Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Боханов І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Боханов І. І. 
Застосування геоінформаційних систем у військовій справі [Електронний ресурс] / І. І. Боханов // Технічні науки та технології. - 2015. - № 1. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tnt_2015_1_13
В усьому світі відзначають значні успіхи застосування геоінформаційних систем (ГІС). Більшості людей вони відомі в основному за GPS навігаторами, які встановлюються на транспортних засобах. Насправді, застосування цих систем більш широке як у народному господарстві, так і у військовій сфері. Наприклад, відстеження та регулювання руху рейсових автобусів на маршрутах з урахуванням кількості людей на зупинках, затримка органами МВС викрадених автомобілів та ін. Сучасні ГІС у збройних силах також знайшли широке застосування в оперативній підготовці органів військового керування, інформаційному забезпеченні бойових дій, уточненні топографічних карт, визначенні місця положення військ і окремих військовослужбовців, а також в інших сферах діяльності військ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.808 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Боханов І. І. 
Аналіз інформаційного забезпечення транспортної галузі та оцінка можливості створення комплексної геоінформаційної системи [Електронний ресурс] / І. І. Боханов, В. І. Зацерковний // Чернігівський науковий часопис Чернігівського державного інституту економіки і управління. Сер. 2 : Техніка і природа. - 2011. - Вип. 1. - С. 57-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chnch_tekh_2011_1_11
Запропоновано підхід до аналізу інформаційного забезпечення транспортної галузі та проведено оцінку можливості створення комплексної ГІС.
Попередній перегляд:   Завантажити - 649.68 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Боханов І. І. 
Застосування геоінформаційних систем у військовій справі [Електронний ресурс] / І. І. Боханов // Чернігівський науковий часопис Чернігівського державного інституту економіки і управління. Сер. 2 : Техніка і природа. - 2011. - Вип. 2. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chnch_tekh_2011_2_13
В усьому світі відзначають значні успіхи застосування геоінформаційних систем (ГІС). Більшості людей вони відомі в основному за GPS навігаторами, які встановлюються на транспортних засобах. Насправді, застосування цих систем більш широке як у народному господарстві, так і у військовій сфері. Наприклад, відстеження та регулювання руху рейсових автобусів на маршрутах з урахуванням кількості людей на зупинках, затримка органами МВС викрадених автомобілів та ін. Сучасні ГІС у збройних силах також знайшли широке застосування в оперативній підготовці органів військового керування, інформаційному забезпеченні бойових дій, уточненні топографічних карт, визначенні місця положення військ і окремих військовослужбовців, а також в інших сферах діяльності військ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.986 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Боханов І. І. 
Застосування геоінформаційних систем в аеронавігації [Електронний ресурс] / І. І. Боханов // Чернігівський науковий часопис Чернігівського державного інституту економіки і управління. Сер. 2 : Техніка і природа. - 2012. - Вип. 1. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chnch_tekh_2012_1_5
Застосування ГІС-технологій надає змогу розв'язувати цілий ряд завдань, які постають перед аеронавігацєю. Практично вся інформація, якою користуються служби аеронавігації, має географічний контекст. Аеронавігація оперує інформацією, яка періодично змінюється, про маршрути, пункти донесень, заборонені для польотів зони та іншою, яка в ході змін має оперативно вноситися в спеціальні польотні карти та схеми. Аеронавігація також має жорсткі вимоги до точності картографічної продукції, яка випускається.
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.872 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Боханов І. 
Аналіз інформаційного забезпечення автомобільної навігації [Електронний ресурс] / І. Боханов, С. Крячок, Л. Мамонтова // Технічні науки та технології. - 2016. - № 2. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tnt_2016_2_5
Зазначено, що автонавігаційна карта (АК) - систематизоване зібрання взаємопов'язаних і взаємодоповнювальних один одного тематичних шарів. Вона розробляється як цілісне картографічне утворення з набором комбінованих даних і відповідає повноцінній геоінформаційній системі (ГІС). Інформаційну основу АК становить картографічний банк даних, що містить вузькоспеціалізовані і максимально докладні дані і характеристики об'єктів карти з метою оптимального вирішення користувальницьких завдань, у тому числі логістичних і транспортних, як приватних осіб, так і організацій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 462.375 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Крячок С. 
Вплив розміру відбивної поверхні рефлектора на точність вимірювання відстані електронним тахеометром [Електронний ресурс] / С. Крячок, І. Боханов, Л. Мамонтова // Технічні науки та технології. - 2016. - № 2. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tnt_2016_2_7
Виконано експериментальне дослідження впливу розміру відбивної поверхні рефлектора на точність вимірювання короткої відстані електронним тахеометром. В експерименті використано електронний тахеометр Trimble 3305 DR та рефлектор від електронного віддалеміра "Блеск". Різні розміри (діаметри) рефлекторів моделювались за допомогою бленд з різними внутрішніми діаметрами, які прикріплювались на рефлектор. Виміряна відстань становила 4,310 м. У результаті опрацювання даних експерименту одержано залежність значень виміряної відстані від робочих діаметрів рефлекторів. Гранична похибка визначення середніх значень відстані становила ± 0,3 мм за випадковою складовою.
Попередній перегляд:   Завантажити - 804.704 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського