Пошуковий запит: (<.>A=Воєвода А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Воєвода А. Г. Слідова картина та типова обстановка злочинів про порушення правил водіння або експлуатації бойових, спеціальних та транспортних машин [Електронний ресурс] / А. Г. Воєвода // Форум права. - 2013. - № 1. - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
|
2. |
Воєвода А. Обставини, що підлягають встановленню у кримінальних провадженнях про порушення правил водіння або експлуатації військових машин [Електронний ресурс] / А. Воєвода // Вісник Національної академії прокуратури України. - 2013. - № 1. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnapu_2013_1_22
|
3. |
Воєвода А. Предмет злочину, передбаченого статтею 415 Кримінального кодексу України [Електронний ресурс] / А. Воєвода // Вісник Національної академії прокуратури України. - 2012. - № 2. - С. 121-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnapu_2012_2_24
|
4. |
Воєвода А. Л. Формування в майбутніх учителів математики навичок самоосвітньої діяльності [Електронний ресурс] / А. Л. Воєвода // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 3. - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2015_3_12
|
5. |
Михайленко Л. Ф. Методична компетентність вчителя математики як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Л. Ф. Михайленко, А. Л. Воєвода // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 135-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_23 З'ясовано зміст і обсяг поняття "методична компетентність" вчителя математики на основі порівняльного аналізу різних авторських підходів, узагальнення та систематизації у ході опрацьовування психолого-педагогічної, методичної літератури, дисертаційних робіт. Не одностайною залишається думка дослідників щодо змісту понять "методична компетентність", "методична компетентність майбутнього вчителя математики" та "методична компетентність працюючого вчителя математики". Проведено аналіз, узагальнення, систематизацію у ході опрацьовування психолого-педагогічної, методичної літератури, дисертаційних робіт з метою з'ясування стану розробленості досліджуваної проблеми та порівняльного аналізу різних авторських підходів; класифікацію, систематизацію та узагальнення для з'ясування змісту й обсягу поняття методична компетентність вчителя математики. Поняття "методична компетентність вчителя математики" розглянуто як поєднання здатності працюючого вчителя розпізнавати та розв'язувати актуальні методичні задачі, та здатності аналізувати доцільність і критично оцінювати ефективність використання методичних прийомів у процесі педагогічної діяльності щодо формування математичної компетентності учнів. Поняття "методична компетентність майбутнього вчителя математики" розглянуто як динамічну комбінацію методичних знань, умінь, навичок, певного методичного досвіду студента, який здобуває фах вчителя математики, які необхідні йому для ефективної педагогічної діяльності щодо формування математичної компетентності учнів. Важливо чітко визначати результати навчання методики математики - знання, уміння, навички, способи мислення, погляди, цінності, інші особисті якості майбутніх учителів математики, набуті у процесі фахової підготовки, які можна ідентифікувати, спланувати, оцінити і виміряти та які студент здатен продемонструвати після завершення освітньої програми або окремих її освітніх компонентів. Зроблено висновки, що методична компетентність є однією з основних складових професійної компетентності працюючого вчителя математики, а тому і майбутнього вчителя математики.
|
6. |
Воєвода А. Л. Застосування концепції "Game Based Learning” в освітньому процесі [Електронний ресурс] / А. Л. Воєвода, Л. Ф. Михайленко, С. С. Пудова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2018. - Вип. 20. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2018_20_9
|
7. |
Воєвода А. Особливості початкового етапу розслідування в кримінальних провадженнях за фактами загибелі військовослужбовців у місцях ведення бойових дій [Електронний ресурс] / А. Воєвода, О. Александров // Вісник Національної академії прокуратури України. - 2019. - № 2. - С. 70–81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnapu_2019_2_8
|
8. |
Воєвода А. Л. Аналіз закордонного досвіду підсумкової атестації з математики випускників школи [Електронний ресурс] / А. Л. Воєвода // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2016. - Вип. 46. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2016_46_4
|
9. |
Воєвода А. Л. Застосування методу проектів у процесі навчання алгебри і початків аналізу [Електронний ресурс] / А. Л. Воєвода, С. М. Струк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 38. - С. 213-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_38_46
|
10. |
Воєвода А. Л. Засоби активізації пізнавальної діяльності майбутніх учителів математики в процесі вивчення фахових дисциплін [Електронний ресурс] / А. Л. Воєвода // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 36. - С. 208-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_36_45
|
11. |
Воєвода А. Л. Деякі аспекти досвіду з організації системи вступу до закладів вищої освіти ізраїлю [Електронний ресурс] / А. Л. Воєвода // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 52. - С. 254-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_52_62
|
12. |
Воєвода А. Л. Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів математики в процесі вивчення лінійної алгебри [Електронний ресурс] / А. Л. Воєвода // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2008. - Вип. 18. - С. 301-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2008_18_64
|
13. |
Воєвода А. Формування методичної компетентності майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / А. Воєвода // Освіта. Інноватика. Практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edinpr_2017_2_6
|
14. |
Воєвода А. Л. Трансформаційні процеси у нормативно-правових засадах розбудови системи педагогічної освіти ізраїлю [Електронний ресурс] / А. Л. Воєвода, О. І. Матяш, Л. Ф. Михайленко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2022. - Вип. 64. - С. 233-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2022_64_25
|