Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Бричок С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Бричок С. 
Специфіка системи комплексного навчання в початкових школах України у 20-ті рр. ХХ ст. [Електронний ресурс] / С. Бричок // Історико-педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 2. - С. 129-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2012_2_27
Розглянуто специфіку системи комплексного навчання в початкових школах України у 1920-х рр. Охарактеризовано принципи впровадження системи комплексного навчання у початкову школу. Розкрито основні напрями концепції комплексності навчання. Проведено текстовий аналіз програм початкової школи досліджуваного періоду.Рассмотрена специфика системы комплексного обучения в начальных школах Украины в 1920-х гг. Охарактеризовано принципы внедрения системы комплексного обучения в начальной школе. Раскрыты основные направления концепции комплексности обучения. Проведен текстовый анализ программ начальной школы исследуемого периода.Considered the specificity of complex learning in primary schools Ukraine in the 20's of the XX century. Characterized the characteristic principles of the implementation of a comprehensive training program in primary school. Revealed the basic concept of the complexity of learning areas. Textual analysis of primary school study period.
Попередній перегляд:   Завантажити - 143.558 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Бричок С. 
Новації у викладанні предметів релігійного циклу в церковнопарафіяльних школах (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / С. Бричок // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - № 23. - С. 159-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_23_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 206.697 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Бричок С. 
Комплексна система навчання в початковій освіті України (1920–1932 рр.) [Електронний ресурс] / С. Бричок // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2009. - № 28. - С. 132-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2009_28_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 182.761 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Бричок С. 
Інноваційні підходи до вивчення спадщини В. Сухомлинського та О. Захаренка в курсі "Історія педагогіки" [Електронний ресурс] / С. Бричок // Історико-педагогічний альманах. - 2010. - Вип. 2. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2010_2_7
Розкрито специфіку інноваційних підходів до вивчення спадщини В. Сухомлинського й О. Захаренка в курсі "Історія педагогіки" студентами педагогічних спеціальностей ВНЗ. Запропоновано форми та методи презентування студентам навчального матеріалу. З'ясовано, що інноваційний підхід до вивчення спадщини окремих персоналій студентами, сприяє розвитку їх фахової зорієнтованості та професійної спрямованості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 176.312 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Бричок С. Б. 
Журнал "Церковно-приходская школа" як історико-педагогічне джерело вивчення діяльності церковнопарафіяльних шкіл (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / С. Б. Бричок // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.726 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Бричок С. Б. 
Сутність і зміст процесу педагогічної взаємодії: особистісно орієнтований вимір [Електронний ресурс] / С. Б. Бричок // Педагогічний дискурс. - 2007. - Вип. 2. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.224 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Бричок С. Б. 
Проблема вивчення особистості школяра у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського [Електронний ресурс] / С. Б. Бричок // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 234.095 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Бричок С. 
Інтерактивні методи розвитку творчого потенціалу майбутнього педагога [Електронний ресурс] / С. Бричок // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(2). - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(2)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 345.818 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Бричок С. Б. 
Роль психолого-педагогічної діагностики у проектуванні виховної діяльності педагога [Електронний ресурс] / С. Б. Бричок, О. М. Павелків // Інноватика у вихованні. - 2015. - Вип. 1. - С. 103-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2015_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 229.44 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Бричок С. Б. 
Психолого-педагогічна діагностика як провідний компонент діяльності вчителя [Електронний ресурс] / С. Б. Бричок // Інноватика у вихованні. - 2015. - Вип. 2. - С. 134-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2015_2_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 221.873 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Бричок С. Б. 
Психолого-педагогічна діагностика у роботі куратора студентської групи [Електронний ресурс] / С. Б. Бричок // Інноватика у вихованні. - 2016. - Вип. 3. - С. 82-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2016_3_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 166.633 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Бричок С. Б. 
Інтерактивні методи формування творчого потенціалу особистості майбутнього педагога у процесі вузівського навчання [Електронний ресурс] / С. Б. Бричок // Психологія: реальність і перспективи. - 2013. - Вип. 1. - С. 41-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2013_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.943 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Бричок С. Б. 
Особливості застосування і поєднання ІКТ та проектної технології у підготовці вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / С. Б. Бричок // Інноватика у вихованні. - 2016. - Вип. 4. - С. 96-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2016_4_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.493 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Бричок С. Б. 
Ідеї вивчення дитини дошкільного віку і оточуючого її середовища у спадщині С. Моложавого (20 - 30-рр. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / С. Б. Бричок // Інноватика у вихованні. - 2018. - Вип. 7(2). - С. 60-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2018_7(2)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.79 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Бричок С. Б. 
Погляди Василя Сухомлинського на проблему вивчення особистості дитини [Електронний ресурс] / С. Б. Бричок // Інноватика у вихованні. - 2018. - Вип. 8. - С. 132-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2018_8_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.977 Mb    Зміст випуску     Цитування
16.

Бричок С. 
Журнал "Западно-русская начальная школа" як джерело вивчення діяльності регіональних початкових шкіл початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / С. Бричок, Г. Шелюк // Інноватика у вихованні. - 2019. - Вип. 9. - С. 121-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2019_9_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 5.64 Mb    Зміст випуску     Цитування
17.

Бричок С. 
Методика вивчення дитини: актуалізація ідей В. Сухомлинського у Новій українській школі [Електронний ресурс] / С. Бричок // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 3. - С. 74-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2019_3_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 631.987 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Бричок С. 
Практики вивчення дітей з обмеженими можливостями здоров’я в історії вітчизняної педагогіки (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / С. Бричок // Інноватика у вихованні. - 2020. - Вип. 11(1). - С. 76-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2020_11(1)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.66 Mb    Зміст випуску     Цитування
19.

Бричок С. Б. 
Педагогічна толерантність як складова професіограми учителя (актуалізація ідей В. О. Сухомлинського) [Електронний ресурс] / С. Б. Бричок // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 1.47. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2014_1
Попередній перегляд:   Завантажити - 253.994 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Петренко О. 
Просвітницька діяльність Інституту дитячого читання щодо розвитку педагогічних ідей про дитячу літературу й дитячих письменників (1920–1933 рр.) [Електронний ресурс] / О. Петренко, Л. Баліка, С. Бричок // Гірська школа Українських Карпат. - 2020. - № 22. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2020_22_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 384.717 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського