Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Бубенець І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Артеменко В. С. 
Комп'ютерна реалізація концепції бази електронних навчально-інформаційних ресурсів [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець, Ж. В. Бурлакова // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2009. - Вип. 2. - С. 532-539. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2009_2_85
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.19 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Артеменко В. С. 
Необхідність розробки електронних навчальних ресурсів для перепідготовки маркетологів [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець, Ж. В. Бурлакова // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2009. - Вип. 2. - С. 547-550. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2009_2_87
Попередній перегляд:   Завантажити - 439.969 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Артеменко В. С. 
Упровадження електронних інформаційно-навчальних ресурсів у процес перепідготовки спеціалістів із маркетингу [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець, Г. М. Василенко // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2011. - Вип. 1. - С. 435-439. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2011_1_71
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.806 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Артеменко В. С. 
Запровадження інформаційних технологій у самостійну роботу слухачів у процесі перепідготовки спеціалістів із маркетингу [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець, Л. В. Чеканова // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2011. - Вип. 1. - С. 440-443. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2011_1_72
Попередній перегляд:   Завантажити - 148.75 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Артеменко В. С. 
Психологічні аспекти застосування інформаційних технологій у процесі перепідготовки спеціалістів менеджменту із зовнішньоекономічної діяльності [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець, К. В. Попкова // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2011. - Вип. 1. - С. 444-449. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2011_1_73
Попередній перегляд:   Завантажити - 156.359 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Бубенець І. Г. 
Сучасний стан торгівлі як галузі господарської діяльності [Електронний ресурс] / І. Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 1(1). - С. 336-341. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_1(1)__49
Попередній перегляд:   Завантажити - 651.632 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Бубенець І. Г. 
Сучасні аспекти розвитку маркетингових інтернет-комунікацій [Електронний ресурс] / І. Г. Бубенець, Ж. В. Бурлакова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 1(2). - С. 213-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_1(2)__32
Попередній перегляд:   Завантажити - 625.411 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Артеменко В. С. 
Конвенція маркетингу розподілу у маркетингових партнерських відносинах [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 2. - С. 533-537. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_2_81
Попередній перегляд:   Завантажити - 156.458 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Попкова К. В. 
Символьно-знакове кодування інформації та матпрогнозування в рекламному менеджменті [Електронний ресурс] / К. В. Попкова, І. Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 2. - С. 593-600. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_2_90
Попередній перегляд:   Завантажити - 184.973 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Артеменко В. С. 
Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємстві [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 570-576. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_80
Попередній перегляд:   Завантажити - 168.861 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Артеменко В. С. 
Вплив маркетингу на ефективну діяльність підприємств у сучасних умовах [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 689-693. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_101
Попередній перегляд:   Завантажити - 155.034 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Артеменко В. С. 
Аспекти визначення ефективності системи маркетингу в роздрібній торговельній мережі [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(2). - С. 261-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(2)__39
Попередній перегляд:   Завантажити - 257.907 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Артеменко В. С. 
Підходи до формування стратегій розвитку торговельної мережі в сучасних умовах [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(2). - С. 268-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(2)__40
Попередній перегляд:   Завантажити - 249.299 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Артеменко В. С. 
Маркетингові канали торговельного підприємства: сутність та особливості формування [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2014. - Вип. 1. - С. 248-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2014_1_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.808 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Артеменко В. С. 
Основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємства [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 2. - С. 258-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_2_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 404.309 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Артеменко В. С. 
Особливості маркетингової діяльності торговельних мереж України [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець, О. Є. Чатченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 1(2). - С. 134-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_1(2)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.635 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Артеменко В. С. 
Процес формування та реалізації стратегій маркетингу в торговельній мережі [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 2(2). - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_2(2)__17
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.577 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Краснокутська Н. С. 
Підприємницький потенціал у контексті еволюції теорії підприємництва [Електронний ресурс] / Н. С. Краснокутська, І. Г. Бубенець // Бізнес Інформ. - 2014. - № 9. - С. 205-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_9_36
Метою написання статті є дослідження еволюції теорії підприємництва, етапізації цього процесу з виділенням тих змін, які відбулися в розумінні характерних рис і призначення підприємця та підприємницького потенціалу. Аналізуючи, систематизуючи та узагальнюючи наукові праці багатьох учених, розглянуто еволюцію теорії підприємництва, систематизовано погляди дослідників і визначено характерні риси підприємця. У результаті проведеного дослідження виділено етапи еволюції теорії підприємництва. Визначено відмітні особливості підприємця як носія підприємницького потенціалу в контексті еволюції теорії підприємництва. Обгрунтовано, що розуміння змісту підприємницького потенціалу визначається можливостями створювати пропозицію, що має цінність, зумовленими наявністю ресурсів, здібностей і компетенцій. Дотримуючись виділених положень про залежність характерних ознак підприємницького потенціалу від особливостей розвитку не тільки теорії підприємництва, а й національних економік, перспективи подальших досліджень полягають у визначенні відмінних рис, притаманних підприємцям за умов українських реалій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.074 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Краснокутська Н. С. 
Підприємницький потенціал торговельного підприємства: зміст, особливості та чинники формування [Електронний ресурс] / Н. С. Краснокутська, І. Г. Бубенець // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2013. - № 4. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2013_4_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.145 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Краснокутська Н. С. 
Системна модель оцінки підприємницького потенціалу торговельних підприємств [Електронний ресурс] / Н. С. Краснокутська, І. Г. Бубенець, В. С. Артеменко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2014. - Вип. 2. - С. 98-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2014_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 432.833 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського