Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Вронська В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Вронська В. 
Формування психологічної компетентності фахівців у системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / В. Вронська // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 176-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_53
Проаналізовано шляхи формування психологічної компетентності працівників освітньої сфери в системі післядипломної педагогічної освіти в межах поведінкового підходу. Проаналізовано шістнадцять факторів, які впливали на хід дослідження; інтерпретовано результати та визначено напрями подальшої роботи. Сформульовано та охарактеризовано рівні сформованості психологічної компетентності фахівців у системі післядипломної педагогічної освіти. Виокремлено психологічний інструментарій, зроблено порівняльний аналіз методик, наприклад: особистісних тестів психічних станів (тест Р. Кеттелла), методики діагностики показників (А. Басса і А. Дарки), проективних методик (М. Люшера, незакінчених речень тощо) та малюнкових тестів. Проанализированы пути формирования психологической компетентности работников образовательной сферы в системе последипломного педагогического образования в рамках поведенческого подхода. В межкурсовой период специалисты имели возможность повышать свою психологическую компетентность в составе группы личностного роста. Интерпретированы результаты и определены направления дальнейшей работы, уровни сформированности психологической компетентности специалистов в системе последипломного педагогического образования, например, участники группы личностного роста демонстрировали высокий уровень сформированности профессионально важных качеств, то есть требований, предъявляемых к психологической структуре специалиста, выявления психологических компетенций, входящих в состав компетентности. Рассмотрен психологический инструментарий и сравнительные методики, например: личностные тесты психических состояний (тест Р. Кеттелла), методики диагностики показателей (А. Басса и А. Дарки), проективные методики (М. Люшера), незаконченные предложения и т.п.) и графические тесты. The article highlights the content of psychological competence, modern foreign and domestic approaches determine the competence, ways of forming competence at the Institute of Postgraduate Education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 413.676 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Вронська В. 
Звіти військової прокуратури як джерело вивчення фронтового повсякдення (1941–1943 рр.) [Електронний ресурс] / В. Вронська // Сторінки воєнної історії України. - 2011. - Вип. 14. - С. 8-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sviur_2011_14_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 125.909 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Вронська В. М. 
Роль психологічної підготовки медичних сестер у збереженні та зміцненні здоров’я дітей [Електронний ресурс] / В. М. Вронська // Вісник післядипломної освіти. - 2014. - Вип. 10. - С. 198-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2014_10_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 352.95 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Вронська В. М. 
Сучасні вимоги до психологічної компетентності в діяльності медичної сестри дошкілльного навчального закладу [Електронний ресурс] / В. М. Вронська // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2019. - № 31. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2019_31_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 533.773 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Вронська В. М. 
Аналіз проблем та особливостей професійної діяльності медичних сестер ДНЗ [Електронний ресурс] / В. М. Вронська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2019. - Вип. 8. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2019_8_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 498.122 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Вронська В. М. 
Особливості психологічної компетентності медичної сестри дошкільного навчального закладу [Електронний ресурс] / В. М. Вронська // Психологія: реальність і перспективи. - 2019. - Вип. 12. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2019_12_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.696 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Вронська В. 
Історія розвитку медсестринства та удосконалення діяльності медичних сестер дошкільних навчальних закладів [Електронний ресурс] / В. Вронська // Психологія: реальність і перспективи. - 2019. - Вип. 13. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2019_13_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.898 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Вронська В. М. 
Група особистісного зростання медичних сестер дошкільних навчальних закладів як інноваційна форма роботи [Електронний ресурс] / В. М. Вронська // Health & Education. - 2023. - Вип. 2. - С. 10-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/heduc_2023_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 458.446 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Вронська В. М. 
До питання удосконалення психологічної компетентності медичних сестер дошкільних навчальних закладів [Електронний ресурс] / В. М. Вронська // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2022. - Вип. 73. - С. 34-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2022_73_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 691.422 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського