Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гаврилець О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Гаврилець О. В. Франчайзинговий бізнес України в період кризи [Електронний ресурс] / О. В. Гаврилець // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2016. - Вип. 1. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2016_1_9
| 2. |
Гаврилець О. В. Ринок праці та активність трудової міграції в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Гаврилець // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 6. - С. 148-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_6_34
| 3. |
Чучка І. М. Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці [Електронний ресурс] / І. М. Чучка, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 11. - С. 296-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_11_36 Досліджено роль споживачів освітніх послуг і маркетингу в їх професійному становленні. Проаналізовано мотиваційну складову професійного становлення учасників дослідження. Визначено та оцінено основні споживчі потреби та бар'єри у становленні та надбанні фахової компетенції маркетолога на ринку праці та рівня попиту на неї.
| 4. |
Дочинець Н. М. Візуальний образ як засіб забезпечення ефективності комерційної реклами [Електронний ресурс] / Н. М. Дочинець, Г. М. Кампо, О. В. Гаврилець // Вісник Закарпатського художнього інституту. - 2014. - Вип. 5. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/newtracaar_2014_5_17
| 5. |
Гаврилець О. В. Теоретико-концептуальні засади дослідження трудової міграції [Електронний ресурс] / О. В. Гаврилець, Н. М. Дочинець, Г. М. Кампо // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 9(4). - С. 161-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_9(4)__39
| 6. |
Гаврилець О. В. Дослідження проблем екологічності продукції меблевої промисловості на засадах маркетингу [Електронний ресурс] / О. В. Гаврилець, Н. М. Дочинець, Г. М. Кампо // Галицький економічний вісник. - 2020. - № 1. - С. 132-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2020_1_17
| 7. |
Реслер М. В. Підвищення інвестиційної привабливості регіону з позицій регіонального маркетингу [Електронний ресурс] / М. В. Реслер, В. В. Гоблик, О. В. Гаврилець // Економічний простір. - 2021. - № 172. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2021_172_5
|
|
|