Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гнідіна О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Гнідіна О. Ю. Ребрендинг торгової марки на споживчому ринку [Електронний ресурс] / О. Ю. Гнідіна, О. В. Зозульов // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2014. - № 11. - С. 390-394. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2014_11_61 Досліджено ступінь вивченості ребрендингу торгової марки в науковій літературі, розглянуто його місце в продуктово-ринковій стратегії компанії. Показаний взаємозв'язок між диференціацією, позиціонуванням, брендингом та ребрендингом. Ребрендинг розглядається як ефективний інструмент підвищення лояльності споживачів, розширення цільової аудиторії, одержання конкурентних переваг і як засіб утримання та посилення позицій підприємства на ринку. Визначено завдання ребрендингу, а також умови необхідності його застосування компанією. Розроблено поетапний алгоритм реалізації процесу ребрендингу, систематизовані стратегічні напрями його здійснення. Визначено відмінні особливості здійснення ребрендингу торгової марки на споживчому ринку, розуміння яких є однією з необхідних умов стійкого і довгострокового існування компанії на ринку.
|
|
|