Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (41)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (31)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Бутенко Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Бутенко Н. В. 
Концептуальні засади розвитку промислового маркетингу в умовах економічної глобалізації [Електронний ресурс] / Н. В. Бутенко // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Економіка. - 2012. - № 2. - С. 146-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2012_2_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 557.672 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Павлюк Р. Ю. 
Нові білкові наноструктуровані добавки із квасолі, соуси-діпи та закуски з їх використанням [Електронний ресурс] / Р. Ю. Павлюк, В. В. Погарська, Ю. Г. Наконечна, К. В. Кострова, С. М. Лосєва, Н. В. Бутенко // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2013. - Вип. 1(1). - С. 19-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2013_1(1)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 306.416 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Бутенко Н. В. 
Сегментація ринку товарів промислового призначення [Електронний ресурс] / Н. В. Бутенко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 2. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2011_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 124.412 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Соловьева О. И. 
Исследование погрешности схемы численного решения дифференциального уравнения с запаздывающим аргументом [Електронний ресурс] / О. И. Соловьева, С. И. Лапта, С. С. Лапта, Н. С. Бутенко // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2011. - Вип. 1. - С. 159-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2011_1_37
Проведено исследование погрешности схемы численного решения дифференциального уравнения с запаздывающим аргументом в виде многошаговой рекуррентной формулы, полученной при его решении с помощью нового численно-аналитического метода с применением интерполяционного многочлена Ньютона в конце таблицы. Вычисления решения по рекуррентной формуле при повышении порядка интерполяционного многочлена подтвердили сходимость их результатов к значению, которое с большой точностью практически достигается на седьмом шаге. При этом практически всегда достаточную точность счета обеспечивает применение простой формулы линейной интерполяции.
Попередній перегляд:   Завантажити - 189.005 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Бутенко Н. В. 
Реалізація стратегії партнерства між суб’єктами національної економіки [Електронний ресурс] / Н. В. Бутенко // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Економіка. - 2014. - № 1. - С. 83-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2014_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 381.028 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Бутенко Н. 
Міжнародному бізнесу - маркетингову підтримку [Електронний ресурс] / Н. Бутенко, В. Кравченко, Л. Пащук // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 10-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.577 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Бутенко Н. В. 
Впровадження концепції CRM на промисловому ринку [Електронний ресурс] / Н. В. Бутенко // Економіка та держава. - 2011. - № 3. - С. 40-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2011_3_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 74.171 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Бутенко Н. В. 
Антимонопольна політика у сфері регулювання партнерських відносин [Електронний ресурс] / Н. В. Бутенко // Проблеми економіки. - 2015. - № 2. - С. 26-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2015_2_5
Мета роботи - визначення структурних передумов конкуренції в національній економіці, основних ідей і принципів конкурентної політики держави та обгрунтування на цій основі інструментів антимонопольної політики у сфері регулювання партнерських відносин. Проаналізовано рівень розвитку конкурентних відносин в Україні та зроблено висновок, що організаційні засади розвитку конкуренції здійснюються непослідовно, часто суперечливо, за умов наявних деформацій у відносинах власності, відсутності ефективного приватного власника. Визначено роль держави та форми її участі у формуванні конкурентної політики. Акцентовано увагу на тенденціях розвитку сукупного рівня концентрації власності в економіці України. Розглянуто прояви суперечливого впливу партнерських структур на економіку України, зокрема втрати бюджету від податкових пільг, галузеві пільги, міжгалузева конкуренція, монополізація ринку, наслідки утворення фінансово-промислових груп. Серед основних заходів щодо формування антимонопольно-конкурентної політики у сфері регулювання партнерських відносин визначено активізацію державної політики з питань підвищення національної конкурентоспроможності та формування в Україні сприятливого бізнес-клімату; унеможливлення зосередження активів в офшорних компаніях; обов'язкова ідентифікація кінцевих власників бізнес-структур; визначення рівня монополізації ринку в загальнонаціональному, регіональному чи місцевому масштабі; переведення активів природних монополій у державну власність із подальшим акціонуванням серед міноритарних інвесторів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 405.943 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Бутенко Н. В. 
Організаційно-економічний механізм управління партнерсько-корпоративними відносинами [Електронний ресурс] / Н. В. Бутенко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 5. - С. 248-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_5_41
Мета роботи - дослідження теоретико-методичних засад формування концепції партнерсько-корпоративних відносин та висвітлення основних складових організаційно-економічного механізму управління партнерсько-корпоративними відносинами. Проаналізовано сучасний стан впровадження концепції партнерських відносин у діяльність суб'єктів корпоративного сектора. Обгрунтовано концепцію партнерсько-корпоративних відносин як системи економічних відносин між суб'єктами корпоративних відносин, що передбачає упорядковану сукупність економічних, юридичних, технічних, когнітивних, соціальних зв'язків та здійснюється на засадах спільного використання активів, оптимізації рівня трансакційних витрат, повторюваності трансакцій, готовності до співпраці, довіри з метою одержання конкурентних переваг реалізації економічних інтересів всіх учасників партнерських відносин. Запропоновано організаційно-економічний механізм управління партнерсько-корпоративними відносинами, який забезпечить організаційно-управлінський, організаційно-технічний, економічний, соціально-економічний, іміджевий, маркетинговий ефекти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 464.903 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Бутенко Н. 
Методичні підходи до систематизації конкурентних переваг підприємства [Електронний ресурс] / Н. Бутенко, М. Кривенко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2009. - Вип. 107-108. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2009_107-108_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.019 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Бутенко Н. 
Теоретико-методичні засади дослідження промислового маркетингу [Електронний ресурс] / Н. Бутенко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2009. - Вип. 107-108. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2009_107-108_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.619 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Бутенко Н. Ю. 
Управління знаннями в корпораціях [Електронний ресурс] / Н. Ю. Бутенко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 11. - С. 414-419. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_11_67
За сучасних умов знання стають найважливішим ресурсом організацій. Специфіка знань як об'єкта управління обумовлює багато проблем, з якими зіштовхуються організації. Багаторівнева структура управління знаннями в корпораціях створює необхідність диференціації підходів до використання методів та конкретних заходів управління. Умовою формування корпоративних знань є формалізація індивідуальних знань та збереження їх у певному форматі. У процесі управління знаннями в корпораціях можна виокремити теоретичні, методичні та практичні проблеми, які пов'язані з відсутністю узгодженого теоретичного підгрунтя управління знаннями в корпораціях; з недосконалістю механізмів формування, накопичення, передачі та використання організаційного знання та з відсутністю системного підходу до процесу управління знаннями в корпораціях.
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.394 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Бутенко Н. В. 
Прогнозна оцінка результативності реалізації синергетично-інституціональної концепції партнерських відносин в реальному секторі економіки [Електронний ресурс] / Н. В. Бутенко. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2016_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 597.451 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Бутенко Н. В. 
Розподіл продукції в умовах застосування синергетично–інституціональної концепції управління партнерськими відносинами [Електронний ресурс] / Н. В. Бутенко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2016. - № 2. - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2016_2_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.355 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Бутенко Н. В. 
Державний сектор економіки: сучасний стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / Н. В. Бутенко, О. М. Халковський // Бізнес Інформ. - 2015. - № 8. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_8_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.601 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Бутенко Н. В. 
Концепція сталого економічного розвитку вітчизняної промисловості [Електронний ресурс] / Н. В. Бутенко // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2011. - Вип. 3. - С. 15-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2011_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.495 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Бутенко Н. 
Особливості маркетингової інформації підприємств корпоративного типу [Електронний ресурс] / Н. Бутенко, Г. Літош // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2008. - Вип. 99-100. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2008_99-100_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.181 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Бутенко Н. 
Перспективні напрями використання маркетингу в системі менеджменту підприємств корпоративного сектору [Електронний ресурс] / Н. Бутенко, Л. Пащук // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2008. - Вип. 101. - С. 39-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2008_101_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.2 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Бутенко Н. 
Еволюція розвитку концепцій маркетингу в контексті формування промислового маркетингу [Електронний ресурс] / Н. Бутенко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2009. - Вип. 115. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2009_115_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.071 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Бутенко Н. В. 
Конкурентні переваги ефективних взаємовідносин суб’єктів підприємництва як основа економічного розвитку України [Електронний ресурс] / Н. В. Бутенко, О. Л. Терещенко // Проблеми економіки. - 2016. - № 4. - С. 176-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2016_4_25
Мета роботи - визначення трансформації змісту взаємовідносин суб'єктів підприємництва в національній економіці, а також основних засадничих ідей і принципів формування конкурентних переваг ефективних взаємовідносин. Проаналізовано об'єктивні передумови переходу від стратегії протистояння до взаємовідносин як основи взаємодії суб'єктів підприємницької діяльності у структурі національної економіки. Визначено, що послаблення антагоністичної домінанти конкурентних відносин і зростання значення конструктивної складової партнерства стало фундаментальною основою прагнення суб'єктів підприємництва до встановлення ефективних взаємовідносин. Акцентовано увагу на тенденціях коопераційного та інтеграційного підходів до конкурентної поведінки, що проявляється у таких формах конкурентних взаємодій, як координація, конструктивні взаємодії та конкурентне співробітництво, заради досягнення індивідуальних та спільних цілей суб'єктів конкурентних відносин. Розглянуто конкурентні переваги, що грунтуються на встановленні тривалих та ефективних взаємовідносин. Обгрунтовано особливості формування системи взаємовідносин на ринку страхових послуг, зокрема, визначено причини, що стримують розвиток взаємовідносин у сфері страхування, виокремлено основних партнерів - суб'єктів системи взаємовідносин на страховому ринку, визначено рівні управління взаємовідносинами на ринку страхування. Серед переваг використання ефективних взаємовідносин у сфері страхування визначено: покращання іміджу компанії, залучення нових клієнтів, додаткові продажі страхових послуг, обмеження доступу пропозицій конкурентів, більш ефективне використання рекламного бюджету, підвищення ефективності розробки нових страхових продуктів і послуг, збільшення прибутку та вартості торгових марок, покращення відносин із інвесторами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 397.459 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського