Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Голдун В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Голдун В. Ю. 
Підвищення якості чавуну компресійних поршневих кілець транспортних двигунів [Електронний ресурс] / В. Ю. Голдун, Л. П. Клименко, В. І. Андрєєв, О. Ф. Прищепов // Авиационно-космическая техника и технология. - 2012. - № 10. - С. 20–23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2012_10_6
Запропоновано принципово нову технологію одержання індивідуальних виливків чавунних поршневих кілець у кокіль виготовлений з композиційного пористого матеріалу на основі губчатого титану. За результатами металографічних досліджень серійних та експериментальних зразків поршневих кілець встановлено, що частка перліту в металевій основі матеріалу відповідно складає 84 % в серійних поршневих кільцях та 94,9 % в дослідних зразках поршневих кілець. Серійний зразок поршневого кільця має структура чавуну з нерівномірно розподіленим пластинчатим графітом гніздободібної форми довжиною 120 - 250 мкм. Дослідний зразок поршневого кільця має структуру чавуну з нерівномірно розподіленим пластинчатим графітом гніздободібної форми довжиною 30 - 60 мкм.
Попередній перегляд:   Завантажити - 553.904 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Клименко Л. П. 
Визначення критичних температур роботи кокілів з композиційних пористих матеріалів на основі титанової губки [Електронний ресурс] / Л. П. Клименко, В. І. Андрєєв, О. Ф. Прищепов, Л. М. Дихта, В. Ю. Голдун // Авиационно-космическая техника и технология. - 2011. - № 7. - С. 84–87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2011_7_19
З метою визначення критичної температури роботи кокілю, виготовленого з композиційного пористого матеріалу, розглянуто деякі особливості структурних перетворень титану та хімічну активність зразків у разі теплового навантаження за наступною програмою: нагрівання від кімнатної температури до температури 950 <$E symbol Р>С зі швидкістю 30 <$E symbol Р>С/хв; витримка за температури 950 <$E symbol Р>С; охолодження до температури 350 <$E symbol Р>С зі швидкістю 30 <$E symbol Р>С/хв. Хімічна активність зразка перевірялася за допомогою методу синхронного термічного аналізу. Мета дослідження - встановити максимальну робочу температуру для кокілів виготовлених з композиційних пористих матеріалів на основі титанової губки. За результатами дослідження встановлено, що оптимальна робоча температура для кокілю з композиційного матеріалу на основі титану становить 500 <$E symbol Р>С.
Попередній перегляд:   Завантажити - 409.053 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Чухлєбов О. В. 
Моделювання режимів роботи системи гарячого альтернативного водопостачання в закладі вищої освіти на півдні України [Електронний ресурс] / О. В. Чухлєбов, Р. О. Крєтов, Н. Ю. Андрєєва, В. Ю. Голдун // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили]. Сер. : Техногенна безпека. - 2012. - Т. 187, Вип. 175. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdutb_2012_187_175_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 500.487 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ловейкін В. С. 
Дослідження та аналіз методів оптимального керування динамічними системами [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, Ю. О. Ромасевич, В. А. Голдун // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Техніка та енергетика АПК. - 2013. - Вип. 185(1). - С. 153-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_tech_2013_185(1)__20
Попередній перегляд:   Завантажити - 556.065 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ловейкін В. С. 
Моделювання оптимальних режимів підйому та опускання вантажу [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, В. А. Голдун // Машинобудування. - 2014. - № 14. - С. 15-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2014_14_5
Проведено моделювання режимів підйому й опускання вантажу на транспортний засіб. За проведення моделювання прийнято, що частота й амплітуда напруги живлення приводного двигуна механізму підйому вантажу змінюються. Встановлено, що зниження швидкості приводу, по відношенню до номінальної швидкості його руху, на етапах навантаження каната (підйом вантажу) та навантаження підвіски транспортного засобу (опускання вантажу) призводить до значного зниження динамічних навантажень у вказаних елементах. Підвищення надійності механізму підйому вантажу та підвіски транспортного засобу, на який виконується посадка вантажу, забезпечується частотним керуванням двигуна механізму підйому вантажу за зміни частоти за оптимальними законами.Проведено моделирование режимов подъема и опускания груза на транспортное средство. При проведении моделирования принято, что частота и амплитуда напряжения питания приводного двигателя механизма подъема груза изменяются. Установлено, что снижение скорости привода, по отношению к номинальной скорости его движения, на этапах нагружения каната (подъем груза) и нагружения подвески транспортного средства (опускание груза) приводит к значительному снижению динамических нагрузок в указанных элементах. Повышение надежности механизма подъема груза и подвески транспортного средства, на которое выполняется посадка груза, обеспечивается частотным управлением двигателя механизма подъема груза при изменении частоты по оптимальным законам.The simulation of lifting and lowering of cargo on a vehicle has been carried out. It is assumed that the frequency and the amplitude of the voltage of a mechanism lifting drive were changed. It has been established the speed reduction reason, with respect to its nominal speed of movement in steps of loading a rope (cargo lifting), and the loading of the vehicle suspension (cargo lowering) leads to a considerable reduction in the dynamic loads of these elements. Improving the reliability of cargo lifting mechanism and suspension of the vehicle is provided by frequency control of the cargo lifting mechanism engine. The frequency has variable by the optimal laws.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.478 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Ловейкін В. С. 
Встановлення та аналіз умов усунення коливань елементів динамічної системи "мостовий кран-вантаж" [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, Ю. О. Ромасевич, В. А. Голдун // Збірник наукових праць Вінницького національного аграрного університету. Серія : Технічні науки. - 2012. - Вип. 10(2). - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpvnutn_2012_10(2)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 476.088 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ловейкін В. С. 
Експериментальні дослідження динаміки підйому і опускання вантажу за оптимальними законами [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, В. А. Голдун, Ю. О. Ромасевич // Підйомно-транспортна техніка. - 2016. - № 1. - С. 21-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pidtt_2016_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 391.181 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ловейкін В. С. 
Динамічний аналіз навантаження підвіски транспортного засобу при опусканні вантажу [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, Ю. О. Ромасевич, В. А. Голдун // Машинобудування. - 2015. - № 16. - С. 22-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2015_16_5
Розраховано динамічні навантаження у підвісці транспортного засобу під час опускання вантажу на його поверхню. Дослідження приведено з урахуванням припущення щодо незмінності швидкості збігання канату з барабану. Для опису динаміки руху зведених мас транспортного засобу та вантажу протягом етапу навантаження підвіски та її вільних коливань використано диференціальне рівняння другого порядку зі змінними коефіцієнтами. Знайдено аналітичний розв’язок диференціального рівняння, що надало змогу встановити момент часу переходу між етапами, а також залежність, яка описує коефіцієнт динамічності підвіски транспортного засобу від маси вантажу і швидкості збігання канату з барабану. Знайдена залежність може бути використана для обгрунтування величини швидкості збігання канату з барабану на етапі навантаження підвіски транспортного засобу з метою зниження динамічних навантажень в ній.Рассчитаны динамические нагрузки в подвеске транспортного средства во время опускания груза на его поверхность. Исследования приведены с учетом предположения о неизменности скорости сбегания каната с барабана. Для описания динамики движения приведенных масс транспортного средства и груза в течение этапа нагрузки подвески и ее свободных колебаний использовано дифференциальное уравнение второго порядка с переменными коэффициентами. Найдено аналитическое решение дифференциального уравнения, что позволило установить момент времени перехода между этапами, а также зависимость, которая описывает коэффициент динамичности подвески транспортного средства от массы груза и скорости сбегания каната с барабана. Найденная зависимость может быть использована для обоснования величины скорости сбегания каната с барабана на этапе нагрузки подвески транспортного средства с целью снижения динамических нагрузок в ней.The dynamic loads in the suspension of a vehicle during a cargo lowering have been calculated. Studies have been carried out with the assumption of the immutability of the speed of the running-off rope from the drum. To describe the dynamics of movement of the mass of the vehicle and cargo during loading phase and the phase of suspension free oscillations used second order differential equation with variable coefficients. An analytic solution of a differential equation has been found. It allowed finda transition moment between phases, as well as the dependence that describes the dynamic factor of the vehicle suspension by weight of the cargo and speed of the rope running-off from the drum. The obtained dependence can be used to study the speed of the rope running-off from the drum on the phase of the vehicle suspension loading to reduce the dynamic loads in it.
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.838 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Ловейкін В. С. 
Оптимізація керування механізмом підйому вантажу при підйомі та опусканні вантажу на транспортний засіб [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, Ю. О. Ромасевич, В. А. Голдун // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Техніка та енергетика АПК. - 2017. - Вип. 262. - С. 341-353. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_tech_2017_262_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 766.467 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Ловейкін В. С. 
Аналіз математичної моделі динаміки підйому вантажу прольотним краном [Електронний ресурс] / В. С. Ловейкін, В. А. Голдун // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Техніка та енергетика АПК. - 2014. - Вип. 196(1). - С. 93-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_tech_2014_196(1)__14
Попередній перегляд:   Завантажити - 553.156 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського