Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Білгородська О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Білгородська О. Є. Компоненти формування художньо-графічних умінь і навичок дітей 6-7-річного віку у процесі образотворчої діяльності [Електронний ресурс] / О. Є. Білгородська // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_2_14 Відзначено переваги самостійної образотворчої діяльності дитини та активізацію одночасно інтелектуальної та образотворчої діяльності. Виокремлено компоненти художньо-графічних умінь та навичок молодших школярів: гігієнічний, техніко-графічний, операційно-регулятивний, художньо-діяльнісний. Значну увагу приділено формуванню сенсорного сприйняття та феномену сенсорного виховання та розвитку дитини. Подано психологічну характеристику діяльності дитини та її мотивації до виконання певної діяльності. Наголошено, що творчі вміння дитини виявляються у ранньому віці та потребують розвитку в процесі спеціально організованого навчання. Доведено, що заняття образотворчою діяльністю – це складова процесу художньо-естетичного виховання. Розкрито особливу роль ознайомлення дітей із творами мистецтва у розвитку творчих здібностей.Отмечены преимущества самостоятельной изобразительной деятельности ребенка и активизация одновременно интеллектуальной и изобразительной деятельности. Выделены компоненты художественно-графических умений и навыков младших школьников: гигиенический, технико-графический, операционно-регулятивный, художественно-деятельностный. Значительное внимание уделено формированию сенсорного восприятия и феномену сенсорного воспитания и развития ребенка. Дана психологическая характеристикв деятельности ребенка и его мотивации к выполнению определенной деятельности. Отмечено, что творческие умения ребенка проявляются в раннем возрасте и нуждаются в развитии в процессе специально организованного обучения. Доказано, что занятия изобразительной деятельностью – это составляющая процесса художественно-эстетического воспитания. Раскрыта особая роль ознакомления детей с произведениями искусства в развитии творческих способностей.Noted are the advantages of self-expressive child and activation simultaneously intellectual and expressive activity. Pointed out are the components of the artistic and graphic skills and abilities of younger students: hygienic, technical and graphical, operational and regulatory, art and activity. Special attention is paid to the formation of sensory perception and the phenomenon of sensory education and child development. Given are the psychological characteristics of the child and his motivation to perform certain activities. Emphasized is that creative skills of the child are manifested at an early age and need of development in the specially organized training. It is proven that the classes work fine – it is part of the process of artistic and aesthetic education. Revealed is the special role of children exploring the works of art in the development of creative abilities.
| 2. |
Білгородська О. Є . Формальна композиція в системі художньої освіти майбутніх архітекторів [Електронний ресурс] / О. Є . Білгородська // Наука і освіта. - 2014. - № 7. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_7_8
| 3. |
Білгородська О. Є. Методи та форми оптимізації процесу формування художньо-графічних умінь і навичок дітей 6-7-річного віку [Електронний ресурс] / О. Є. Білгородська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2012. - Вип. 13. - С. 120-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2012_13_28
| 4. |
Білгородська О. Є. Критерії формування художньо-графічних умінь і навичокдітей 6-7-річного віку у процесі образотворчої діяль-ності [Електронний ресурс] / О. Є. Білгородська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2014. - № 5-6. - С. 39-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2014_5-6_7
| 5. |
Білгородська О. Є. Зображення екстер’єру внутрішнього замкненого простору як один з етапів формування художньо-графічних умінь та навичок студентів-архітекторів (на прикладі зображення "одеськіх двориків") [Електронний ресурс] / О. Є. Білгородська, О. М. Коншина, К. П. Кучеренко // Проблемы теории и истории архитектуры Украины. - 2019. - Вып. 19. - С. 349-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prtiau_2019_19_43
| 6. |
Білгородська О. Є. Аналіз психофізіологічного стану дітей 6-7-річного віку при формуванні художньо-графічних умінь та навичок у процесі образотворчої діяльності [Електронний ресурс] / О. Є. Білгородська // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 1.44. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2014_1
| 7. |
Білгородська О. Є. Методичні та технічні засади акварельного живопису для студентів-архітекторів [Електронний ресурс] / О. Є. Білгородська, В. Б. Григор’єва // Сучасні проблеми архітектури та містобудування. - 2021. - Вип. 61. - С. 57-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spam_2021_61_7
|
|
|