Пошуковий запит: (<.>A=Вронська В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Вронська В. Формування психологічної компетентності фахівців у системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / В. Вронська // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 176-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_53 Проаналізовано шляхи формування психологічної компетентності працівників освітньої сфери в системі післядипломної педагогічної освіти в межах поведінкового підходу. Проаналізовано шістнадцять факторів, які впливали на хід дослідження; інтерпретовано результати та визначено напрями подальшої роботи. Сформульовано та охарактеризовано рівні сформованості психологічної компетентності фахівців у системі післядипломної педагогічної освіти. Виокремлено психологічний інструментарій, зроблено порівняльний аналіз методик, наприклад: особистісних тестів психічних станів (тест Р. Кеттелла), методики діагностики показників (А. Басса і А. Дарки), проективних методик (М. Люшера, незакінчених речень тощо) та малюнкових тестів. Проанализированы пути формирования психологической компетентности работников образовательной сферы в системе последипломного педагогического образования в рамках поведенческого подхода. В межкурсовой период специалисты имели возможность повышать свою психологическую компетентность в составе группы личностного роста. Интерпретированы результаты и определены направления дальнейшей работы, уровни сформированности психологической компетентности специалистов в системе последипломного педагогического образования, например, участники группы личностного роста демонстрировали высокий уровень сформированности профессионально важных качеств, то есть требований, предъявляемых к психологической структуре специалиста, выявления психологических компетенций, входящих в состав компетентности. Рассмотрен психологический инструментарий и сравнительные методики, например: личностные тесты психических состояний (тест Р. Кеттелла), методики диагностики показателей (А. Басса и А. Дарки), проективные методики (М. Люшера), незаконченные предложения и т.п.) и графические тесты. The article highlights the content of psychological competence, modern foreign and domestic approaches determine the competence, ways of forming competence at the Institute of Postgraduate Education.
|
2. |
Вронська В. Звіти військової прокуратури як джерело вивчення фронтового повсякдення (1941–1943 рр.) [Електронний ресурс] / В. Вронська // Сторінки воєнної історії України. - 2011. - Вип. 14. - С. 8-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sviur_2011_14_3
|
3. |
Вронська В. М. Роль психологічної підготовки медичних сестер у збереженні та зміцненні здоров’я дітей [Електронний ресурс] / В. М. Вронська // Вісник післядипломної освіти. - 2014. - Вип. 10. - С. 198-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2014_10_21
|
4. |
Вронська В. М. Сучасні вимоги до психологічної компетентності в діяльності медичної сестри дошкілльного навчального закладу [Електронний ресурс] / В. М. Вронська // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2019. - № 31. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2019_31_13
|
5. |
Вронська В. М. Аналіз проблем та особливостей професійної діяльності медичних сестер ДНЗ [Електронний ресурс] / В. М. Вронська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2019. - Вип. 8. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2019_8_4
|
6. |
Вронська В. М. Особливості психологічної компетентності медичної сестри дошкільного навчального закладу [Електронний ресурс] / В. М. Вронська // Психологія: реальність і перспективи. - 2019. - Вип. 12. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2019_12_9
|
7. |
Вронська В. Історія розвитку медсестринства та удосконалення діяльності медичних сестер дошкільних навчальних закладів [Електронний ресурс] / В. Вронська // Психологія: реальність і перспективи. - 2019. - Вип. 13. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2019_13_4
|
8. |
Вронська В. М. Група особистісного зростання медичних сестер дошкільних навчальних закладів як інноваційна форма роботи [Електронний ресурс] / В. М. Вронська // Health & Education. - 2023. - Вип. 2. - С. 10-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/heduc_2023_2_4
|
9. |
Вронська В. М. До питання удосконалення психологічної компетентності медичних сестер дошкільних навчальних закладів [Електронний ресурс] / В. М. Вронська // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2022. - Вип. 73. - С. 34-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2022_73_6
|