Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (12)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Глухов І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Глухов І. Г. 
Ефективність формування еколого-правової компетентності майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / І. Г. Глухов // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 3. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_3_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.486 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Степанюк С. 
Значення мотивацій сучасної людини у формуванні основ здорового способу життя [Електронний ресурс] / С. Степанюк, І. Глухов, В. Коваль, М. Гаргола // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2018. - Вип. 5. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2018_5_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 579.092 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Шалар О. Г. 
Прояв властивостей особистості та фізичних якостей юних гімнасток у спортивній діяльності [Електронний ресурс] / О. Г. Шалар, І. Г. Глухов, А. О. Новокшанова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2018. - Вип. 154(1). - С. 197-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2018_154(1)__45
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.13 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Степанюк С. І. 
Створення та розвиток Херсонського центру фізичної культури та спорту інвалідів "Інваспорт" [Електронний ресурс] / С. І. Степанюк, І. Г. Глухов, Ж. М. Ломака, В. П. Ткачук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2018. - Вип. 2. - С. 252-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2018_2_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 539.761 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Голяка С. 
Антропометричні та функціональні показники спортсменів з різним типом конституції тіла [Електронний ресурс] / С. Голяка, І. Глухов // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2018. - № 6. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2018_6_9
Мета роботи - визначити основні антропометричні показники, рівень функціонального стану серцево-судинної та дихальної систем спортсменів залежно від типу конституції їх тіла. У процесі дослідження здійснено вимірювання типу конституції тіла, морфологічних показників та показників функціонального стану серцево-судинної та дихальної систем спортсменів. Сформовано дві експериментальні групи зі спортсменів ХВУФК. Здійснено аналіз антропометричних та функціональних показників серцево-судинної та дихальної систем спортсменів, що спеціалізуються у вільній боротьбі та веслуванні на байдарках і каное, ХВУФК. Показано залежність стану морфологічних та функціональних показників спортсменів у залежності від типу конституції тіла. Висновки: встановлено залежність між типом конституції тіла із морфологічними і функціональними показниками спортсменів, що спеціалізуються у вільній боротьбі та веслуванні на байдарках і каное.
Попередній перегляд:   Завантажити - 224.556 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Голяка С. К. 
Динаміка рівня розвитку фізичної працездатності борчинь вільного стилю [Електронний ресурс] / С. К. Голяка, І. Г. Глухов, К. В. Дробот // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 3. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2019_3_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 671.779 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Городинська І. В. 
Організаційно-педагогічна технологія менеджменту спортивного клубу як умова ефективного управління фізкультурно-оздоровчою та спортивно-масовою роботою у вищому закладі освіти [Електронний ресурс] / І. В. Городинська, І. Г. Глухов, Ю. А. Грабовський // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 5К. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_5K_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 686.197 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Пришва О. 
Активізація фізичної активності високої інтенсивності чоловіків у літній період складовими способу життя [Електронний ресурс] / О. Пришва, І. Глухов, М. Круглик // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2019. - № 4. - С. 61-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2019_4_12
Фізична активність високої та середньої інтенсивності - важлива складова частина здоров'я чоловіків молодого та середнього віку. На фоні тотального малорухомого способу життя активізація фізичної активності високої інтенсивності (ФАВІ) чоловіків доступними й природними засобами складників способу життя, що змінюють добовий енергетичний баланс, набуває актуальності, ураховуючи фактори сезонності. Мета дослідження - аналіз ефективності методу природної активізації ФАВІ чоловіків молодого й середнього віку корекцією енергетичного балансу організму в літній сезон. На першому етапі досліджували фізичний стан чоловіків, їх фізичну активність та харчування напередодні ФАВІ; вираховували ІП співвідношення кількості пройдених кроків до кількості спожитих грамів їжі й відносної ваги спожитих продуктів тваринного та рослинного походження; отримані дані порівнювали з повсякденними показниками. Результатом стали індивідуальні моделі ІП з урахуванням відносної ваги спожитих тваринних і рослинних продуктів. На другому етапі експерименту чоловіки цілеспрямовано дотримувалися цих моделей, по закінченню порівнювали показники фізичного стану з початковими результатами. Основу експериментальних моделей констатувального експерименту становили відмінності між днями напередодні ФАВІ та звичайними: ІП - 44,58 %, загальна фізична активність - 21,31 %, відносна вага тваринних продуктів - 14,65 %, відносна вага рослинних продуктів - 10,62 %, відносна вага спожитих продуктів - 10,04 %. Основою моделі способу життя чоловіків у формувальному експерименті були індивідуальні ІП - Me = 1,66 кроків на грам спожитої їжі за добу, якого притримувалися чоловіки напередодні ФАВІ. Метод корекції енергетичного балансу чоловіків напередодні ФАВІ надав змогу збільшити кількість занять на тиждень ФАВІ на 45,89 %; кількість кроків ФАВІ - на 25,08 %; затраченого часу занять - на 11,41 %. Позитивні зміни відзначено у фізичному стані чоловіків. Висновки: розроблена методика природної активізації ФАВІ чоловіків складниками способу життя на основі моделювання добового енергетичного балансу організму, виявилась ефективною. Збільшення енергетичних запасів організму стимулює бажання занять ФАВІ наступного дня в літній період.Фізична активність високої та середньої інтенсивності - важлива складова частина здоров'я чоловіків молодого та середнього віку. На фоні тотального малорухомого способу життя активізація фізичної активності високої інтенсивності (ФАВІ) чоловіків доступними й природними засобами складників способу життя, що змінюють добовий енергетичний баланс, набуває актуальності, ураховуючи фактори сезонності. Мета дослідження - аналіз ефективності методу природної активізації ФАВІ чоловіків молодого й середнього віку корекцією енергетичного балансу організму в літній сезон. На першому етапі досліджували фізичний стан чоловіків, їх фізичну активність та харчування напередодні ФАВІ; вираховували ІП співвідношення кількості пройдених кроків до кількості спожитих грамів їжі й відносної ваги спожитих продуктів тваринного та рослинного походження; отримані дані порівнювали з повсякденними показниками. Результатом стали індивідуальні моделі ІП з урахуванням відносної ваги спожитих тваринних і рослинних продуктів. На другому етапі експерименту чоловіки цілеспрямовано дотримувалися цих моделей, по закінченню порівнювали показники фізичного стану з початковими результатами. Основу експериментальних моделей констатувального експерименту становили відмінності між днями напередодні ФАВІ та звичайними: ІП - 44,58 %, загальна фізична активність - 21,31 %, відносна вага тваринних продуктів - 14,65 %, відносна вага рослинних продуктів - 10,62 %, відносна вага спожитих продуктів - 10,04 %. Основою моделі способу життя чоловіків у формувальному експерименті були індивідуальні ІП - Me = 1,66 кроків на грам спожитої їжі за добу, якого притримувалися чоловіки напередодні ФАВІ. Метод корекції енергетичного балансу чоловіків напередодні ФАВІ надав змогу збільшити кількість занять на тиждень ФАВІ на 45,89 %; кількість кроків ФАВІ - на 25,08 %; затраченого часу занять - на 11,41 %. Позитивні зміни відзначено у фізичному стані чоловіків. Висновки: розроблена методика природної активізації ФАВІ чоловіків складниками способу життя на основі моделювання добового енергетичного балансу організму, виявилась ефективною. Збільшення енергетичних запасів організму стимулює бажання занять ФАВІ наступного дня в літній період.
Попередній перегляд:   Завантажити - 767.994 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Крюков Ю. М. 
Фізичні вправи на етапі загальної базової підготовки плавців [Електронний ресурс] / Ю. М. Крюков, М. А. Бєлоус, І. Г. Глухов // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. - 2019. - № 2. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_FViS_2019_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.114 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Задорожна О. Р. 
Особливості комплектування складу учасників ігор ХХХІІ Олімпіади 2020 у Токіо (на прикладі спортивних єдиноборств) [Електронний ресурс] / О. Р. Задорожна, Ю. А. Бріскін, М. П. Пітин, В. Потоп, Ж. В. Гращенкова, І. Г. Глухов, К. В. Дробот // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2020. - Т. 5, № 3. - С. 445-449. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2020_5_3_62
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.681 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Глухов І. Г. 
Теоретичний аналіз проблем та актуальних напрямів навчання студентської молоді плаванню [Електронний ресурс] / І. Г. Глухов, М. П. Пітин, К. В. Дробот, К. В. Абрамов // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2020. - Т. 5, № 4. - С. 406-413. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2020_5_4_58
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.485 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Хіменес Х. Р. 
Монополія та конкуренція в американському футболі в історії та сучасності [Електронний ресурс] / Х. Р. Хіменес, Ю. А. Бріскін, М. П. Пітин, І. Г. Глухов, К. В. Дробот // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2020. - Т. 5, № 5. - С. 364-370. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2020_5_5_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 294.199 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Глухов І. Г. 
Формування комплексу показників контролю студентів у процесі навчання плаванню [Електронний ресурс] / І. Г. Глухов, К. В. Дробот, Г. Г. Глухова, О. С. Еделєв, К. В. Абрамов // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2020. - Т. 5, № 5. - С. 406-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2020_5_5_57
Попередній перегляд:   Завантажити - 382.227 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Кострікова К. 
Ефективність упровадження програми олімпійської освіти у формуванні поведінкових рис учнів початкової школи [Електронний ресурс] / К. Кострікова, О. Кольцова, В. Коваль, І. Глухов // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2020. - № 3. - С. 23-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2020_3_6
Висвітлено актуальність проблеми формування культури здоров'я та здорового способу життя учнів початкової школи закладів середньої освіти (ЗСО). За рахунок процесу інтеграції програми олімпійської освіти (ОО) в ЗСО будуватиметься за допомогою крос-курікулярної технології, яка передбачає, що кожен урок - це окремий блок, який має чітко визначену структуру. Діяльність учителя зводитиметься не до ретрансляції знань, а до створення компетентнісного освітнього середовища для пошуку та відкриттів. Розглянуто програму ОО, яка є передумовою для того, щоб молодь долучилася до спорту, спричинивши зростання здорового способу життя, позитивного впливу на формування цінностей та особистість. Із метою виявлення ефективності програми з використанням олімпійських цінностей у процесі роботи з учнями ЗСО м. Херсон проведено комплексну діагностику сформованості поведінкових рис цінностей дітей за допомогою методики "Олімпійський опитувальник" Р. Телама, метод семантичного диференціалу В. Ф. Петренко. Важливою особливістю інтеграції олімпійських цінностей в освітній процес школярів є заохочення чіткого та послідовного послання на те, наскільки спорт є важливою частиною культури, що має величезний виховний вплив. Доведено, що з упровадженням у заклади середньої освіти програми олімпійської освіти діти та молодь розуміють, що довговічність, яка зумовлена спортом, висвітлює інші цілі життя та допомагає знайти свій власний шлях у суспільстві. Олімпійський спорт, ОО, концепція спортивних занять і виховання особистості в культурі олімпійських цінностей підкреслюють значення загальних людських цінностей. Глобальний орієнтир в ОО - виховання молодої людини з осмисленням гуманістичних ідеалів, здорового способу життя, позитивного мислення, цінності олімпізму та віри в майбутнє.
Попередній перегляд:   Завантажити - 730.561 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Богуславська В. 
Удосконалення теоретичної підготовленості спортсменів -початківців у циклічних видах спорту [Електронний ресурс] / В. Богуславська, І. Глухов, К. Дробот, М. Пітин // Спортивна наука та здоров’я людини. - 2020. - № 1. - С. 4-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spschuh_2020_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.004 Mb    Зміст випуску     Цитування
16.

Пітин М. 
Динаміка показників техніко-тактичної підготовленості спортсменів на етапі спеціалізованої базової підготовки у панкратіоні [Електронний ресурс] / М. Пітин, О. Согор, А. Окопний, І. Глухов, К. Дробот // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2020. - Вип. 17. - С. 51-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2020_17_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 804.227 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Глухов І. 
Обґрунтування системи навчання плавання студентів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / І. Глухов // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2021. - Вип. 20. - С. 34-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2021_20_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 762.336 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Глухов І. Г. 
Методологічна основа наукового обґрунтування системи навчання студентів ЗВО плаванню [Електронний ресурс] / І. Г. Глухов, К. В. Дробот, К. В. Абрамов, М. П. Пітин // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 10. - С. 261-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2020_10_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.998 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Глухов І. Г. 
Теоретичне обґрунтування контролю у навчанні студентів закладів вищої освіти плавання в межах фізичного виховання [Електронний ресурс] / І. Г. Глухов, М. П. Пітин // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2021. - Т. 6, № 2. - С. 270-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2021_6_2_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 412.952 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Глухов І. 
Концепція системи навчання плавання студентів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / І. Глухов, М. Пітин // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2021. - № 1. - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2021_1_3
Нагальною науковою та прикладною проблемою сучасного фізичного виховання в закладах вищої освіти (ЗВО) є обгрунтування системного підходу до навчання студентів плавання, що враховуватиме наявний досвід і сучасні вимоги, студентоцентризм процесу й об'єктивність критеріїв забезпечення. Мета роботи - обгрунтувати концепцію системи навчання плавання студентів ЗВО. Матеріал і методи: теоретичний аналіз та узагальнення, вивчення документальних матеріалів, соціологічні методи опитування, системний аналіз, історико-логічні методи. Ключовим чинником концепції є вхідна інформації. Вона підрозділяється на кілька елементів. Перший елемент визначається суттєвою суспільною значущістю. Більш наближеними до предмету наукового пізнання виступають суб'єктна та об'єктна значимість навчання плавання. Кожен з елементів вихідної інформації несе відповідальність за зміст і спрямованість окремих елементів на рівні системи навчання плавання студентів. Базовим блоком концепції виступає система навчання плавання студентів ЗВО. Визначено необхідність розмежування двох частин цієї системи. Перша з них (процесна) містить значну частину елементів (компонентів), які надають змогу зрозуміти сутність цієї системи, друга - результатна. Підсумком концепції навчання плавання студентів ЗВО в умовах фізичного виховання є наявність вихідної інформації. Базовими функціями системи навчання плавання студентів ЗВО визначено такі: соціалізувальну, комунікативну, мотиваційну, прогресувальну, систематичну, самостверджувальну, оздоровчо-корекційну, прикладну. Спеціальними для системи навчання плавання студентів ЗВО вважаємо такі принципи: поліструктурності та диференційованості, відповідності та грунтовності, ресурсності та мотивації, індивідуальності та доцільності, динамізму та прогресування, контролю та керованості. На теоретичному та методологічному рівні доведено можливість створення передумов навчання плавання студентів ЗВО в умовах фізичного виховання. Вони полягають в запропонованій концепції, що безпосередньо містить опис вхідної інформації, обгрунтування та характеристику системи навчання плавання студентів закладів вищої освіти (із виокремленням процесної та результатної частин) і вихідну інформацію.
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.329 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського