Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (10)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Бердочник В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Хакки Казаскероглу 
Расчетная оценка аэродинамических характеристик БПЛА с гибридной несущей схемой [Електронний ресурс] / Казаскероглу Хакки, Д. Н. Зинченко, В. А. Бердочник, Д. В. Комаров // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2012. - Вип. 3. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2012_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.15 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Шлапацький В. О. 
Числове моделювання роботи вертолітного рульового гвинта різних форм [Електронний ресурс] / В. О. Шлапацький, Ю. І. Миргород, В. А. Бердочник // Авиационно-космическая техника и технология. - 2012. - № 5. - С. 58–62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2012_5_10
На базі числового методу, який поєднує підходи вихрової лопатевої теорії та теорії елемента лопаті, проведено числове моделювання роботи рульових гвинтів різних форм для транспортного вертольота. Виявлено особливості та встановлено закономірності поведінки аеродинамічних характеристик рульових гвинтів різних форм за звичайних умов роботи та умов впливу вітру різного напрямку та швидкості на режимі висіння вертольоту. Встановлено, що за швидкості вітру 10 м/с, за значенням якої накладається обмеження на режим висіння транспортного вертольота, альтернативний рульовий гвинт типу "ножиці", на відміну від трилопатевого рульового гвинта, не втрачає своєї аеродинамічної ефективності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 518.955 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Бердочник В. А. 
Особливості побудови математичної моделі процесу зльоту літака [Електронний ресурс] / В. А. Бердочник, А. В. Приймак, Д. В. Бердочник // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2014. - Вип. 1. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2014_1_13
Розглянуто питання розробки математичної моделі процесу зльоту літака, що має трьохопорну схему шасі з носовою опорою. Математична модель може бути застосована для проведення числових досліджень параметрів зльоту під час виконання конструктивних удосконалень злітно-посадкових пристроїв, у разі зміни експлуатаційних умов, розслідування льотних подій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 537.643 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Кудринський В. З. 
Болонський процес і актуальні проблеми кафедр вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / В. З. Кудринський, В. А. Бердочник // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2010. - Вип. 1. - С. 211-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2010_1_51
Проаналізовано актуальні для кафедр вищого військового навчального закладу проблемні питання, які пов'язані з процесом приєднання вищої освіти України до Європейської освітньої системи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 420.883 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Миргород Ю. І. 
Дослідження аеродинамічних характеристик модифікованого рульового гвинта в присутності кіля вертольота на режимі осьового обтікання [Електронний ресурс] / Ю. І. Миргород, В. А. Бердочник, В. О. Шлапацький // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2008. - Вип. 2. - С. 33-38 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2008_2_11
За допомогою підходів вихрової лопатевої теорії гвинта та теорії елемента лопаті досліджено аеродинамічні характеристики модифікованого рульового гвинта вертольота з нерегулярним розташуванням лопатей в площинах обертання, що знаходиться в комбінації з кілем вертольота, на режимі осьового обтікання рульового гвинта. Встановлено тенденцію зменшення кілем вертольота сумарного коефіцієнта корисної дії комбінації: рульовий гвинт - кіль. Встановлено, що в порівнянні зі зміною аеродинамічного навантаження на несучих поверхнях трилопатевого рульового гвинта, що знаходиться в комбінації з кілем, за повний оберт модифікованого гвинта спостерігається не три, а два характерних сплески навантаження.
Попередній перегляд:   Завантажити - 706.656 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Бердочник В. А. 
Оптимізація параметрів торсіона осьового шарніра втулки несучого гвинта вертольота [Електронний ресурс] / В. А. Бердочник, А. Д. Бердочник // Системи озброєння і військова техніка. - 2009. - № 4. - С. 83-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2009_4_21
Запропоновано підходи щодо визначення раціональних параметрів торсіона осьового шарніра втулки несучого гвинта вертольота з урахуванням як явних обмежень на ці параметри, так і обмежень у вигляді функціональних залежностей. Наведено результати параметричних досліджень з використанням комплексного методу М. Бокса.
Попередній перегляд:   Завантажити - 354.525 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського