Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Глухов І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Глухов І. Г. Ефективність формування еколого-правової компетентності майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / І. Г. Глухов // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 3. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_3_27
| 2. |
Степанюк С. Значення мотивацій сучасної людини у формуванні основ здорового способу життя [Електронний ресурс] / С. Степанюк, І. Глухов, В. Коваль, М. Гаргола // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2018. - Вип. 5. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2018_5_38
| 3. |
Шалар О. Г. Прояв властивостей особистості та фізичних якостей юних гімнасток у спортивній діяльності [Електронний ресурс] / О. Г. Шалар, І. Г. Глухов, А. О. Новокшанова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2018. - Вип. 154(1). - С. 197-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2018_154(1)__45
| 4. |
Степанюк С. І. Створення та розвиток Херсонського центру фізичної культури та спорту інвалідів "Інваспорт" [Електронний ресурс] / С. І. Степанюк, І. Г. Глухов, Ж. М. Ломака, В. П. Ткачук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2018. - Вип. 2. - С. 252-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2018_2_35
| 5. |
Голяка С. Антропометричні та функціональні показники спортсменів з різним типом конституції тіла [Електронний ресурс] / С. Голяка, І. Глухов // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2018. - № 6. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2018_6_9 Мета роботи - визначити основні антропометричні показники, рівень функціонального стану серцево-судинної та дихальної систем спортсменів залежно від типу конституції їх тіла. У процесі дослідження здійснено вимірювання типу конституції тіла, морфологічних показників та показників функціонального стану серцево-судинної та дихальної систем спортсменів. Сформовано дві експериментальні групи зі спортсменів ХВУФК. Здійснено аналіз антропометричних та функціональних показників серцево-судинної та дихальної систем спортсменів, що спеціалізуються у вільній боротьбі та веслуванні на байдарках і каное, ХВУФК. Показано залежність стану морфологічних та функціональних показників спортсменів у залежності від типу конституції тіла. Висновки: встановлено залежність між типом конституції тіла із морфологічними і функціональними показниками спортсменів, що спеціалізуються у вільній боротьбі та веслуванні на байдарках і каное.
| 6. |
Голяка С. К. Динаміка рівня розвитку фізичної працездатності борчинь вільного стилю [Електронний ресурс] / С. К. Голяка, І. Г. Глухов, К. В. Дробот // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 3. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2019_3_8
| 7. |
Городинська І. В. Організаційно-педагогічна технологія менеджменту спортивного клубу як умова ефективного управління фізкультурно-оздоровчою та спортивно-масовою роботою у вищому закладі освіти [Електронний ресурс] / І. В. Городинська, І. Г. Глухов, Ю. А. Грабовський // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 5К. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_5K_20
| 8. |
Пришва О. Активізація фізичної активності високої інтенсивності чоловіків у літній період складовими способу життя [Електронний ресурс] / О. Пришва, І. Глухов, М. Круглик // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2019. - № 4. - С. 61-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2019_4_12 Фізична активність високої та середньої інтенсивності - важлива складова частина здоров'я чоловіків молодого та середнього віку. На фоні тотального малорухомого способу життя активізація фізичної активності високої інтенсивності (ФАВІ) чоловіків доступними й природними засобами складників способу життя, що змінюють добовий енергетичний баланс, набуває актуальності, ураховуючи фактори сезонності. Мета дослідження - аналіз ефективності методу природної активізації ФАВІ чоловіків молодого й середнього віку корекцією енергетичного балансу організму в літній сезон. На першому етапі досліджували фізичний стан чоловіків, їх фізичну активність та харчування напередодні ФАВІ; вираховували ІП співвідношення кількості пройдених кроків до кількості спожитих грамів їжі й відносної ваги спожитих продуктів тваринного та рослинного походження; отримані дані порівнювали з повсякденними показниками. Результатом стали індивідуальні моделі ІП з урахуванням відносної ваги спожитих тваринних і рослинних продуктів. На другому етапі експерименту чоловіки цілеспрямовано дотримувалися цих моделей, по закінченню порівнювали показники фізичного стану з початковими результатами. Основу експериментальних моделей констатувального експерименту становили відмінності між днями напередодні ФАВІ та звичайними: ІП - 44,58 %, загальна фізична активність - 21,31 %, відносна вага тваринних продуктів - 14,65 %, відносна вага рослинних продуктів - 10,62 %, відносна вага спожитих продуктів - 10,04 %. Основою моделі способу життя чоловіків у формувальному експерименті були індивідуальні ІП - Me = 1,66 кроків на грам спожитої їжі за добу, якого притримувалися чоловіки напередодні ФАВІ. Метод корекції енергетичного балансу чоловіків напередодні ФАВІ надав змогу збільшити кількість занять на тиждень ФАВІ на 45,89 %; кількість кроків ФАВІ - на 25,08 %; затраченого часу занять - на 11,41 %. Позитивні зміни відзначено у фізичному стані чоловіків. Висновки: розроблена методика природної активізації ФАВІ чоловіків складниками способу життя на основі моделювання добового енергетичного балансу організму, виявилась ефективною. Збільшення енергетичних запасів організму стимулює бажання занять ФАВІ наступного дня в літній період.Фізична активність високої та середньої інтенсивності - важлива складова частина здоров'я чоловіків молодого та середнього віку. На фоні тотального малорухомого способу життя активізація фізичної активності високої інтенсивності (ФАВІ) чоловіків доступними й природними засобами складників способу життя, що змінюють добовий енергетичний баланс, набуває актуальності, ураховуючи фактори сезонності. Мета дослідження - аналіз ефективності методу природної активізації ФАВІ чоловіків молодого й середнього віку корекцією енергетичного балансу організму в літній сезон. На першому етапі досліджували фізичний стан чоловіків, їх фізичну активність та харчування напередодні ФАВІ; вираховували ІП співвідношення кількості пройдених кроків до кількості спожитих грамів їжі й відносної ваги спожитих продуктів тваринного та рослинного походження; отримані дані порівнювали з повсякденними показниками. Результатом стали індивідуальні моделі ІП з урахуванням відносної ваги спожитих тваринних і рослинних продуктів. На другому етапі експерименту чоловіки цілеспрямовано дотримувалися цих моделей, по закінченню порівнювали показники фізичного стану з початковими результатами. Основу експериментальних моделей констатувального експерименту становили відмінності між днями напередодні ФАВІ та звичайними: ІП - 44,58 %, загальна фізична активність - 21,31 %, відносна вага тваринних продуктів - 14,65 %, відносна вага рослинних продуктів - 10,62 %, відносна вага спожитих продуктів - 10,04 %. Основою моделі способу життя чоловіків у формувальному експерименті були індивідуальні ІП - Me = 1,66 кроків на грам спожитої їжі за добу, якого притримувалися чоловіки напередодні ФАВІ. Метод корекції енергетичного балансу чоловіків напередодні ФАВІ надав змогу збільшити кількість занять на тиждень ФАВІ на 45,89 %; кількість кроків ФАВІ - на 25,08 %; затраченого часу занять - на 11,41 %. Позитивні зміни відзначено у фізичному стані чоловіків. Висновки: розроблена методика природної активізації ФАВІ чоловіків складниками способу життя на основі моделювання добового енергетичного балансу організму, виявилась ефективною. Збільшення енергетичних запасів організму стимулює бажання занять ФАВІ наступного дня в літній період.
| 9. |
Крюков Ю. М. Фізичні вправи на етапі загальної базової підготовки плавців [Електронний ресурс] / Ю. М. Крюков, М. А. Бєлоус, І. Г. Глухов // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. - 2019. - № 2. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_FViS_2019_2_15
| 10. |
Задорожна О. Р. Особливості комплектування складу учасників ігор ХХХІІ Олімпіади 2020 у Токіо (на прикладі спортивних єдиноборств) [Електронний ресурс] / О. Р. Задорожна, Ю. А. Бріскін, М. П. Пітин, В. Потоп, Ж. В. Гращенкова, І. Г. Глухов, К. В. Дробот // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2020. - Т. 5, № 3. - С. 445-449. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2020_5_3_62
| 11. |
Глухов І. Г. Теоретичний аналіз проблем та актуальних напрямів навчання студентської молоді плаванню [Електронний ресурс] / І. Г. Глухов, М. П. Пітин, К. В. Дробот, К. В. Абрамов // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2020. - Т. 5, № 4. - С. 406-413. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2020_5_4_58
| 12. |
Хіменес Х. Р. Монополія та конкуренція в американському футболі в історії та сучасності [Електронний ресурс] / Х. Р. Хіменес, Ю. А. Бріскін, М. П. Пітин, І. Г. Глухов, К. В. Дробот // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2020. - Т. 5, № 5. - С. 364-370. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2020_5_5_51
| 13. |
Глухов І. Г. Формування комплексу показників контролю студентів у процесі навчання плаванню [Електронний ресурс] / І. Г. Глухов, К. В. Дробот, Г. Г. Глухова, О. С. Еделєв, К. В. Абрамов // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2020. - Т. 5, № 5. - С. 406-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2020_5_5_57
| 14. |
Кострікова К. Ефективність упровадження програми олімпійської освіти у формуванні поведінкових рис учнів початкової школи [Електронний ресурс] / К. Кострікова, О. Кольцова, В. Коваль, І. Глухов // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2020. - № 3. - С. 23-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2020_3_6 Висвітлено актуальність проблеми формування культури здоров'я та здорового способу життя учнів початкової школи закладів середньої освіти (ЗСО). За рахунок процесу інтеграції програми олімпійської освіти (ОО) в ЗСО будуватиметься за допомогою крос-курікулярної технології, яка передбачає, що кожен урок - це окремий блок, який має чітко визначену структуру. Діяльність учителя зводитиметься не до ретрансляції знань, а до створення компетентнісного освітнього середовища для пошуку та відкриттів. Розглянуто програму ОО, яка є передумовою для того, щоб молодь долучилася до спорту, спричинивши зростання здорового способу життя, позитивного впливу на формування цінностей та особистість. Із метою виявлення ефективності програми з використанням олімпійських цінностей у процесі роботи з учнями ЗСО м. Херсон проведено комплексну діагностику сформованості поведінкових рис цінностей дітей за допомогою методики "Олімпійський опитувальник" Р. Телама, метод семантичного диференціалу В. Ф. Петренко. Важливою особливістю інтеграції олімпійських цінностей в освітній процес школярів є заохочення чіткого та послідовного послання на те, наскільки спорт є важливою частиною культури, що має величезний виховний вплив. Доведено, що з упровадженням у заклади середньої освіти програми олімпійської освіти діти та молодь розуміють, що довговічність, яка зумовлена спортом, висвітлює інші цілі життя та допомагає знайти свій власний шлях у суспільстві. Олімпійський спорт, ОО, концепція спортивних занять і виховання особистості в культурі олімпійських цінностей підкреслюють значення загальних людських цінностей. Глобальний орієнтир в ОО - виховання молодої людини з осмисленням гуманістичних ідеалів, здорового способу життя, позитивного мислення, цінності олімпізму та віри в майбутнє.
| 15. |
Богуславська В. Удосконалення теоретичної підготовленості спортсменів -початківців у циклічних видах спорту [Електронний ресурс] / В. Богуславська, І. Глухов, К. Дробот, М. Пітин // Спортивна наука та здоров’я людини. - 2020. - № 1. - С. 4-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spschuh_2020_1_3
| 16. |
Пітин М. Динаміка показників техніко-тактичної підготовленості спортсменів на етапі спеціалізованої базової підготовки у панкратіоні [Електронний ресурс] / М. Пітин, О. Согор, А. Окопний, І. Глухов, К. Дробот // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2020. - Вип. 17. - С. 51-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2020_17_11
| 17. |
Глухов І. Обґрунтування системи навчання плавання студентів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / І. Глухов // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2021. - Вип. 20. - С. 34-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2021_20_7
| 18. |
Глухов І. Г. Методологічна основа наукового обґрунтування системи навчання студентів ЗВО плаванню [Електронний ресурс] / І. Г. Глухов, К. В. Дробот, К. В. Абрамов, М. П. Пітин // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 10. - С. 261-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2020_10_43
| 19. |
Глухов І. Г. Теоретичне обґрунтування контролю у навчанні студентів закладів вищої освіти плавання в межах фізичного виховання [Електронний ресурс] / І. Г. Глухов, М. П. Пітин // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2021. - Т. 6, № 2. - С. 270-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2021_6_2_39
| 20. |
Глухов І. Концепція системи навчання плавання студентів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / І. Глухов, М. Пітин // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2021. - № 1. - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2021_1_3 Нагальною науковою та прикладною проблемою сучасного фізичного виховання в закладах вищої освіти (ЗВО) є обгрунтування системного підходу до навчання студентів плавання, що враховуватиме наявний досвід і сучасні вимоги, студентоцентризм процесу й об'єктивність критеріїв забезпечення. Мета роботи - обгрунтувати концепцію системи навчання плавання студентів ЗВО. Матеріал і методи: теоретичний аналіз та узагальнення, вивчення документальних матеріалів, соціологічні методи опитування, системний аналіз, історико-логічні методи. Ключовим чинником концепції є вхідна інформації. Вона підрозділяється на кілька елементів. Перший елемент визначається суттєвою суспільною значущістю. Більш наближеними до предмету наукового пізнання виступають суб'єктна та об'єктна значимість навчання плавання. Кожен з елементів вихідної інформації несе відповідальність за зміст і спрямованість окремих елементів на рівні системи навчання плавання студентів. Базовим блоком концепції виступає система навчання плавання студентів ЗВО. Визначено необхідність розмежування двох частин цієї системи. Перша з них (процесна) містить значну частину елементів (компонентів), які надають змогу зрозуміти сутність цієї системи, друга - результатна. Підсумком концепції навчання плавання студентів ЗВО в умовах фізичного виховання є наявність вихідної інформації. Базовими функціями системи навчання плавання студентів ЗВО визначено такі: соціалізувальну, комунікативну, мотиваційну, прогресувальну, систематичну, самостверджувальну, оздоровчо-корекційну, прикладну. Спеціальними для системи навчання плавання студентів ЗВО вважаємо такі принципи: поліструктурності та диференційованості, відповідності та грунтовності, ресурсності та мотивації, індивідуальності та доцільності, динамізму та прогресування, контролю та керованості. На теоретичному та методологічному рівні доведено можливість створення передумов навчання плавання студентів ЗВО в умовах фізичного виховання. Вони полягають в запропонованій концепції, що безпосередньо містить опис вхідної інформації, обгрунтування та характеристику системи навчання плавання студентів закладів вищої освіти (із виокремленням процесної та результатної частин) і вихідну інформацію.
| | |
|
|