![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Богачов С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Богачов С. В. Законотворчість: необхідність термінологічного вдосконалення [Електронний ресурс] / С. В. Богачов // Наше право. - 2014. - № 1. - С. 10-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nashp_2014_1_4
| 2. |
Богачов С. Проблеми міського управління в надзвичайних та кризових ситуаціях [Електронний ресурс] / С. Богачов, М. Мельникова // Схід. - 2014. - № 6. - С. 5-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Skhid_2014_6_2
| 3. |
Богачов С. Форсайт як методологія проектування майбутнього [Електронний ресурс] / С. Богачов, О. Соловцова // Схід. - 2013. - № 5. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Skhid_2013_5_4
| 4. |
Богачов С. Проблеми управління доходами міст України, Росії та Польщі [Електронний ресурс] / С. Богачов // Схід. - 2013. - № 6. - С. 26-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Skhid_2013_6_7
| 5. |
Богачов С. В. Оцінка інноваційної складової економічного зростання комунальних підприємств: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / С. В. Богачов, В. Т. Сігуа // Економіка будівництва і міського господарства. - 2014. - Т. 10, № 2. - С. 101-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebimg_2014_10_2_4
| 6. |
Богачов С. В. Особливості процесу формування правової культури в Україні [Електронний ресурс] / С. В. Богачов // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2011. - № 2. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_2011_2_8
| 7. |
Богачов С. Управління розвитком міських агломерацій в Україні: економіко-правові проблеми [Електронний ресурс] / С. Богачов // Схід. - 2015. - № 5. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Skhid_2015_5_4 Досліджено розвиток міських агломерацій в Україні та управління цим процесом на державному та місцевому рівнях. Виявлено особливості вітчизняних міських агломерацій і визначено можливості управління їх розвитком. Особливості вітчизняних міських агломерацій зумовлені відсутністю їх правового статусу та необхідністю об'єднання зусиль територіальних громад для вирішення питань, які є предметом загального інтересу. Можливість розв'язання цих завдань здійснюється за рахунок реалізації спільних проектів на основі прийняття рішень з управління розвитком. Визначено доцільність переходу до більш інтегрованої форми об'єднання зусиль - союзу територіальних громад у межах міської агломерації. Сформовано загальні методичні положення щодо управління розвитком агломерацій на державному та місцевому рівнях. Вони передбачають вибір загальних і локальних пріоритетів розвитку міських агломерацій, обгрунтування принципів прийняття управлінських рішень для досягнення обраних пріоритетів, розробку проектів та їх фінансування за рахунок державного і місцевих бюджетів, залучених коштів приватних інвесторів. Систематизовано форми участі органів державної влади, місцевого самоврядування, населення та бізнесу в процесі управління розвитком міських агломерацій. Доведено, що розробка та реалізація спільних проектів розвитку потребує узгодженого інформаційного та організаційного забезпечення для управління ресурсами територіальних громад, що знаходяться на території агломерації. Вирішення завдань з удосконалення законодавства про співробітництво територіальних громад і підтримки організаційно-інформаційної узгодженості ресурсного забезпечення територіальних громад, які складають міську агломерацію, сприятиме поліпшенню управління їх розвитком на державному та місцевому рівнях.
| 8. |
Богачов С. В. Оцінка попиту на ресурсоощадне обладнання у сфері теплопостачання великих міст та агломерацій (з урахуванням угоди про ЗВТ між Україною та ЄС) [Електронний ресурс] / С. В. Богачов // Економіка та право. Серія : Економіка. - 2015. - № 3. - С. 77-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecprec_2015_3_13
| 9. |
Богачов С. В. Влияние страхования коммунального имущества в контексте снижения нагрузки на местный бюджет [Електронний ресурс] / С. В. Богачов, Е. В. Тобиаш // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 6(2). - С. 237-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_6(2)__48
| 10. |
Богачов С. Забезпечення гармонізації фінансового та податкового обліку прибутку корпорацій: теоретико-методологічний аспект [Електронний ресурс] / С. Богачов // Схід. - 2016. - № 3. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Skhid_2016_3_4
| 11. |
Богачов С. В. Регулювання трансакційних витрат на ринку праці України на основі угоди про зону вільної торгівлі з Європейським Союзом [Електронний ресурс] / С. В. Богачов, О. В. Тарасевич // Проблеми системного підходу в економіці. - 2015. - Вип. 53. - С. 64-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2015_53_10
| 12. |
Богачов С. В. Регулювання трансакційних витрат на ринку праці України на основі угоди про зону вільної торгівлі з Європейським Союзом [Електронний ресурс] / С. В. Богачов, О. В. Тарасевич // Проблеми системного підходу в економіці. - 2016. - Вип. 2. - С. 7-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2016_2_3
| 13. |
Богачов С. В. Управління розвитком міських агломерацій на державному та місцевому рівнях [Електронний ресурс] / С. В. Богачов, М. В. Мельникова // Економіка України. - 2017. - № 9. - С. 81-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2017_9_7 Досліджено розвиток міських агломерацій в Україні та управління цим процесом на державному та місцевому рівнях. Виявлено особливості вітчизняних міських агломерацій і визначено можливості управління їх розвитком. Особливості вітчизняних міських агломерацій зумовлені відсутністю їх правового статусу та необхідністю об'єднання зусиль територіальних громад для вирішення питань, які є предметом загального інтересу. Можливість розв'язання цих завдань здійснюється за рахунок реалізації спільних проектів на основі прийняття рішень з управління розвитком. Визначено доцільність переходу до більш інтегрованої форми об'єднання зусиль - союзу територіальних громад у межах міської агломерації. Сформовано загальні методичні положення щодо управління розвитком агломерацій на державному та місцевому рівнях. Вони передбачають вибір загальних і локальних пріоритетів розвитку міських агломерацій, обгрунтування принципів прийняття управлінських рішень для досягнення обраних пріоритетів, розробку проектів та їх фінансування за рахунок державного і місцевих бюджетів, залучених коштів приватних інвесторів. Систематизовано форми участі органів державної влади, місцевого самоврядування, населення та бізнесу в процесі управління розвитком міських агломерацій. Доведено, що розробка та реалізація спільних проектів розвитку потребує узгодженого інформаційного та організаційного забезпечення для управління ресурсами територіальних громад, що знаходяться на території агломерації. Вирішення завдань з удосконалення законодавства про співробітництво територіальних громад і підтримки організаційно-інформаційної узгодженості ресурсного забезпечення територіальних громад, які складають міську агломерацію, сприятиме поліпшенню управління їх розвитком на державному та місцевому рівнях.
| 14. |
Богачов С. В. Шляхи зміцнення екологічної безпеки міста [Електронний ресурс] / С. В. Богачов. // Ефективна економіка. - 2019. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2019_6_15
| 15. |
Богачов С. В. Інформаційна культура через засоби правової освіти [Електронний ресурс] / С. В. Богачов // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. - 2011. - № 2. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizvru_2011_2_17
| 16. |
Пантєлєєва Н. М. Сучасні тренди розвитку військового аутсорсингу: інституційно-економічний аспект [Електронний ресурс] / Н. М. Пантєлєєва, М. Е. Хуторна, О. О. Гончаренко, С. А. Калетнік, С. О. Богачов // Випробування та сертифікація. - 2023. - № 2. - С. 97-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tc_2023_2_13
| 17. |
Богачов С. В. Проблеми формування виборчого процесу на постконфліктних територіях України (зарубіжний досвід, аналіз ситуації, пропозиції) [Електронний ресурс] / С. В. Богачов // Держава та регіони. Серія : Державне управління. - 2019. - № 3. - С. 153-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drdu_2019_3_30 Висвітлено питання відновлення місцевого самоврядування на постконфліктних територіях, включаючи організацію та проведення місцевих виборів. Розглянуто досвід урегулювання міжетнічних і міжконфесійних конфліктів в країнах ЄС (Хорватії, Боснії і Герцеговині, Великобританії та Північній Ірландії) і на пострадянському просторі (Таджикистані, Молдові, Азербайджані та Вірменії), що відбувалися в другій половині XX ст. Систематизовано шляхи розв'язання ними конфлікту, включаючи питання безпеки, політичні, економічні та соціокультурні завдання. Ці завдання пов'язані між собою та утворюють систему. Досвід показує, що завдання постконфліктного відновлення доцільно розв'язувати в такій послідовності: встановлення та підтримання безпеки, соціальний захист, економічна розбудова, політична стабілізація (включаючи організацію та реалізацію виборчого процесу). Визначено можливості використання зарубіжного досвіду на Сході України для розв'язання завдань постконфліктного періоду, включаючи відновлення місцевого самоврядування та проведення відповідних виборів. За результатами аналізу ситуації, що склалась на не підконтрольних Україні територіях, і документів щодо врегулювання конфлікту (включаючи Мінські домовленості, законодавство про особливий порядок і реінтеграцію) розроблено пропозиції щодо організації виборчого процесу з урахуванням зарубіжного досвіду. Визначено, що формування виборчого процесу включає 6 етапів, таких як встановлення та підтримка безпеки; визначення часу проведення місцевих виборів; підготовка виборів (передвиборна кампанія); проведення виборів; підрахунок голосів і визнання легітимності виборів міжнародними спостерігачами. У висновках підкреслено, що під час формування виборчого процесу на постконфліктних територіях необхідно дотримуватися принципів законності, системності, узгодженості та встановлення довіри між конфліктуючими сторонами та посередниками. Визначено, що подальших досліджень потребують питання вдосконалення законодавства про місцеві вибори в Україні та оцінювання можливостей одночасного проведення місцевих виборів на підконтрольних і постконфліктних територіях Сходу України.Висвітлено питання відновлення місцевого самоврядування на постконфліктних територіях, включаючи організацію та проведення місцевих виборів. Розглянуто досвід урегулювання міжетнічних і міжконфесійних конфліктів в країнах ЄС (Хорватії, Боснії і Герцеговині, Великобританії та Північній Ірландії) і на пострадянському просторі (Таджикистані, Молдові, Азербайджані та Вірменії), що відбувалися в другій половині XX ст. Систематизовано шляхи розв'язання ними конфлікту, включаючи питання безпеки, політичні, економічні та соціокультурні завдання. Ці завдання пов'язані між собою та утворюють систему. Досвід показує, що завдання постконфліктного відновлення доцільно розв'язувати в такій послідовності: встановлення та підтримання безпеки, соціальний захист, економічна розбудова, політична стабілізація (включаючи організацію та реалізацію виборчого процесу). Визначено можливості використання зарубіжного досвіду на Сході України для розв'язання завдань постконфліктного періоду, включаючи відновлення місцевого самоврядування та проведення відповідних виборів. За результатами аналізу ситуації, що склалась на не підконтрольних Україні територіях, і документів щодо врегулювання конфлікту (включаючи Мінські домовленості, законодавство про особливий порядок і реінтеграцію) розроблено пропозиції щодо організації виборчого процесу з урахуванням зарубіжного досвіду. Визначено, що формування виборчого процесу включає 6 етапів, таких як встановлення та підтримка безпеки; визначення часу проведення місцевих виборів; підготовка виборів (передвиборна кампанія); проведення виборів; підрахунок голосів і визнання легітимності виборів міжнародними спостерігачами. У висновках підкреслено, що під час формування виборчого процесу на постконфліктних територіях необхідно дотримуватися принципів законності, системності, узгодженості та встановлення довіри між конфліктуючими сторонами та посередниками. Визначено, що подальших досліджень потребують питання вдосконалення законодавства про місцеві вибори в Україні та оцінювання можливостей одночасного проведення місцевих виборів на підконтрольних і постконфліктних територіях Сходу України.
|
|
|