Пошуковий запит: (<.>A=Бубенець І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Артеменко В. С. Комп'ютерна реалізація концепції бази електронних навчально-інформаційних ресурсів [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець, Ж. В. Бурлакова // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2009. - Вип. 2. - С. 532-539. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2009_2_85
|
2. |
Артеменко В. С. Необхідність розробки електронних навчальних ресурсів для перепідготовки маркетологів [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець, Ж. В. Бурлакова // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2009. - Вип. 2. - С. 547-550. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2009_2_87
|
3. |
Артеменко В. С. Упровадження електронних інформаційно-навчальних ресурсів у процес перепідготовки спеціалістів із маркетингу [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець, Г. М. Василенко // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2011. - Вип. 1. - С. 435-439. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2011_1_71
|
4. |
Артеменко В. С. Запровадження інформаційних технологій у самостійну роботу слухачів у процесі перепідготовки спеціалістів із маркетингу [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець, Л. В. Чеканова // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2011. - Вип. 1. - С. 440-443. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2011_1_72
|
5. |
Артеменко В. С. Психологічні аспекти застосування інформаційних технологій у процесі перепідготовки спеціалістів менеджменту із зовнішньоекономічної діяльності [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець, К. В. Попкова // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2011. - Вип. 1. - С. 444-449. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2011_1_73
|
6. |
Бубенець І. Г. Сучасний стан торгівлі як галузі господарської діяльності [Електронний ресурс] / І. Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 1(1). - С. 336-341. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_1(1)__49
|
7. |
Бубенець І. Г. Сучасні аспекти розвитку маркетингових інтернет-комунікацій [Електронний ресурс] / І. Г. Бубенець, Ж. В. Бурлакова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 1(2). - С. 213-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_1(2)__32
|
8. |
Артеменко В. С. Конвенція маркетингу розподілу у маркетингових партнерських відносинах [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 2. - С. 533-537. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_2_81
|
9. |
Попкова К. В. Символьно-знакове кодування інформації та матпрогнозування в рекламному менеджменті [Електронний ресурс] / К. В. Попкова, І. Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 2. - С. 593-600. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_2_90
|
10. |
Артеменко В. С. Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємстві [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 570-576. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_80
|
11. |
Артеменко В. С. Вплив маркетингу на ефективну діяльність підприємств у сучасних умовах [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 689-693. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_101
|
12. |
Артеменко В. С. Аспекти визначення ефективності системи маркетингу в роздрібній торговельній мережі [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(2). - С. 261-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(2)__39
|
13. |
Артеменко В. С. Підходи до формування стратегій розвитку торговельної мережі в сучасних умовах [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(2). - С. 268-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(2)__40
|
14. |
Артеменко В. С. Маркетингові канали торговельного підприємства: сутність та особливості формування [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2014. - Вип. 1. - С. 248-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2014_1_26
|
15. |
Артеменко В. С. Основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємства [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 2. - С. 258-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_2_38
|
16. |
Артеменко В. С. Особливості маркетингової діяльності торговельних мереж України [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець, О. Є. Чатченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 1(2). - С. 134-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_1(2)__21
|
17. |
Артеменко В. С. Процес формування та реалізації стратегій маркетингу в торговельній мережі [Електронний ресурс] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 2(2). - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_2(2)__17
|
18. |
Краснокутська Н. С. Підприємницький потенціал у контексті еволюції теорії підприємництва [Електронний ресурс] / Н. С. Краснокутська, І. Г. Бубенець // Бізнес Інформ. - 2014. - № 9. - С. 205-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_9_36 Метою написання статті є дослідження еволюції теорії підприємництва, етапізації цього процесу з виділенням тих змін, які відбулися в розумінні характерних рис і призначення підприємця та підприємницького потенціалу. Аналізуючи, систематизуючи та узагальнюючи наукові праці багатьох учених, розглянуто еволюцію теорії підприємництва, систематизовано погляди дослідників і визначено характерні риси підприємця. У результаті проведеного дослідження виділено етапи еволюції теорії підприємництва. Визначено відмітні особливості підприємця як носія підприємницького потенціалу в контексті еволюції теорії підприємництва. Обгрунтовано, що розуміння змісту підприємницького потенціалу визначається можливостями створювати пропозицію, що має цінність, зумовленими наявністю ресурсів, здібностей і компетенцій. Дотримуючись виділених положень про залежність характерних ознак підприємницького потенціалу від особливостей розвитку не тільки теорії підприємництва, а й національних економік, перспективи подальших досліджень полягають у визначенні відмінних рис, притаманних підприємцям за умов українських реалій.
|
19. |
Краснокутська Н. С. Підприємницький потенціал торговельного підприємства: зміст, особливості та чинники формування [Електронний ресурс] / Н. С. Краснокутська, І. Г. Бубенець // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2013. - № 4. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2013_4_21
|
20. |
Краснокутська Н. С. Системна модель оцінки підприємницького потенціалу торговельних підприємств [Електронний ресурс] / Н. С. Краснокутська, І. Г. Бубенець, В. С. Артеменко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2014. - Вип. 2. - С. 98-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2014_2_12
|
| |