Пошуковий запит: (<.>A=Богів Я$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Богів Я. С. Фактори, які впливають на ефективність бізнес-планування інноваційних проектів підприємств [Електронний ресурс] / Я. С. Богів // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України. - 2012. - Вип. 36. - С. 145-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pprbsu_2012_36_18
|
2. |
Богів Я. С. Технологія формування креативних управлінських рішень у сфері бюджетування та їх інформаційне забезпечення [Електронний ресурс] / Я. С. Богів, Т. М. Неклюдова, О. Л. Коломієць // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2012. - № 748. - С. 18-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2012_748_5 Виділено етапи технології формування креативних управлінських рішень у сфері бюджетування банків. Розглянуто компоненти інформаційного забезпечення реалізації креативних рішень і особливості їх взаємодії.
|
3. |
Князь С. В. Бізнес-планування інноваційних проектів: сутність технологій, переваги і недоліки [Електронний ресурс] / С. В. Князь, Н. Г. Георгіаді, Я. С. Богів // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 199-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_2_24
|
4. |
Богів Я. С. Інформаційне забезпечення бізнес-планування інноваційних проектів підприємств: складові елементи та особливості їхньої взаємодії [Електронний ресурс] / Я. С. Богів, Н. Ю. Мирощенко, О. Є. Паук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 193-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_25
|
5. |
Богів Я. С. Місцеве самоврядування як одна із форм реалізації принципу народного суверенітету [Електронний ресурс] / Я. С. Богів. // Часопис Національного університету "Острозька академія". Сер. : Право. - 2014. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Choasp_2014_2_8
|
6. |
Богів Я. С. Формування бізнес-плану підприємства [Електронний ресурс] / Я. С. Богів // Економіка та держава. - 2010. - № 2. - С. 88-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2010_2_25
|
7. |
Богів Я. С. Оцінювання та аналізування ефективності бізнес-планування інноваційних проектів підприємств [Електронний ресурс] / Я. С. Богів // Інвестиції: практика та досвід. - 2012. - № 23. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2012_23_9
|
8. |
Богів Я. С. Оптимізація бізнес-плану інноваційного проекту підприємства за умов невизначеності [Електронний ресурс] / Я. С. Богів // Інвестиції: практика та досвід. - 2012. - № 24. - С. 72-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2012_24_18
|
9. |
Князь С. В. Морфологічний аналіз організаційних структур торговельних підприємств [Електронний ресурс] / С. В. Князь, Р. Б. Вільгуцька, Я. С. Богів. // Ефективна економіка. - 2013. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_11_31
|
10. |
Князь С. В. Детермінантна та стохастична складові інвестування у сфері торговельного підприємництва [Електронний ресурс] / С. В. Князь, О. Є. Федорчак, Я. С. Богів // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - № 1. - С. 6-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2014_1_3
|
11. |
Ковальчук В. Б. Народний суверенітет та права людини в європейській доктрині конституціоналізму [Електронний ресурс] / В. Б. Ковальчук, Я. С. Богів // ScienceRise. Juridical Science. - 2019. - № 1. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/srjusc_2019_1_3
|
12. |
Ковальчук В. Вчення про легітимність влади та народний суверенітет в державно-правових поглядах представників соціологічної школи права в Німеччині у другій половині ХІХ – першій чверті ХХ століття [Електронний ресурс] / В. Ковальчук, Я. Богів // Історико-правовий часопис. - 2015. - № 2. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipch_2015_2_5 Здійснено аналіз державно-правових поглядів представників соціологічної школи права у Німеччині в другій половині ХIХ - початку ХХ століття, якими були закладені основи державно-правової доктрини демократичної легітимації, яка включала в себе вчення про легітимність державної влади та народний суверенітет. У своїй діяльності державна влада повинна бути обмежена правовими рамками, зокрема системою державних гарантій у сфері дотримання та захисту прав та свобод людини або самообмежена з обов'язковим дотриманням приписів "двосторонньої правової норми". За умов сучасної правової держави лише легальне (раціональне) панування має легітимний характер. В основі такого типу панування лежать чітко встановлені правила, які формалізуються у вигляді законів. Державна влада для того, щоб бути стабільною та ефективною, повинна мати підтримку серед народу. Рівень легітимності влади залежить від рівні правосвідомості народу.
|
13. |
Богів Я. Правові проблеми децентралізації влади у контексті реалізації народного суверенітету в Україні [Електронний ресурс] / Я. Богів // Історико-правовий часопис. - 2016. - № 1. - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipch_2016_1_19 Проведено аналіз правових проблем процесу децентралізації влади, зокрема реалізації принципу субсидіарності як однієї із базових засад реформи місцевого самоврядування, в тому числі визначено теоретичний зміст вказаного принципу та особливості його реалізації у процесі внесення змін до Конституції України. Серед можливих напрямів правового забезпечення принципу субсидіарності місцевого самоврядування у сучасному конституційному процесі України виділено потребу більш чіткого визначення вказаного принципу, а також можливу фіксацію розподілу компетенції різних рівнів місцевого самоврядування безпосередньо у тексті Конституції України.
|
14. |
Богів Я. І. Народний суверенітет та права людини як два основоположних, взаємопов’язаних принципи конституціоналізму [Електронний ресурс] / Я. І. Богів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Юридичні науки. - 2014. - № 807. - С. 207-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2014_807_38 Порушено та проаналізовано питання значення принципів народного суверенітету та прав людини для сучасної конституційної держави. Відзначено, що між вказаними принципами існує тісний взаємозв'язок в процесі їх реалізації.
|
15. |
Ковальчук В. Б. Ідея народного суверенітету в українській політико-правовій думці кінця ХІХ – першій чверті ХХ ст. [Електронний ресурс] / В. Б. Ковальчук, Я. С. Богів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2015. - № 813. - С. 356-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2015_813_58 Проаналізовано історію становлення та розвитку ідеї народного суверенітету в українській правовій думці. Вказано на те, що доктрина народного суверенітету в Україні, яка була сформована у кінці XIX - першій чверті XX ст., хоча і випливала з європейської традиції права, однак містила деякі особливі ознаки, які були характерними для народів, позбавлених національної незалежності та державності.
|
16. |
Богів Я. С. Поняття та принципи місцевого самоврядування [Електронний ресурс] / Я. С. Богів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2015. - № 827. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2015_827_9 За допомогою міжнародних правових актів, конституційних актів європейських країн досліджено сутність і принципи місцевого самоврядування територіальних громад, їх закріплення та ступінь конкретизації в конституційних актах європейських держав.
|
17. |
Ковальчук В. Б. Правова доктрина народного суверенітету та легітимності державної влади у Франції в період ХІХ століття [Електронний ресурс] / В. Б. Ковальчук, Я. С. Богів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2015. - № 827. - С. 61-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2015_827_11 Проаналізовано історію становлення доктрини народного суверенітету та легітимності державної влади у Франції в період XIX ст. Вказано на те, що ця доктрина суттєво відрізнялася від тієї, яку запропонував Ж. Ж. Руссо в XVIII ст. В її основу було покладено ідею природних прав людини, які є основним критерієм демократичної легітимації, а також думку про те, що легітимність не є сталою властивістю публічної влади і тому потребує постійного морального визнання всередині громадянського суспільства.
|
18. |
Богів Я. С. Теоретико-правові засади розгляду функцій та повноважень місцевого самоврядування [Електронний ресурс] / Я. С. Богів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2016. - № 837. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2016_837_19 Проаналізовано теоретико-методологічні засади розгляду функцій і повноважень місцевого самоврядування в контексті реалізації народного суверенітету. Зроблено висновок, у ході дослідження та визначення функцій і повноважень місцевого самоврядування потрібно враховувати, що місцеве самоврядування є окремим легітимним видом публічної влади, однією з основ конституційного ладу, формою народовладдя та конституційним засобом обмеження державної влади. Взаємодія місцевого самоврядування та державної влади повинна відбуватися відповідно до конституційно-правових засад організації публічної влади в Україні, враховуючи політику децентралізації та деконцентрації влади та чіткого розмежування предметів відання. Зазначено, що питання місцевого значення як базовий об'єкт місцевого самоврядування потребує конституційно-правової фіксації за принципом "дозволено все, що прямо не заборонено законом".
|
19. |
Богів Я. С. Функції та повноваження місцевого самоврядування в контексті процесу децентралізації влади в Україні [Електронний ресурс] / Я. С. Богів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2016. - № 850. - С. 338-345. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2016_850_52 Звернуто увагу на окремі аспекти реалізації функцій і повноваження місцевого самоврядування у контексті децентралізації влади в Україні. Підтримано ідею про те, що Проект Закону України "Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади)", який у 2015 р. внесено на розгляд Верховної Ради України, не передбачає розширення повноважень територіальних громад, оскільки такі зміни насамперед спрямовані на підвищення спроможності громад здійснювати надані їм повноваження. Водночас потребують чіткішої фіксації функції та повноваження територіальної громади, які забезпечують фінансову та майнову автономію місцевого самоврядування, а також повноваження щодо місцевих референдумів.
|
20. |
Богів Я. Конституційні аспекти регламентування статусу територіальної громади як первинної одиниці у системі місцевого самоврядування [Електронний ресурс] / Я. Богів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2016. - № 855. - С. 329-335. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2016_855_52 Визначено статус територіальної громади як первинного суб'єкта місцевого самоврядування. Надано різні підходи до розуміння територіальної громади у вітчизняній науці. Досліджено способи та обсяги конституційного закріплення статусу територіальної громади на прикладі окремих держав - членів Європейського Союзу.
|
| |