Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Георгян Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Георгян Н. М. Особливості організації навчально-пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку у процесі засвоєння рухів [Електронний ресурс] / Н. М. Георгян, Т. А. Садова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 13(1). - С. 75-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_13(1)__14
| 2. |
Георгян Н. М. Освітнє середовище як умова виховання майбутніх педагогів на ціннісних засадах етнопедагогіки [Електронний ресурс] / Н. М. Георгян // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 4. - С. 331-339. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_4_42
| 3. |
Георгян Н. Практико-орієнтований підхід як умова формування особистості майбутніх вихователів на ціннісних засадах етнопедагогіки [Електронний ресурс] / Н. Георгян, Т. Хорольска // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 5. - С. 103-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_5_16
| 4. |
Георгян Н. М. Педагогічні умови формування уявлень дітей старшого дошкільного віку про народні засоби фізичної культури [Електронний ресурс] / Н. М. Георгян, А. Д. Смєлкова // Молодий вчений. - 2018. - № 10.1. - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_10
| 5. |
Георгян Н. М. Інтерактивність як характеристика соціокультурного освітнього середовища вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / Н. М. Георгян, Т. А. Садова // Гуманізація навчально-виховного процесу. - 2020. - Вип. 1. - С. 86-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gnvp_2020_1_11
| 6. |
Іванчук С. А. Сутність і структура етнокультурної компетентності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / С. А. Іванчук, Н. М. Георгян // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2023. - Вип. 1. - С. 58-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2023_1_8
|
|
|