Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (7)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Бобровський В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.
 

Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна.


Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна : Транспортні системи та технології перевезень / Дніпропетров. нац. ун-т залізнич. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ: ПФ «Стандарт-Сервіс», 2011. - Виходить двічі на рік. - ISSN 2222-419X. - ISSN 2313-8688


У статтях висвітлені результати наукових досліджень, виконаних авторами в Дніпропетровському національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях у сфері формування та забезпечення ефективної роботи складових елементів транспортного комплексу, розвитку його матеріально-технічної бази, удосконалення технологій експлуатаційної, вантажної та комерційної роботи транспорту. Збірник становить інтерес для співробітників науково-дослідних організацій, наукових та науково-педагогічних працівників, докторантів, аспірантів, магістрантів, студентів вищих навчальних закладів, інженерно-технічних працівників установ, організацій та підприємств транспортної галузі.

Додаткові відомості та надходження

2.

Бобровський В. І. 
Моделювання процесу насуву та розпуску составів на сортувальній гірці [Електронний ресурс] / В. І. Бобровський, Є. Б. Демченко // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2012. - Вип. 4. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2012_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 683.332 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Бобровський В. І. 
Дослідження впливу параметрів керування уповільнювачами на точність гальмування відчепів [Електронний ресурс] / В. І. Бобровський, А. С. Дорош // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2013. - Вип. 6. - С. 14-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2013_6_4
Досліджено вплив режимів керування вагонними уповільнювачами на точність гальмування відчепів на спускній частині гірки. Встановлено залежність точності реалізації заданої швидкості виходу відчепів з гальмівних позицій від параметрів керування уповільнювачами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 451.929 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Бобровський В. І. 
Дослідження ефективності конструкції сортувальної гірки з горбами різної висоти [Електронний ресурс] / В. І. Бобровський, Є. Б. Демченко // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2014. - Вип. 8. - С. 20-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2014_8_5
В теперішній час експлуатація сортувальних комплексів залізничних станцій характеризується значною нерівномірністю вхідного потоку поїздів. В цьому зв'язку виникає необхідність оперативно змінювати режим роботи комплексу у відповідності до інтенсивності надходження поїздів в розформування. Для вирішення вказаної задачі запропоновано конструкцію сортувальної гірки з горбами різної висоти. Даний сортувальний пристрій складається з основної та пониженої гірки. Використання основної гірки під час згущеного прибуття поїздів забезпечить високу інтенсивність розформування составів, а виконання розпуску на пониженій гірці в періоди зменшення обсягів переробки дозволить скоротити витрати енергоресурсів на сортувальний процес. Оцінка ефективності розробленої конструкції гірки виконана на основі імітаційного моделювання процесу розформування потоку составів. В результаті моделювання для основної та пониженої гірок встановлені залежності величин витрат палива гірковим локомотивом, інтервалу між відчепами на розділових стрілках, довжини вікон та швидкості співударяння вагонів на сортувальних коліях від швидкості розпуску. Як показали дослідження, використання пониженої гірки для розформування составів не призводить до істотного погіршення показників сортувального процесу та дозволяє скоротити витрати палива в середньому на 10 %; при цьому для забезпечення сприятливих умов розділення відчепів розпуск на цій гірці доцільно виконувати зі зменшеною швидкістю.
Попередній перегляд:   Завантажити - 483.577 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Козаченко Д. М. 
Удосконалення технічного забезпечення під’їзних колій елеваторів для навантаження відправницьких маршрутів [Електронний ресурс] / Д. М. Козаченко, В. І. Бобровський, О. Б. Очкасов, А. П. Шепотенко // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2017. - Вип. 14. - С. 50-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2017_14_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 810.346 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Бобровський В. І. 
Підвищення ефективності функціонування сортувальних комплексів станцій в умовах нерівномірності вхідного потоку поїздів [Електронний ресурс] / В. І. Бобровський, Є. Б. Демченко, А. С. Дорош // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2015. - Вип. 10. - С. 16-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2015_10_5
За сучасних умов актуальними є питання підвищення ефективності сортувальних комплексів станцій, що забезпечують процес переробки вагонопотоків. Експлуатація сортувальних комплексів станцій характеризується значною нерівномірністю вхідного потоку поїздів. За цих умов доцільною є адаптація інтенсивності сортувального процесу до коливань вхідного потоку, що дозволить скоротити експлуатаційні витрати станції. З метою вирішення вказаної проблеми сортувальний комплекс розглядається як керована система масового обслуговування; при цьому як керований параметр системи обрано швидкість розпуску составів. Крім того, для забезпечення вибору раціонального режиму розформування составів, що дозволяє скоротити витрати енергетичних ресурсів, запропоновано використання спеціалізованої конструкції сортувальної гірки з двома горбами різної висоти. Виконано постановку задачі та сформульовано основні принципи керування роботою сортувального комплексу за умов нерівномірності вхідного потоку поїздів. При цьому раціональний вибір сортувального пристрою та швидкості розпуску необхідно виконувати залежно від довжини черги составів в парку прийому. Для вирішення цього завдання запропоновано використовувати методику оптимізації Бокса-Уілсона, що базується на плануванні багатофакторних експериментів. З цією метою розроблено комплексну імітаційну модель сортувального комплексу, що дозволяє визначати показники сортувального процесу та відповідні експлуатаційні витрати.
Попередній перегляд:   Завантажити - 398.89 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Бобровський В. І. 
Імітаційна модель процесу розпуску составів на сортувальних гірках [Електронний ресурс] / В. І. Бобровський, А. С. Дорош, Є. Б. Демченко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Механіко-технологічні системи та комплекси. - 2015. - № 49. - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpimtck_2015_49_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.092 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського