажоперевезення [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, Н. В. Мосьпан // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. - 2017. - Вып. 76. - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2017_76_8 Обгрунтовано доцільність застосування сучасних методів імітаційного моделювання для дослідження та оцінки діяльності автотранспортних підприємств, що надають послуги з міжміських вантажоперевезень за разовими договорами. Описано імітаційну модель обслуговування разових замовлень на міжміські вантажні перевезення та надаються рекомендації щодо її використання.
|
15. |
Горбачов П. Ф. Інтервальне оцінювання точності розрахунку коефіцієнту співвідношення платних і пільгових пасажирів [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, О. В. Макарічев, Є. В. Любий // Комунальне господарство міст. Серія : Технічні науки та архітектура. - 2018. - Вип. 142. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_tech_2018_142_16
|
16. |
Горбачов П. Ф. Визначення закону розподілу критерію ефективності перевезень вантажів у міжнародному сполученні [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, О. В. Макарічев, Т. В. Немна, С. В. Свічинський // Комунальне господарство міст. Серія : Технічні науки та архітектура. - 2018. - Вип. 144. - С. 15-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_tech_2018_144_5
|
17. |
Горбачов П. Ф. Дослідження затримок учасників руху при пересіченні пішоходами вулиць і доріг через нерегульовані пішохідні переходи [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, О. В. Макарічев, Г. В. Атаманюк // Автомобильный транспорт. - 2018. - Вып. 42. - С. 80-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2018_42_13 Розроблено аналітичні моделі витрат часу пішоходів і транспортних засобів на нерегульованих пішохідних переходах, які створюють основу для визначення оптимального варіанта організації дорожнього руху в місцях пересічення пішохідних та транспортних потоків на ділянках міських вулиць та автомобільних доріг залежно від інтенсивності руху його учасників обох видів.Одержано аналітичні моделі витрат часу пішоходів і ТЗ на регульованих пішохідних переходах із викличними пристроями, які створюють основу для визначення оптимального варіанта організації дорожнього руху в місцях перетинання пішохідних та транспортних потоків на ділянках міських вулиць і автомобільних доріг залежно від інтенсивності руху його учасників обох видів.
|
18. |
Горбачов П. Ф. Модель визначення затримки пішоходів при переході вулиць і доріг поза пішохідним переходом [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, О. В. Макарічев, Г. В. Атаманюк // Автомобильный транспорт. - 2017. - Вып. 41. - С. 82-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2017_41_15 Обгрунтовано доцільність організації дорожнього руху в місцях пересічення транспортних і пішохідних потоків з точки зору витрат часу учасників руху на подолання конфліктної ділянки. Описано аналітичну модель часу затримки пішоходів для найпростішого випадку - при переході вулиці без позначеного пішохідного переходу.
|
19. |
Горбачов П. Ф. Математичне моделювання та алгоритмізація процесів раціональної організації праці водіїв автобусів на маршруті у процесі планування пасажирських перевезень [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, Л. М. Козачок // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. - 2018. - Вып. 83. - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2018_83_15 Надано математичну постановку задачі складання розкладів руху транспортних засобів на маршруті та організації праці водіїв, для вирішення якої необхідно область діаграми випуску автобусів у кожну годину доби надати у вигляді сукупності прямокутників, що відповідають певним умовам та відображають режими роботи персоналу і рухомого складу на маршруті під час здійснення пасажирських перевезень населення міста. У ході досліджень створено раціональні алгоритми вирішення поставленої задачі диспетчеризації пасажирських перевезень.
|
20. |
Горбачов П. Ф. Експериментальне дослідження прибутковості міжнародних автомобільних перевезень вантажів за разовими заявками [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, О. В. Макарічев, Т. В. Немна, С. В. Свічинський // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2018. - Вип. 4. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2018_4_12 Відомим на сьогоднішній день критеріям ефективності виконання вантажних перевезень властивий ряд недоліків. Стосовно разових перевезень у міжнародному сполученні такими недоліками є неврахування особливостей виконання перевезень у певних напрямках, стану ринку, випадковості елементів транспортного процесу, прибутковості перевезення по відношенню до його тривалості. Для їх усунення як критерій ефективності виконання перевезень вантажів за разовими заявками було запропоновано використовувати питомий прибуто перевізника за добу витраченого на оборотний рейс часу. Він являє собою випадкову величину, закон розподілу якої визначається розподілами його складових. Одержаний аналітичний вираз щільності розподілу даного критерію зробив можливим отримання графіків щільності ймовірності питомого прибутку. Дослідження даної щільності було здійснено шляхом проведення повного факторного експерименту. Одержані в результаті криві щільності ймовірності дають уявлення про закономірності зміни питомого прибутку автотранспортного підприємства від виконання перевезень вантажів за разовими замовленнями в напрямку країн ЄС та СНД в залежності від транспортної зони, до якої здійснюється перевезення, тарифу на його виконання в прямому напрямку та відстані доставки. Дані закономірності стали основою для ймовірнісної оцінки ризиків при здійсненні перевізної діяльності за відомих умов виконання рейсу у напрямку з України за кордон, що є цінною інформацією для перевізників при прийнятті рішення щодо виконання перевезення. Приводено значення ймовірності виникнення критичного ризику, тобто ризику мати збитки за результатами перевезення. На основі результатів проведених експериментальних досліджень розроблено рекомендації щодо прийняття рішень про виконання разових міжнародних перевезень, спрямовані зорієнтувати перевізників на ведення статистики доходів, витрат та часових складових транспортного процесу та дозволяють визначити доцільність здійснення доставки чи встановити пріоритет обслуговування заявок.
|
| |