Пошуковий запит: (<.>A=Вдовічен В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Вдовічен В. Валютне право як інститут фінансового права [Електронний ресурс] / В. Вдовічен, Л. Вдовічена // Юридична Україна. - 2013. - № 1. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urykr_2013_1_9
|
2. |
Вдовічен В. А. Фінансове право як компроміс публічного та приватного інтересу в соціумі [Електронний ресурс] / В. А. Вдовічен // Право і суспільство. - 2014. - № 6.2. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2014_6
|
3. |
Вдовічен В. А. Принципи та функції фінансово-правової відповідальності за порушення законодавства в сфері виконання бюджетів за доходами [Електронний ресурс] / В. А. Вдовічен // Публічне право. - 2016. - № 1. - С. 141-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pp_2016_1_20
|
4. |
Вдовічен В. А. Банки у системі суб’єктів виконання бюджетів за доходами [Електронний ресурс] / В. А. Вдовічен // Вісник Чернівецького факультету Національного університету "Одеська юридична академія". - 2015. - Вип. 4. - С. 57-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vchfo_2015_4_7
|
5. |
Вдовічен В. Суб’єктний склад правовідносин виконання бюджетів за доходами [Електронний ресурс] / В. Вдовічен // Підприємництво, господарство і право. - 2016. - № 1. - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pgip_2016_1_24
|
6. |
Вдовічен В. А. Особливості фінансово-правового режиму казначейської системи виконання бюджетів за доходами [Електронний ресурс] / В. А. Вдовічен // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Право. - 2015. - Вип. 2. - С. 251-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvamu_pr_2015_2_40
|
7. |
Вдовічен В. А. Поняття фінансово-правового режиму казначейської системи виконання бюджетів за доходами [Електронний ресурс] / В. А. Вдовічен // Митна справа. - 2015. - № 5(2). - С. 336-341. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ms_2015_5(2)__59
|
8. |
Вдовічен В. А. Становлення правової категорії виконання бюджетів за доходами [Електронний ресурс] / В. А. Вдовічен // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Право. - 2015. - Вип. 1(2). - С. 14-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvamu_pr_2015_1(2)__4
|
9. |
Вдовічен В. А. Розмежування компетенції та засади взаємодії органів державної казначейської служби України та органів доходів і зборів в сфері виконання бюджетів за доходами [Електронний ресурс] / В. А. Вдовічен // Актуальні проблеми права: теорія і практика. - 2016. - № 31. - С. 60-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/app_2016_31_7
|
10. |
Вдовічен В. А. Органи доходів і зборів в системі державного контролю за виконанням бюджетів за доходами [Електронний ресурс] / В. А. Вдовічен // Вісник Чернівецького факультету Національного університету "Одеська юридична академія". - 2016. - Вип. 3. - С. 27-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vchfo_2016_3_5
|
11. |
Вдовічен В. А. Місце органів Державної казначейської служби України в системі державного контролю за виконанням бюджетів за доходами [Електронний ресурс] / В. А. Вдовічен // Часопис Київського університету права. - 2016. - № 1. - С. 93-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chkup_2016_1_21
|
12. |
Вдовічен В. А. Ціннісні виклики адміністративно-процедурного законодавства [Електронний ресурс] / В. А. Вдовічен, Т. С. Подорожна // Право України. - 2019. - № 5. - С. 63-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prukr_2019_5_7
|
13. |
Подорожна Т. Інститут "pro bono” у професійній діяльності адвоката: національні тенденції та зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / Т. Подорожна, В. Вдовічен // Право України. - 2019. - № 12. - С. 179-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prukr_2019_12_14
|
14. |
Вдовічен В. В. Компетенція конституційних судів у питаннях конституційного контролю [Електронний ресурс] / В. В. Вдовічен, Н.А. Гураленко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Право. - 2022. - Вип. 73(2). - С. 211-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2022_73(2)__32
|
15. |
Вдовічен В. А. Компетенція органів конституційної юрисдикції [Електронний ресурс] / В. А. Вдовічен, В. В. Гордєєв // Правова позиція. - 2022. - № 2. - С. 90-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsup_2022_2_19
|
16. |
Вдовічен В. Методологічний вплив принципів адміністративної відповідальності на її зміст та застосування [Електронний ресурс] / В. Вдовічен // Юридичний вісник. - 2022. - № 3. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urid_2022_3_4
|
17. |
Вайцеховська О. Р. Правове регулювання оподаткування цифрових компаній у Великобританії [Електронний ресурс] / О. Р. Вайцеховська, В. А. Вдовічен // Держава та регіони. Серія : Право. - 2021. - № 4. - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drp_2021_4_20 Досліджено правове регулювання оподаткування цифрових компаній у Великобританії. Вказано, що ознакою сучасного етапу розвитку суспільства є значна цифровізація економіки внаслідок застосування результатів еволюції інформаційних технологій. Наслідком такого розвитку сучасних інформаційних технологій є модернізація наявних податкових систем та поява необхідності вироблення нових підходів до оподаткування цифрової економіки, зокрема, великих транснаціональних цифрових компаній. Вказано, що поширення цифрових компаній спричинило численні політичні дискусії про правове регулювання оподаткування їх доходів та місце їх оподаткування. Проблемою є можливість таких суб'єктів цифрової підприємницької діяльності бути платниками податків за місцем виробництва своїх товарів і послуг, а не їх реалізації. Тобто цифрові компанії створили своєрідну "надтериторію", недоступну для національних податкових органів. Деякі європейські юрисдикції, серед яких Великобританія, запровадили спеціальні податки на цифрові послуги (DST), що націлені саме на оподаткування великих цифрових компаній. Податки на цифрові послуги (DST) - це податки на валовий прибуток з податковою базою, яка включає доходи, одержані від певного набору цифрових товарів або послуг, або на основі кількості цифрових користувачів у країні. Ставка податку становить 2 % з доходів від соціальних мереж, пошукових систем в мережі Інтернет та онлайн-ринків (маркетплейсів). Платниками є транснаціональні компанії, доходи яких становлять 500 млн фунтів стерлінгів у всьому світі та 25 млн фунтів стерлінгів у Великобританії. При цьому вважається, що оподатковувані цифрові послуги надаються на території Великобританії, якщо вони надаються для користувача, для якого розумно припустити, що він перебуває у Сполученому Королівстві. Тобто використовується широкий підхід до визначення місцезнаходження користувача. Податок викликає широкі дискусії у світі, проте є одним із шляхів належного оподаткування суб'єктів підприємництва, діяльність яких базується на використанні результатів розвитку інформаційних технологій.
|
18. |
Вдовічен В. А. Особливості фінансово-правової відповідальності за порушення законодавства у сфері виконання бюджетів за доходами [Електронний ресурс] / В. А. Вдовічен // Науковий вісник публічного та приватного права. - 2016. - Вип. 1(1). - С. 255-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvppp_2016_1(1)__55
|