Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (40)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (29)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Головчук А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Головчук А. Ф. 
Розробка конструктивної схеми електронно-керованої паливоподачі дизелів і газодизелів [Електронний ресурс] / А. Ф. Головчук, Ю. І. Габрієль, Р. І. Голодняк // Авиационно-космическая техника и технология. - 2012. - № 10. - С. 140–143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2012_10_28
Розроблено конструктивну схему електронно-керованої паливоподачі дизельних двигунів, які встановлюються на більшості тракторів виробництва країн СНД, без суттєвої зміни їх конструкції. Визначено перелік необхідних давачів та виконавчих механізмів, що в сукупності дозволяють добитись успішного функціонування запропонованої електронної системи паливоподачі та підвищити техніко-економічні показники дизелів та газодизелів. Завдяки повністю електронному управлінні існує можливість взаємодії даної системи з додатковим обладнанням транспортного засобу, запобігати різного роду перевантаженням, можливість дистанційного керування частотою обертання двигуна та моніторингу поточних параметрів роботи двигуна.
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.806 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Головчук А. Ф. 
Вільнопоршневий двигун-гідронасос [Електронний ресурс] / А. Ф. Головчук // Двигатели внутреннего сгорания. - 2013. - № 1. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dvs_2013_1_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.01 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Головчук А. Ф. 
Eлектронна система паливоподачі тракторного дизеля [Електронний ресурс] / А. Ф. Головчук, Ю. І. Габрієль // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2012. - № 25. - С. 72-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2012_25_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 442.823 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Головчук А. Ф. 
Покращення показників роботи газодизелів застосуванням електронно-керованої паливоподачі [Електронний ресурс] / А. Ф. Головчук, Р. І. Голодняк // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2012. - № 25. - С. 84-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2012_25_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 415.7 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Головчук А. Ф. 
Універсальний електронний регулятор для тракторного дизеля [Електронний ресурс] / А. Ф. Головчук, Ю. І. Габрієль // Двигатели внутреннего сгорания. - 2014. - № 1. - С. 31-34 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dvs_2014_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 395.176 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Головчук А. Ф. 
Вільнопоршневий двигун-гідронасос для гідрооб’ємної силової передачі транспортних і мобільних сільськогосподарських машин [Електронний ресурс] / А. Ф. Головчук // Науковий вісник Таврійського державного агротехнологічного університету. - 2016. - Вип. 6, Т. 1. - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvtdau_2016_6_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 860.639 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Головчук А. Ф. 
Гідростатична передача з вільнопоршневим двигуном-гідронасосом [Електронний ресурс] / А. Ф. Головчук // Промислова гідравліка і пневматика. - 2013. - № 2. - С. 97-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inhpn_2013_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.05 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Головчук А. Ф. 
Вдосконалення системи теплопостачання студмістечка уманського національного університету садівництва [Електронний ресурс] / А. Ф. Головчук // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 3. - С. 76-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_3_9
Мета роботи - вирішення актуальної проблеми енергозбереження, ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів та оптимізації системи теплопостачання на базі Уманського національного університету садівництва (УНУС). Досліджено технологічний процес опалення і гарячого водопостачання протягом 2007 - 2015 рр. Реалізація актуальної проблеми енергозбереження грунтується на науково-практичному та ефективному забезпеченні використання палива і енергії. При цьому енергоощадні технології розглянуто як напрям пріоритетного розвитку енергетичної сфери, зниження техногенного навантаження на навколишнє середовище та як один зі шляхів підвищення конкурентоспроможності національної економіки. Проведено збір та аналіз статистичних даних витрати газу і температури зовнішнього повітря за дев'ять років. Розглянуто нові напрямки вирішення проблеми енергозбереження та ефективного використання паливних ресурсів України шляхом впровадження системного підходу, розроблення методики ефективного використання різних видів палива та оптимізації роботи локального опалення з сучасними системами автоматизації й контролю. Проаналізовано і наведено комплексну оцінку впливу різних факторів на економію енергоресурсів з урахуванням людського фактора - професійності й відповідальності операторів котелень та їх начальників, а також відповідних служб контролю. Для студмістечка УНУС здійснено гібридне використання твердопаливних і газових котлів, проведено децентралізацію системи університетського опалення шляхом встановлення 350 індивідуальних опалювальних систем у житлових будинках, віддалених кафедрах та гуртожитках студмістечка. Запропоновано перелік заходів із реальною економією паливно-енергетичних ресурсів та заходи щодо подолання економічної і політичної кризи в країні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 631.755 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Головчук А. Ф. 
Енергозбереження в комунальному теплопостачанні [Електронний ресурс] / А. Ф. Головчук // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Техніка та енергетика АПК. - 2016. - Вип. 256. - С. 87-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_tech_2016_256_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 447.061 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Головчук А. Ф. 
Експлуатаційні дослідження колісного трактора з універсальним регулятором швидкості [Електронний ресурс] / А. Ф. Головчук, Р. М. Харак // Технологічний аудит та резерви виробництва. - 2011. - № 1. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2011_1_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.148 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Головчук А. Ф. 
Математична модель для визначення показників тягово-транспортних засобів [Електронний ресурс] / А. Ф. Головчук // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 3. - С. 92-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_3_11
В науковій статті необхідно вирішити наступні задачі: уточнення математичної моделі для визначення тягово-динамічних, паливно-економічних та екологічних показників мобільних енергетичних засобів; розробку методики теоретичних досліджень системи автоматичного регулювання, статичних та динамічних характеристик автотракторного дизеля з газотурбінним наддувом та мобільного енергетичного засобу. Досліджено робочі процеси автотранспортних засобів та машинно-тракторних агрегатів шляхом математичного моделювання та розробки відповідних алгоритмів і програм для розрахунків цих процесів за умов реальної експлуатації. Для теоретичних досліджень розроблено систему рівнянь, яка описує нелінійну математичну модель системи автоматичного регулювання частоти обертання автотракторного дизеля. Окрім диференційних рівнянь першого та другого порядку, в математичному моделюванні робочих процесів тягово-транспортних засобів використані рівняння, які описують експериментальні характеристики автоматичного регулятора, паливного насоса високого тиску, турбокомпресора і дизеля, а також механічні втрати двигуна та зовнішнє навантаження енергетичного засобу. Розроблена математична модель надає можливість визначити ефективність нових конструктивних, експлуатаційних та технологічних впроваджень, а також різних заходів щодо покращення паливно-економічних та екологічних показників автотранспортних засобів та машинно-тракторних агрегатів в експлуатаційних умовах. Вперше розроблено математичну модель "Тракторист" машинно-тракторний агрегат-дорога (поле)-, яка дозволяє проводити дослідження тракторних транспортних агрегатів за їздовим циклом із урахуванням процесу вирушення, розгону та сталого руху мобільного енергетичного засобу з переключенням передач. За умов затяжної економічної кризи, при відсутності необхідного обладнання, приладів та паливно-мастильних матеріалів, порівняльні дослідження мобільних енергетичних засобів можна провести завдяки розробленим математичним моделям із відповідними алгоритмами та програмами, які доведені до практичного використання. На ці комп'ютерні програми Український інститут інтелектуальної власності видав свідоцтва про реєстрацію авторського права за N 49285, N 49286 та N 49287 від 22 травня 2013 р.
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.258 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського