Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Блажей І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Блажей І. О. 
Екологічний маркетинг: дилема корисності [Електронний ресурс] / І. О. Блажей // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2016. - № 3(1). - С. 5-9 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2016_3(1)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 569.745 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Блажей І. О. 
Значення кольору у формуванні візуальної концепції екологічного бренда [Електронний ресурс] / І. О. Блажей // Науковий погляд: економіка та управління. - 2018. - № 3. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2018_3_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.698 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Блажей І. О. 
Особливості формування меблевого бренду на українському ринку [Електронний ресурс] / І. О. Блажей // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2015. - Вип. 11(1). - С. 85-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_11(1)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 487.193 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Блажей І. О. 
Екологічний брендинг як невід’ємна частина концепції сталого розвитку суспільства [Електронний ресурс] / І. О. Блажей // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 22(1). - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_22(1)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 383.326 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Братко О. С. 
Сучасні тренди українського брендингу [Електронний ресурс] / О. С. Братко, І. О. Блажей, Г. П. Пеляк // Економічний простір. - 2020. - № 154. - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2020_154_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 383.262 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського