Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Болотіна І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Федулова І. В. 
Методичні засади розвитку продовольчого ринку з використанням функцій попиту [Електронний ресурс] / І. В. Федулова, І. М. Болотіна // Інтелект XXI. - 2014. - № 6. - С. 46-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2014_6_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 193.063 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Болотіна І. М. 
Сучасні методи оцінки вартості брендів у світі [Електронний ресурс] / І. М. Болотіна, О. В. П'янкова // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2010. - № 35. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2010_35_7
Розглянуто підходи до оцінки брендів, переваги та недоліки використання окремих методів оцінки, особливості використання на практиці.
Попередній перегляд:   Завантажити - 104.578 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Болотіна І. М. 
Сучасний стан та перспективи розвитку ринку дієтичних (біологічно активних) добавок України [Електронний ресурс] / І. М. Болотіна // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2009. - № 30. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2009_30_12
Розглянуто питання, пов'язані з ринком дієтичних домішок в Україні; надано визначення основних понять; викладено сучасний стан українського ринку дієтичних домішок; проаналізовано основні закономірності та перспективи розвитку ринку дієтичних домішок в Україні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 571.562 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Болотіна І. М. 
Брендинг: особливості використання Інтернет–технологій та інформаційних систем підприємства [Електронний ресурс] / І. М. Болотіна, О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 1. - С. 72-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2017_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.966 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського